Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsna 2 dagen nog steeds last van kleine rare halucionaties

na 2 dagen nog steeds last van kleine rare halucionaties

9 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
A
AbsurdLid
01-01-2024, 00:00
Een gram pep is best veel, vooral als het goeie kwaliteit is :P. Heb je wel goed geslapen? Ik heb soms na een nacht pep wel de dagen erna een zwaar paranoide gevoel, omdat ik gewoon zwaar slecht(niet) geslapen had die laatste dagen. Ik denk dat dat ook wel een factor is die meespeelt. Dat is wel tijdelijk, je lichaam moet ook herstellen natuurlijk.
s
sadidaLid
Afgelopen zaterdag (6/7/13) was ik op free festival en heb t een en ander gebruikt maar nu heb ik vandaag de 8e nog steeds last van halucionaties. ben alleen thuis en stond in de achtertuin en dan hoor ik binnen in mijn huis deuren dichtgaan en als ik bijvoorbeeld om kijk dan is het net of er iemand naar me kijkt en als ik dan kijk is het net of het wegduikt. Weet iemand misschien hoe dit kan komen en of het tijdelijk is?
P
PandanLid
Ten eerste: Wat heb je gebruikt?
Ten tweede: In welke hoeveelheid heb je het gebruikt?
s
sadidaLid
Pandan zei:
Ten eerste: Wat heb je gebruikt?
Ten tweede: In welke hoeveelheid heb je het gebruikt?
Klik om te vergroten...

2 en een halve pil iets meer als een gram pep en paar sleutels sos
P
PandanLid
Hmm, als je zoveel stimulerende middelen gebruikt kan het misschien eventjes aanhouden. Ik zou je er niet teveel zorgen om maken, een paar daagjes afwachten en als het echt te erg wordt gewoon eventjes naar de dokter gaan. Daar zijn die mensen voor :wink:
H
HerbalismeLid
Volgens mij is dit maar tijdelijk, heb ook altijd de eerste dagen na hevig gebruik last van kleine hallucinaties, bij zeer heftig gebruik heb ik zelf last van 'foute' gedachten, dingen die ik me in m'n hoofd inbeeld maar als waar beschouw ...
Dus volgens mij is er niets aan de hand, gewoon goed uitslapen, goed eten, verse lucht en alles komt weer toppie in het koppie :)

Greets,
Herbalisme
M
MDMA010Lid
Of dit bij iedereen is weet ik niet, maar bij mij in ieder geval wel ( af en toe..)
Meestal dan de dag erna gewoon nog. Bijvoorbeeld dan loop ik buiten met oordopjes muziek kei hard, dan ga ik helemaal in die muziek en dan denk ik heel de tijd dat er iemand achter me loopt.

Apart!!
M
MarsssLid
sadida zei:
ben alleen thuis en stond in de achtertuin en dan hoor ik binnen in mijn huis deuren dichtgaan en als ik bijvoorbeeld om kijk dan is het net of er iemand naar me kijkt en als ik dan kijk is het net of het wegduikt. Weet iemand misschien hoe dit kan komen en of het tijdelijk is?
Klik om te vergroten...

dat herken ik als typisch iets dat je bij slaaptekort kan krijgen. Drie, vier nachten. Heel herkenbaar. :smoke:
s
sadidaLid
maar heb nog 1 ding ik heb last van nachtmerries. De laatste 2dagen hoe kan dit komen?
nachtmerries zoals dat ik niet kan bewegen en zo hele rare?
M
MarsssLid
sadida zei:
maar heb nog 1 ding ik heb last van nachtmerries. De laatste 2dagen hoe kan dit komen?
nachtmerries zoals dat ik niet kan bewegen en zo hele rare?
Klik om te vergroten...

Heb je niet veeel te veel MDMA gebruikt? Het mag niet te lang duren dan maar een week 'nawerking' is heel goed mogelijk. Ook nachtmerries zijn er onderdeel van dat je serotonine weer herstellende is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."