#1
Ook al d e n k je, dat je nog heel goed kunt autorijden als je onder invloed bent van enige stof ofwel drug, vrijwel altijd is dit gewoon n i e t het geval. Echt niet. Het is dan ook hierom dat het onder invloed zijn van een drug te allen tijde als je rijdt, verboden is. Ook al komt dit niet zo goed uit op enig moment, je moet het gewoon echt niet riskeren.
Ooit lees ik wel eens dat er mensen zijn die menen na enig druggebruik juist zeer geconcentreerd te kunnen autorijden, dat is dus gewoon een misvatting.
Je brengt op deze manier jezelf e n een andere weggebruiker(s) in gevaar.
Ik heb ooit iemand ontmoet die onder invloed van THC een andere weggebruiker doodgereden had.
En die persoon moet daar dus zijn hele verdere leven mee verder leven en ik kan wel zeggen dat deze zaak hem nog altijd heeeeel erg zwaar viel.
Het was al jaaarenlang geleden, maar toch.
Er is maar één remedie.
Niet onder invloed gaan rijden!
Ooit lees ik wel eens dat er mensen zijn die menen na enig druggebruik juist zeer geconcentreerd te kunnen autorijden, dat is dus gewoon een misvatting.
Je brengt op deze manier jezelf e n een andere weggebruiker(s) in gevaar.
Ik heb ooit iemand ontmoet die onder invloed van THC een andere weggebruiker doodgereden had.
En die persoon moet daar dus zijn hele verdere leven mee verder leven en ik kan wel zeggen dat deze zaak hem nog altijd heeeeel erg zwaar viel.
Het was al jaaarenlang geleden, maar toch.
Er is maar één remedie.
Niet onder invloed gaan rijden!