Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTruffels @ Oude & Nieuw..?

Truffels @ Oude & Nieuw..?

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zelfde als elk andere dag maar dan met wat meer knallen? :confused:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Of het vuurwerk is prachtig, of je schrikt je de pleuris. Of allebei :rock:
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#3
Toevallig heb ik vorig jaar met oud en nieuw 15 gram atlantis genomen. Of het een aanrader is, hangt denk ik een beetje af van de plaats waar je ze neemt. Je moet sowieso een plaats hebben om binnen te zitten en als je naar buiten gaat moet er een afgelegen plaats zijn vanaf waar je het vuurwerk kunt bekijken vind ik.

Toen ik het deed, zat ik bij een vriend thuis die vlakbij een park woont. Kwart voor 12 begonnen ze in te slaan en 5 voor 12 zijn we naar buiten gegaan (achteraf vind ik dat je beter kwart voor 12 al op de plaats moet zijn vanaf waar je het vuurwerk wilt bekijken, want nu begonnen mensen alles al af te steken toen wij naar buiten gingen). In het park op een heuvel stonden we met beide een joint in onze mond trippend toe te kijken. Dat was wel erg cool. Het leek net alsof iemand een hele show voor ons in elkaar had gezet.

Om een uur of 1 had ik het koud en was de meeste vuurwerk in de buurt afgestoken, dus ben ik weer naar binnen gegaan. Op het moment dat je binnen zit, merk je niet dat het oud en nieuw is eigenlijk. Oud en nieuw vind ik meer een sociaal feest en dat bedacht ik ook toen we daar aan het einde van de trip zaten om 3 uur.

Voor mij was het leuk voor 1 keer, maar verder niet. Misschien alleen met een echt grote groep. We waren nu met zn 2en.
Om samen te vatten;
Pluspunten:
Siervuurwerk en oliebollen

Minpunten:
Knalvuurwerk, je bent niet meer sociaal, iedereen is dronken
T
TruffelboyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dreuge zei:
Daarna zal het vuurwerk er wel sick uit zien maar verder lijkt het me niet echt bijzonder. Sowieso zou ik het niet doen als het je eerste keer is, kan mischien nogal verwarrend zijn.
Klik om te vergroten...

Haha ja daar doe ik het voor :P, en nee mijn eerste keer is het zekers niet :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
funky_skunk_junky zei:
Of het vuurwerk is prachtig, of je schrikt je de pleuris. Of allebei :rock:
Klik om te vergroten...
Ik heb wel eens LSD met oud en nieuwe gedaan. En inderdaad. Dit. Allebei. :)
T
TruffelboyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zat zo laatst te denken, hoe zou het eigenlijk zijn om 15gr atlantis te doen met en tijdens nieuwjaarsdag..? Heeft iemand dat wel eens gedaan, zo ja, is dat een aanrader en zijn er ergens tripreports van op het forum :grin:..?
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Staat wel ergens een tripreport van iemand die LSD neemt met oud&nieuw volgens mij, maar metr truffels niet geloof ik.
A
AbsurdLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gewoon doen. :P
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Verhuisd naar Natuurlijke Empathogenen
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik vermoed dat het inderdaad niet zo veel anders is dan normaal, behalve dat je mischien dat aftellen niet echt mee krijgt en niet echt door hebt dat het oud en nieuw is. Daarna zal het vuurwerk er wel sick uit zien maar verder lijkt het me niet echt bijzonder. Sowieso zou ik het niet doen als het je eerste keer is, kan mischien nogal verwarrend zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."