Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums5-meo-dmt hcl kleur

5-meo-dmt hcl kleur

31 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bijna iedere vendor beweert dat zijn producten zo ontzettend zuiver zijn.
Dan zouden ze ook allemaal hetzelfde moeten werken.
Dat is niet zo.
Ergo met die zuiver heden klopt het niet helemaal....
P
PotvizLid
01-01-2024, 00:00
#2
Roze Olifant zei:
Oh oké, hier op het forum is het verschil redelijk bekend onder de meesten dacht ik. Maar inderdaad goed om het te benadrukken natuurlijk.

* Edit:

Mijn N,N-DMT links en 5-MeO-DMT rechts. Moet zeggen dat het licht een beetje vertekent (echte kleur is iets minder oranje) maar lijken qua kleur erg op elkaar. Moet wel zeggen dat ze beide al vrij oud zijn; met de N,N heb ik enkele ervaringen, met de 5-MeO nog niet want die durf ik (nog) niet aan. :wink: Kan niet met zekerheid zeggen of die zuiver is.

Bekijk bijlage 47133
Klik om te vergroten...
Elke organische moleculaire stof is perfect wit/helder wanneer zij puur is. De andere kleurtjes komen van impuriteiten en contaminaties.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Paracetamolletje zei:
Je haalt dingen door elkaar. @Denaamvanmijnkat heeft het over 5-MeO-DMT (5-methoxy-N,N-dimethyltryptamine).
Waar jij het over hebt is N,N-Dimethyltryptamine. Dit zijn twee compleet andere stoffen met een hele andere werking en dosering. Als je het verschil tussen deze twee niet weet kan dat fataal zijn.
Klik om te vergroten...

Hij zegt ‘DMT en dergelijke zijn vaak geel’. Dus hij heeft het niet alleen over N,N dan lijkt me.

Mijn 5-MeO-DMT en N,N-DMT zijn beide gelig van kleur.
P
ParacetamolletjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Roze Olifant zei:
Hij zegt ‘DMT en dergelijke zijn vaak geel’. Dus hij heeft het niet alleen over N,N dan lijkt me.

Mijn 5-MeO-DMT en N,N-DMT zijn beide gelig van kleur.
Klik om te vergroten...
Dat is dan wel onnodig multi interpretabel vind ik. De omschrijving (van wit = puur & geel = uit plantaardig materiaal) past namelijk perfect bij N,N-DMT. Daarnaast zit in "tenuiflora" N,N-DMT, maar ik snap eigenlijk niet waarom N,N-DMT naar voren wordt gebracht als het helemaal niet relevant is op de vraag, vooral omdat ik vaker zie op internetfora dat mensen het verschil tussen die twee niet weten.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Paracetamolletje zei:
Dat is dan wel onnodig multi interpretabel vind ik. De omschrijving (van wit = puur & geel = uit plantaardig materiaal) past namelijk perfect bij N,N-DMT. Daarnaast zit in "tenuiflora" N,N-DMT, maar ik snap eigenlijk niet waarom N,N-DMT naar voren wordt gebracht als het helemaal niet relevant is op de vraag, vooral omdat ik vaker zie op internetfora dat mensen het verschil tussen die twee niet weten.
Klik om te vergroten...

Oh oké, hier op het forum is het verschil redelijk bekend onder de meesten dacht ik. Maar inderdaad goed om het te benadrukken natuurlijk.

* Edit:

Mijn N,N-DMT links en 5-MeO-DMT rechts. Moet zeggen dat het licht een beetje vertekent (echte kleur is iets minder oranje) maar lijken qua kleur erg op elkaar. Moet wel zeggen dat ze beide al vrij oud zijn; met de N,N heb ik enkele ervaringen, met de 5-MeO nog niet want die durf ik (nog) niet aan. :wink: Kan niet met zekerheid zeggen of die zuiver is.

3BA08BA0-1C48-4816-A5F3-FDA7EEABDE80.jpeg
D
DenaamvanmijnkatLid
01-01-2024, 00:00
#6
De freebase versie die ik heb is inderdaad ook geel/beige. Geen idee hoe zuiver hij is, maar effect (bij vapen) heeft het zeker!

De grijze 5-meo-dmt hcl heb ik nog niet uit kunnen proberen; ik zoek nog naar de beste manier van inname. Wat betreft effect en bijwerkingen zou intramusculair 1 van de beste methoden zijn. Minder "snel" dan vapen, dus meer tijd om het effect goed te ervaren, en minder plotseling afgelopen. Dit idee had ik na steeds meer toenemende twijfels over zuiverheid al snel aan de kant geschoven.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#7
Potviz zei:
Elke organische moleculaire stof is perfect wit/helder wanneer zij puur is. De andere kleurtjes komen van impuriteiten en contaminaties.
Klik om te vergroten...

Dat neem ik van je aan, zelf heb ik hier heel weinig verstand van. Vond het gewoon wel opvallend dat ze allebei gelig/oranje zijn.

Ik heb ook nog een sample 5-MeO-DALT liggen, die heeft de meest vreemde kleur van alles wat ik ooit via webshops ontvangen heb: bruin, met een soort glinsteringen/glittertjes erin. Bijna alsof het van dat decoratieve kunstzand is uit een kinderknutselpakket ofzo. Dat 'hoort' natuurlijk ook niet, hoewel ik verder prima ervaringen had met die shop. Nu doet dit middel sowieso amper wat nasaal/oraal, maar daar staat het ook om bekend, dat het weinig doet, dus zegt niks en ik heb het na een of twee keer proberen niet meer genomen. Wel altijd bewaard vanwege de gekke glittery bruine kleur. Vraag me af waar zoiets vandaan komt, wat in het proces dit veroorzaakt. Als ik eeuwig zou leven, zou scheikunde studeren - naast vele andere studies - op m'n to-do-list staan.
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#8
Roze Olifant zei:
Dat neem ik van je aan, zelf heb ik hier heel weinig verstand van. Vond het gewoon wel opvallend dat ze allebei gelig/oranje zijn.

Ik heb ook nog een sample 5-MeO-DALT liggen, die heeft de meest vreemde kleur van alles wat ik ooit via webshops ontvangen heb: bruin, met een soort glinsteringen/glittertjes erin. Bijna alsof het van dat decoratieve kunstzand is uit een kinderknutselpakket ofzo. Dat 'hoort' natuurlijk ook niet, hoewel ik verder prima ervaringen had met die shop. Nu doet dit middel sowieso amper wat nasaal/oraal, maar daar staat het ook om bekend, dat het weinig doet, dus zegt niks en ik heb het na een of twee keer proberen niet meer genomen. Wel altijd bewaard vanwege de gekke glittery bruine kleur. Vraag me af waar zoiets vandaan komt, wat in het proces dit veroorzaakt. Als ik eeuwig zou leven, zou scheikunde studeren - naast vele andere studies - op m'n to-do-list staan.
Klik om te vergroten...
Hoi! Niet te denderend lang geleden heb ik een keiharde rookie fout gemaakt die helemaal verkeerd kon aflopen, ik was net aan het experimenteren en vroeg me af waarom 5-MEO-DMT per mg verkocht wordt... Ik kocht er dus 1000, 1MG, en heb die in 1 keer opgesnoven (was fumarate), het gevolg was helemaal niets wat men zou verwachten. Ik tripte geen seconde, begon enkel voor een dik half uur te trillen en te zweten alsof ik onder een douche stond (niet spreekwoordelijk, echt, zoveel vocht verloor ik) en na een dik half uur, misschien tegen een uur was dat over.

Ondertussen lsd blotter geprobeerd, deed ook niets, 4-ho-met in 20 mg pellets, 50mg snuiven en 80 mg in een glas (van verschillende vendors), het snuiven hield me enkel de hele nacht wakker, neits van visuals of trips.£

Dus voor de laatste keer probeer ik het, een pijp gekocht (zo'n ronde met een bal, triplex of zo?) en zo eentje met een schedel aan. Blijkbaar moet 2-3 mg voldoende zijn (ik heb er nu 100 mg freebase gekocht, dus enkel als ik wil boofen moet ik er azijn bij den anders mag het puur?). Hoe doe ik dat het best? Met zo'n pijpgaasje erin? een kleintje? Iemand zei me dat ik een stuk vn zon metalen afwasssponsje dien in te stoppen en dan pas de DMT erop... of gewoon puur in de pijp en opsteken en 2 puffen en gaan?

Ik heb enkel gesnoven en geslikt dus ben echt een newbe, een tip of advies? Ik zou dankbaar zijn, als dat niet lukt dat weet ik opnieuw waar m'n geld aan gepaard.

Dank bij voorbaat.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Roze Olifant zei:
1668640554442.png
Klik om te vergroten...
Het zal vast een fantastische ervaring geven als je het rookt, maar het ziet er behoorlijk onsmakelijk uit. Als ik dit in een restaurant krijg voorgeschoteld roep ik de ober erbij. Trouwens, je weet dat ik houd van accurate chemische namen, maar N, N, - DMT is gewoon DMT hè. Er bestaat geen DMT zonder "N. N -" Dat slaat volgens mij op de twee stikstof atomen die erin zitten. Want anders krijgen we in plaats van een alkaloide een.... een?

Juist.


Terpenoide.

En dat kan je niet kristaliseren, isoleren.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
MestV zei:
Toch heel erg bedankt, je bent nooit verlegen geweest om een antwoord te geven, of je weet het zeker en je informeert correct of je weet het niet zeker en informeert hoe hard je niet bullshit (als je niet overduidelijk aan het grappen bent). Heel waardevol op een forum als dit.

ER zijn er HEEL zeker die er genoeg ervaring mee hebben, iemand zal me wel es helpen hoop ik :) gewoon om te weten of het alweer een dud was of dat k nu eenmaal eens kan genieten van waar het voor dient.

Mocht je iemand kenenn en je hebt er zin in en tijd voor, verwijs die gerust naar mijn PM inbox.

Als je daar geen zin in of tijd voor hebt, you owe me nothing :wink:
Klik om te vergroten...
Ik ken een paar mensen die een of meerdere keren succesvol DMT hebben gerookt, maar ik weet niet of ik dat openbaar kan delen. Ik zal ze eens een berichtje sturen hoe ze dat gedaan hebben en of ze het oke vinden of het gedeeld wordt.
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#11
M
Dirkjan zei:
Het zal vast een fantastische ervaring geven als je het rookt, maar het ziet er behoorlijk onsmakelijk uit. Als ik dit in een restaurant krijg voorgeschoteld roep ik de ober erbij. Trouwens, je weet dat ik houd van accurate chemische namen, maar N, N, - DMT is gewoon DMT hè. Er bestaat geen DMT zonder "N. N -" Dat slaat volgens mij op de twee stikstof atomen die erin zitten. Want anders krijgen we in plaats van een alkaloide een.... een?

Juist.


Terpenoide.

En dat kan je niet kristaliseren, isoleren.
Klik om te vergroten...
Maar hoe rook ik het? Ik lees zoveel verschillende dingen, van wiet op een roostertje leggen zozdat het het door het branden van de wiet (of enige ander kruid, zoals gewoon tabak) niet te snel zou verdampen. (sandwichvaping?Moet ik dan2roostertjes ehbben eentje eroner, tabak erop, 3mg5 M DMTerop, opnieuw tabbeken dan nog een roostertje en dan de pijp verwarmen? Ik ben echt verward. Sommige zeggen gewoon "ploer het erin en verhit ie pijp joh"...

Dat je het in een pan moet oparmen tot goth weet hoevel graden om exact de juiste hoeveelhei stoom te hebben?

Internet is zo verdeeld, iemand hier een echt goeie tip of advies hoe ik dit het beste aanpak om effect te krijgen?

HEt is tekst mensen, ik ben niet kwaad, ik ben kwaad op mezelf omdat ik het niet kan uitvogelen, dus hoop ik dat een ervaren, veratnwoordelijke gebruiker me kan helpen hiermee... ER zijn er duidelijk een aantal met ervaring met de freebase stuff.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
MestV zei:
M

Maar hoe rook ik het? Ik lees zoveel verschillende dingen, van wiet op een roostertje leggen zozdat het het door het branden van de wiet (of enige ander kruid, zoals gewoon tabak) niet te snel zou verdampen. (sandwichvaping?Moet ik dan2roostertjes ehbben eentje eroner, tabak erop, 3mg5 M DMTerop, opnieuw tabbeken dan nog een roostertje en dan de pijp verwarmen? Ik ben echt verward. Sommige zeggen gewoon "ploer het erin en verhit ie pijp joh"...

Dat je het in een pan moet oparmen tot goth weet hoevel graden om exact de juiste hoeveelhei stoom te hebben?

Internet is zo verdeeld, iemand hier een echt goeie tip of advies hoe ik dit het beste aanpak om effect te krijgen?

HEt is tekst mensen, ik ben niet kwaad, ik ben kwaad op mezelf omdat ik het niet kan uitvogelen, dus hoop ik dat een ervaren, veratnwoordelijke gebruiker me kan helpen hiermee... ER zijn er duidelijk een aantal met ervaring met de freebase stuff.
Klik om te vergroten...
Sorry, dat weet ik niet daar heb ik geen ervaring mee. Ik zou je graag helpen maar dat kan ik niet. Ik kan je wel veel over de scheikundige kant vertellen, maarja… heb je geen anjer aan.
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
Sorry, dat weet ik niet daar heb ik geen ervaring mee. Ik zou je graag helpen maar dat kan ik niet. Ik kan je wel veel over de scheikundige kant vertellen, maarja… heb je geen anjer aan.
Klik om te vergroten...
Toch heel erg bedankt, je bent nooit verlegen geweest om een antwoord te geven, of je weet het zeker en je informeert correct of je weet het niet zeker en informeert hoe hard je niet bullshit (als je niet overduidelijk aan het grappen bent). Heel waardevol op een forum als dit.

ER zijn er HEEL zeker die er genoeg ervaring mee hebben, iemand zal me wel es helpen hoop ik :) gewoon om te weten of het alweer een dud was of dat k nu eenmaal eens kan genieten van waar het voor dient.

Mocht je iemand kenenn en je hebt er zin in en tijd voor, verwijs die gerust naar mijn PM inbox.

Als je daar geen zin in of tijd voor hebt, you owe me nothing :wink:
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dirkjan zei:
Ik ken een paar mensen die een of meerdere keren succesvol DMT hebben gerookt, maar ik weet niet of ik dat openbaar kan delen. Ik zal ze eens een berichtje sturen hoe ze dat gedaan hebben en of ze het oke vinden of het gedeeld wordt.
Klik om te vergroten...
Ik dank u zeer hard voor de moeite, PM me aub als er iets bruikbaars uitkomt :) ik heb inmiddels gemrkt dat er een groot verschil is hoe je DMT en 5-MEO DMT dient te roken en vooral opletten als je freebasse hebt en wil boofen.

Dit artikel spreekt vrij duidelijk, enkel niet of er iets tussen moet als je ocharme 2-3 mg in een pijp los gooit en dan opwarmd. De sandwitch methode die men bij gewone dmt gebruikt lijkt me toch de moeite om te proberen.

Tegeljk bij "administration", een deftige uitleg wet menen moeten doen als ze freebase willen boofen, omdat de chemische compound dient verandert te worden.

trippywiki.com

5-MeO DMT: Effects, How To Take It & More - TrippyWiki

This is the ultimate guide to 5-MeO-DMT. You will learn about its effects, benefits, dangers, and how to take 5-MeO DMT the right way!
trippywiki.com trippywiki.com
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
MestV zei:
Ik dank u zeer hard voor de moeite, PM me aub als er iets bruikbaars uitkomt :) ik heb inmiddels gemrkt dat er een groot verschil is hoe je DMT en 5-MEO DMT dient te roken en vooral opletten als je freebasse hebt en wil boofen.

Dit artikel spreekt vrij duidelijk, enkel niet of er iets tussen moet als je ocharme 2-3 mg in een pijp los gooit en dan opwarmd. De sandwitch methode die men bij gewone dmt gebruikt lijkt me toch de moeite om te proberen.

Tegeljk bij "administration", een deftige uitleg wet menen moeten doen als ze freebase willen boofen, omdat de chemische compound dient verandert te worden.

trippywiki.com

5-MeO DMT: Effects, How To Take It & More - TrippyWiki

This is the ultimate guide to 5-MeO-DMT. You will learn about its effects, benefits, dangers, and how to take 5-MeO DMT the right way!
trippywiki.com trippywiki.com
Klik om te vergroten...
Ik zal het eens vragen. Verwacht binnen morgen en overmorgen een PB terug. Happy to help. Je moet de juiste mensen vinden en ik weet zo'n beetje wie er op het forum ervaring mee hebben en die het beste advies kunnen geven.

Mocht het moment daar zijn, fijne reis :)
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dirkjan zei:
Het zal vast een fantastische ervaring geven als je het rookt, maar het ziet er behoorlijk onsmakelijk uit. Als ik dit in een restaurant krijg voorgeschoteld roep ik de ober erbij. Trouwens, je weet dat ik houd van accurate chemische namen, maar N, N, - DMT is gewoon DMT hè. Er bestaat geen DMT zonder "N. N -" Dat slaat volgens mij op de twee stikstof atomen die erin zitten. Want anders krijgen we in plaats van een alkaloide een.... een?

Juist.


Terpenoide.

En dat kan je niet kristaliseren, isoleren.
Klik om te vergroten...

Ziet er zeer onsmakelijk uit inderdaad, en het ruikt (gevaped) ook niet fris kan ik vertellen. Combinatie kinderboerderij - verbrand plastic.

Maar je wordt wel rechtstreeks een andere dimensie in getorpedeerd. Prioriteiten.

Ik weet dat N,N-DMT en DMT hetzelfde zijn, meestal ben ik gewoon te lui om die N,N ervoor te typen. :wink:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#17
MestV zei:
M

Maar hoe rook ik het? Ik lees zoveel verschillende dingen, van wiet op een roostertje leggen zozdat het het door het branden van de wiet (of enige ander kruid, zoals gewoon tabak) niet te snel zou verdampen. (sandwichvaping?Moet ik dan2roostertjes ehbben eentje eroner, tabak erop, 3mg5 M DMTerop, opnieuw tabbeken dan nog een roostertje en dan de pijp verwarmen? Ik ben echt verward. Sommige zeggen gewoon "ploer het erin en verhit ie pijp joh"...

Dat je het in een pan moet oparmen tot goth weet hoevel graden om exact de juiste hoeveelhei stoom te hebben?

Internet is zo verdeeld, iemand hier een echt goeie tip of advies hoe ik dit het beste aanpak om effect te krijgen?

HEt is tekst mensen, ik ben niet kwaad, ik ben kwaad op mezelf omdat ik het niet kan uitvogelen, dus hoop ik dat een ervaren, veratnwoordelijke gebruiker me kan helpen hiermee... ER zijn er duidelijk een aantal met ervaring met de freebase stuff.
Klik om te vergroten...

VaporGenie (Glass heb ik, maar is duur, houten is ook prima heb ik begrepen, alleen zie je dan de rook in de pijp niet) werkte echt perfect voor DMT. Verder had @Neo-Shulginist ook nog goede tips over elektrische vaporizers geloof ik? Niet veel tijd om te reageren, ben op werk, maar er zijn echt manieren die beter werken dan andere.

@Proxima weet er ook veel over. Kijk ook zeker eens op het DMT-Nexus forum, dat zijn kenners daar.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik dacht serieus dat je dmt gewoon in een wiet puurpijpje kon roken, vlammetje en en zuigen als een stofzuiger.

Maakt het wel extra bijzonder, dat je een heel ritueel moet bewerkstelligen voordat je de DMT wereld in mag.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Roze Olifant zei:
Maar je wordt wel rechtstreeks een andere dimensie in getorpedeerd.
Klik om te vergroten...
Ik wil mezelf niet omlaag praten maar wat ik van je weet, welke indruk je geeft, denk ik dat je meer geschikt bent voor zo’n ervaring dan ik.

k ben vee te gevoelig. Laat me te ver mee zuigen. Kan de boel niet over me heen laten komen en ik denk dat het gewoon niet voor mij bedoeld is.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dirkjan zei:
Ik dacht serieus dat je dmt gewoon in een wiet puurpijpje kon roken, vlammetje en en zuigen als een stofzuiger.

Maakt het wel extra bijzonder, dat je een heel ritueel moet bewerkstelligen voordat je de DMT wereld in mag.
Klik om te vergroten...
DMT verbrandt snel en dan gaat het heel erg stinken. Je kan dat doen en als je genoeg DMT hebt dan werkt het ook wel. Maar er zijn dus manieren die veel prettiger zijn. En dat is bij zo'n sterk psychedelicum wel aan te bevelen.

Roze Olifant zei:
Verder had @Neo-Shulginist ook nog goede tips over elektrische vaporizers geloof ik? Niet veel tijd om te reageren, ben op werk, maar er zijn echt manieren die beter werken dan andere.
Klik om te vergroten...
Persoonlijk ben ik enorm fan van de e-sigaret methode, maar dat kost wel wat doe-het-zelfwerk. Je kan dan wel enorm goed doseren, én je hebt een prettige rookervaring. Ook anderen trouwens, want e-sigaretten verbranden de DMT niet dus dan ruikt het veel lekkerder.

Voor de methode heb je nodig:
-e-sigaret
-e-liquid
-DMT
-weegschaal (0.001)
-(glazen) pipetten (+pippetteerballon)

Het probleem is wel dat je in de meeste tanks 1 tot 3 mL vloeistof moet doen. En daar kan je zo 0,3 tot 6 gram (5-MeO-)DMT in oplossen. Met 5-MeO-DMT lijkt me dat niet helemaal de moeite want ik denk dat de kans klein is dat je zoveel gaat opmaken ergens het komende jaar of twee jaren.

Dusja, voor DMT een top methode. Maar 5-MeO zou ik eerder met een vaporgenie doen inderdaad. Of gewoon het HCl- of fumaraat-zout snuiven want dat kan ook met 5-MeO-DMT.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."