Dat neem ik van je aan, zelf heb ik hier heel weinig verstand van. Vond het gewoon wel opvallend dat ze allebei gelig/oranje zijn.
Ik heb ook nog een sample 5-MeO-DALT liggen, die heeft de meest vreemde kleur van alles wat ik ooit via webshops ontvangen heb: bruin, met een soort glinsteringen/glittertjes erin. Bijna alsof het van dat decoratieve kunstzand is uit een kinderknutselpakket ofzo. Dat 'hoort' natuurlijk ook niet, hoewel ik verder prima ervaringen had met die shop. Nu doet dit middel sowieso amper wat nasaal/oraal, maar daar staat het ook om bekend, dat het weinig doet, dus zegt niks en ik heb het na een of twee keer proberen niet meer genomen. Wel altijd bewaard vanwege de gekke glittery bruine kleur. Vraag me af waar zoiets vandaan komt, wat in het proces dit veroorzaakt. Als ik eeuwig zou leven, zou scheikunde studeren - naast vele andere studies - op m'n to-do-list staan.
Hoi! Niet te denderend lang geleden heb ik een keiharde rookie fout gemaakt die helemaal verkeerd kon aflopen, ik was net aan het experimenteren en vroeg me af waarom 5-MEO-DMT per mg verkocht wordt... Ik kocht er dus 1000, 1MG, en heb die in 1 keer opgesnoven (was fumarate), het gevolg was helemaal niets wat men zou verwachten. Ik tripte geen seconde, begon enkel voor een dik half uur te trillen en te zweten alsof ik onder een douche stond (niet spreekwoordelijk, echt, zoveel vocht verloor ik) en na een dik half uur, misschien tegen een uur was dat over.
Ondertussen lsd blotter geprobeerd, deed ook niets, 4-ho-met in 20 mg pellets, 50mg snuiven en 80 mg in een glas (van verschillende vendors), het snuiven hield me enkel de hele nacht wakker, neits van visuals of trips.£
Dus voor de laatste keer probeer ik het, een pijp gekocht (zo'n ronde met een bal, triplex of zo?) en zo eentje met een schedel aan. Blijkbaar moet 2-3 mg voldoende zijn (ik heb er nu 100 mg freebase gekocht, dus enkel als ik wil boofen moet ik er azijn bij den anders mag het puur?). Hoe doe ik dat het best? Met zo'n pijpgaasje erin? een kleintje? Iemand zei me dat ik een stuk vn zon metalen afwasssponsje dien in te stoppen en dan pas de DMT erop... of gewoon puur in de pijp en opsteken en 2 puffen en gaan?
Ik heb enkel gesnoven en geslikt dus ben echt een newbe, een tip of advies? Ik zou dankbaar zijn, als dat niet lukt dat weet ik opnieuw waar m'n geld aan gepaard.
Dank bij voorbaat.