Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Pure chocolade en andere mao-remmers kunnen je trip verlengen en dieper maken. Zelf heb ik hier ook niet veel ervaring mee, maar het is volgens mij niet zo dat je kan zeggen, 'ik plak er nog een uurtje aanvast'. Een joint tegen het einde wilde bij mij ook wel helpen"
"Ik drink bier echt niet om dronken te worden, maar gewoon voor de smaak. En na een stuk of 6 biertjes zit ik ook al wel aardig vol en is het voor mij wel genoeg geweest. Als je dronken wilt worden kan je beter meteen met de sterke drank beginnen."
"Bij Pluto in Rdam 3gram thai (gruis?) voor 10€. Heerlijk om puur te roken. Gewoon goeie kwaliteit en lekker high. Maarja dan moet je wel een 40 min met de trein :P"
"7 trippende mensen in Blijdorp waarvan 6 mensen nog nooit hebben getript, dat kan nooit goed gaan. Misschien leuk in een compleet leeg Blijdorp, maar in een halfvol blijdorp lijkt me de kans groot dat 1 of meerdere medetrippers helemaal paranoia wordt. Lijkt mij he..."
"Ben ook aanwezig voor mijn dourontmaagding!"
"Zazuu. zei: Iemand tips voor Rotterdam? 'k Ben al langs de Nemo geweest, Sky High en Mon Camerade. Klik om te vergroten... Nemo vind ik qua qualiteit en chillmogelijkheden de beste van Rdam, Witte de With heeft ook goeie wiet, maar meer een afhaalshop. Toch jammer dat De Lachende Paus weg is, beste wiet van Rdam hadden ze daar."