Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSalvia 15x - kleine alien die je hoofd ingefietst word...

Salvia 15x - kleine alien die je hoofd ingefietst word...

2 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
D
DruksLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gisteren wat Salvia 15x gedaan zonder sitter.

Ik was wel wat gespannen tijdens de voorbereidingen (water klaargezet, pijp gecleaned, pyama aan en op bed gaan liggen).

Pc aangehouden voor als ik zin had in bepaalde muziek en op m'n ipod het album Moving Waves van Focus aan na het inhaleren.

Aangezien m'n gasaansteker bijna op is had ik wat moeite met het aankrijgen van het extract, maar uiteindelijk zag ik toch een gloed in m'n pijpje. Binnen 30 seconden kwam het effect op en het "owja zo was het" gevoel was ook direct weer aanwezig.

Toen ik op de helft van Hocus Pocus was besloot ik naar m'n pc te lopen en wat andere muziek op te zetten. Ik deed een dansje in m'n kamer en was erg blij dat ik het het geluk heb gehad in aanraking te komen met drugs en salvia in dit geval in het bijzonder.

Ik vond mezelf intelligent en "high-level" omdat ik salvia ontdekt had, en voelde me bevoorrecht in vergelijk met mensen die voor een body-high gaan (coke/heroine/etc.).

Uiteindelijk maakte het wel niet uit omdat ik ook het denkbeeld had dat we uiteindelijk 1 organisme vormen waarin ieder zijn rol heeft. Dit denkbeeld heb ik al vaker gehad met salvia.

Ik wilde mijn euforie graag delen met m'n beste vriend die in het buitenland zit en stuurde hem een mailtje. Ik heb dit buisje salvia ook van hem georven (lol) toen ie een paar weken geleden vertrok.

Afijn hij vond het wel vet om te lezen en was wat jaloers dat ie niet mee kon trippen. De piek was inmiddels alweer over en ik besloot dat ik nog wel een portie kon nemen. De nervositeit die ik voor het trippen had was ver te zoeken.

Ik liet een msn-window en m'n winamp playlist openstaan en ging weer op bed liggen met m'n pijpje.
Ik begon nu met "Le clochard" het 2e nummer op Moving Waves. Ik was echt zwaar onder de indruk van het nummer en ontdekte zelfs een nieuw riedeltje erin dat ik nog nooit gehoord had...wtf...ik lag helemaal dubbel. Ik zag Thijs van Leer even als een soort god (en baalde toen mn buddy zei dat de compositie van Jan Akkerman was. Het maakt geen zak uit maar het was even alsof m'n wereld op z'n kop stond ;p)

Op een gegeven moment dacht ik dat ik de stoel was geworden die op mijn kamer stond. Ik dacht even: en nou? - maar ik scheidde al snel weer van de stoel.

Toen kreeg ik mijn huidige nr.1 in de roze olifantjes top 10.Er werd een soort kleine alien m'n hoofd ingefietst (dat is hoe ik het omschreef naar mn buddy). Ik zag dat de alien niet perfect was en gaf hem 6/10 punten. Ik wilde onderhandelen over welke alien ik zou krijgen ( ik zag er een paar), maar zo werkte het niet blijkbaar. Ik voelde aan mijn hoofd en het leek wel alsof ie groter was geworden. Die alien stond voor mijn "geest"/ziel/hetgeen dat mij de persoon maakt die ik ben. Ik dacht dat ik nu bij "Team Salvia" hoorde door dit event en dat dit uiteindelijk met iedereen zou gaan gebeuren. Best wel fijn dat Salvia maar 10-15 mins duurt, anders ben je op een gegeven moment wel ver heen met dit soort gedachtegangen (been there met paddo's).

Ik vermaakte me wel en besloot nog 1 hit te nemen. Deze was echter niet zo spectaculair. Ik ervaarde eigenlijk gewoon een enorme leegte en rust, en had ook gewoon niks te melden erover. Daarna ook geen behoefte meer om verder te gaan, het was mooi zo.

Al met al vind ik salvia tot nu toe nog erg mooi spul, al heb ik de salvia droomstaat nog niet bereikt. Maar ik vraag me ook af of dat wenselijk is zonder sitter.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Waren de visuals echt? Zoals de voorwerpen die in je kamer staan? Of was het meer een verbeelding?
A
AbsurdLid
01-01-2024, 00:00
#3
haha mooi report, lijkt me echt geweldig om een keer te proberen. :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."