Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTruffels in Blijdorp

Truffels in Blijdorp

24 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik denk dat het 50-50 is of het fout gaat of goed gaat. Mijn eerste truffel trip was in hartje Nijmegen op een drukke middag. Heel de trip goed gegaan tot het laatste moment toen we naar het station liepen, toen sloeg het meteen om en werd het een donkere duistere na trip.

Het zou dus kunnen wat jullie gaan doen, maar wel onverstandig! Niet dat het thuis nooit fout zou kunnen gaan. Maar een vertrouwde omgeving is altijd wel aan te raden.
h
hashLid
01-01-2024, 00:00
#2
we are the extreme people. we gonna take the risk, first-timers and last timers, its the kick.

thank all of you, now i know that the visualss are goooodd

Should i write a trip report, if many people want its no problem. Then we go with the whole group( like 7 men and 1 girl) the day after the trippin day, reminisce, write a nice one.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zolang je het tripreport maar gewoon in het Nederlands schrijft, ben ik wel benieuwd ja :P

Veel plezier in ieder geval. Er zijn wel genoeg plekjes te vinden in Blijdorp waar het wat rustiger is. Daar zou ik even heengaan als het even mis mocht gaan.

Het zal denk ik in ieder geval een gedenkwaardige trip worden :wave:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#4
hash zei:
meer mensen die een nederlands tripreport willen?
Klik om te vergroten...

:wave: Ik, en nog zo'n 50 anderen. :wink:
H
HetEindeVanAllesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb ook één keer truffels gedaan en was zéér blij dat ik het thuis gedaan heb hoor!

Eerste tip: doe het thuis! Als het leuk is, doe het dan 2 maanden erna in de dierentuin ofzo.
Als je het dan toch in blijdorp moet doen, neem dan VEEL suiker en vitamine c bevattende middelen mee (sinaasappelsap, suikerklontjes, koekjes) dat zwakt de trip wel wat af als de hel loskomt.
Ik heb twaalf gram gedaan - op m'n eentje. Leuke visuals die redelijk lang duurden, veel schoonheid.

Als ik jullie was zou ik beginnen met een halve portie ieders, als het na een uur meevalt nog 2/3 gram bijnemen, als het dan nog meevalt het laatste nemen. En als het dan nog steeds te weinig is PUUR beginnen blowen.

Maar doe het toch maar thuis :)
H
HetEindeVanAllesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nog een vraag: in de smartshop waar ik mijn truffels gekocht had was de kleintste portie 12 gram. De uitbaatster zei dat het een milde trip ging worden. Wel dat bleek het niet te zijn!
Volgende maand nogmaals truffels, welke dosis zou ik dan nemen? Ik wil hetzelfde effect of meer. Terug 12 of 16 nu?

Was van plan 12 te nemen en een paar pure jointjes ertussen. Maar alle tips zijn welkom.
h
hashLid
01-01-2024, 00:00
#7
HetEindeVanAlles zei:
Ik heb ook één keer truffels gedaan en was zéér blij dat ik het thuis gedaan heb hoor!

Eerste tip: doe het thuis! Als het leuk is, doe het dan 2 maanden erna in de dierentuin ofzo.
Als je het dan toch in blijdorp moet doen, neem dan VEEL suiker en vitamine c bevattende middelen mee (sinaasappelsap, suikerklontjes, koekjes) dat zwakt de trip wel wat af als de hel loskomt.
Ik heb twaalf gram gedaan - op m'n eentje. Leuke visuals die redelijk lang duurden, veel schoonheid.

Als ik jullie was zou ik beginnen met een halve portie ieders, als het na een uur meevalt nog 2/3 gram bijnemen, als het dan nog meevalt het laatste nemen. En als het dan nog steeds te weinig is PUUR beginnen blowen.

Maar doe het toch maar thuis :)
Klik om te vergroten...

goeie informatie man! op jou advies ga ik veel suiker meenemen in natuurlijke vormen( geen koekjes) en een paar appeltjes voor vitamine C. En we zullen eerst een halve nemen daarna 1/4 dan weer 1/4. We halen in die smartshop rotterdam 15 gram van de meest visuele truffels. Die bevestiging op blowen stel ik ook op prijs. we gaan met sterke mensen, niemand heeft emotionele problemen, gemiddelde leeftijd van groep is 17

oja en veel honing, want daar zit druivensuiker in en da worod toch extra snel opgenomen? ik voorzie de groep trouwens ook nog van meerdere lessen tegen bad trip en paranoia voor als het echt nodig is. zie les 1 in mijn sig
H
HetEindeVanAllesLid
01-01-2024, 00:00
#8
hash zei:
HetEindeVanAlles zei:
Ik heb ook één keer truffels gedaan en was zéér blij dat ik het thuis gedaan heb hoor!

Eerste tip: doe het thuis! Als het leuk is, doe het dan 2 maanden erna in de dierentuin ofzo.
Als je het dan toch in blijdorp moet doen, neem dan VEEL suiker en vitamine c bevattende middelen mee (sinaasappelsap, suikerklontjes, koekjes) dat zwakt de trip wel wat af als de hel loskomt.
Ik heb twaalf gram gedaan - op m'n eentje. Leuke visuals die redelijk lang duurden, veel schoonheid.

Als ik jullie was zou ik beginnen met een halve portie ieders, als het na een uur meevalt nog 2/3 gram bijnemen, als het dan nog meevalt het laatste nemen. En als het dan nog steeds te weinig is PUUR beginnen blowen.

Maar doe het toch maar thuis :)
Klik om te vergroten...

goeie informatie man! op jou advies ga ik veel suiker meenemen in natuurlijke vormen( geen koekjes) en een paar appeltjes voor vitamine C. En we zullen eerst een halve nemen daarna 1/4 dan weer 1/4. We halen in die smartshop rotterdam 15 gram van de meest visuele truffels. Die bevestiging op blowen stel ik ook op prijs. we gaan met sterke mensen, niemand heeft emotionele problemen, gemiddelde leeftijd van groep is 17

oja en veel honing, want daar zit druivensuiker in en da worod toch extra snel opgenomen? ik voorzie de groep trouwens ook nog van meerdere lessen tegen bad trip en paranoia voor als het echt nodig is. zie les 1 in mijn sig
Klik om te vergroten...

Have fun! Laat de truffels je begeleiden...
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#9
HetEindeVanAlles zei:
hash zei:
HetEindeVanAlles zei:
Ik heb ook één keer truffels gedaan en was zéér blij dat ik het thuis gedaan heb hoor!

Eerste tip: doe het thuis! Als het leuk is, doe het dan 2 maanden erna in de dierentuin ofzo.
Als je het dan toch in blijdorp moet doen, neem dan VEEL suiker en vitamine c bevattende middelen mee (sinaasappelsap, suikerklontjes, koekjes) dat zwakt de trip wel wat af als de hel loskomt.
Ik heb twaalf gram gedaan - op m'n eentje. Leuke visuals die redelijk lang duurden, veel schoonheid.

Als ik jullie was zou ik beginnen met een halve portie ieders, als het na een uur meevalt nog 2/3 gram bijnemen, als het dan nog meevalt het laatste nemen. En als het dan nog steeds te weinig is PUUR beginnen blowen.

Maar doe het toch maar thuis :)
Klik om te vergroten...

goeie informatie man! op jou advies ga ik veel suiker meenemen in natuurlijke vormen( geen koekjes) en een paar appeltjes voor vitamine C. En we zullen eerst een halve nemen daarna 1/4 dan weer 1/4. We halen in die smartshop rotterdam 15 gram van de meest visuele truffels. Die bevestiging op blowen stel ik ook op prijs. we gaan met sterke mensen, niemand heeft emotionele problemen, gemiddelde leeftijd van groep is 17

oja en veel honing, want daar zit druivensuiker in en da worod toch extra snel opgenomen? ik voorzie de groep trouwens ook nog van meerdere lessen tegen bad trip en paranoia voor als het echt nodig is. zie les 1 in mijn sig
Klik om te vergroten...

Have fun! Laat de truffels je begeleiden...
Klik om te vergroten...

Je kunt beter anders fruit nemen voor vitamine c (sinasappels,mandarijn,kiwi) appels zit wel wat in maar stuk minder.

Verder hoef je niet bij een badtrippende honing naar binnen te lepelen voor de druivensuiker, dit kun je bijna puur kopen ( de bekende dextro engery uit de supermarkt).

Verder veel succes, ik zou het ook afraden vooral voor de mensen die het voor het eerst doen in de dierentuin terwijl ze jonger dan 16-18 zijn.

Maar toch veel plezier!
h
hashLid
01-01-2024, 00:00
#10
ja heel erg bedankt man.

honing ipv dextro is goed omdat het natuurlijk is(ik heb trouwens die wilde bloemenhoning van AH in een handige knijpfles) en we gaan zeker veel soorten fruit meenemen. verder doen we rustig aan met innemen, eerst half daarna kwart dan weer kwart
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#11
En??? Inmiddels al gedaan? Ben benieuwd hoe of wat? :)
Lijkt me persoonlijk niets 1e in een Zoo
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#12
Fresh zei:
En??? Inmiddels al gedaan? Ben benieuwd hoe of wat? :)
Lijkt me persoonlijk niets 1e in een Zoo
Klik om te vergroten...
Lijkt mij ook geen slim idee. Ben benieuwd of het goed gegaan is...

Z'n e-mail/msn adres staat in z'n profiel, misschien kan iemand hem een berichtje sturen?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#13
JJJ zei:
Fresh zei:
En??? Inmiddels al gedaan? Ben benieuwd hoe of wat? :)
Lijkt me persoonlijk niets 1e in een Zoo
Klik om te vergroten...
Lijkt mij ook geen slim idee. Ben benieuwd of het goed gegaan is...

Z'n e-mail/msn adres staat in z'n profiel, misschien kan iemand hem een berichtje sturen?
Klik om te vergroten...

Hehe, als je zo benieuwd bent kun je zelf even wat sturen toch? En als het niet goed gegaan is, heeftie alleen geen leuke tijd gehad en een hoop geld weggegooid.

Het is niet datie een heroïsche drugs-combo ging nemen ofzo.
h
hashLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik bne van plan dit weekend truffels te droppen in Blijdorp. Hoe sterk zullen de visuals zijn op 10 gram in zo een omgeving. Oceanium wooohhh

we zijn trouwens met ze 7en 1 nuchter, en ik heb het bedacht en wil ze niet teleurstellen dat het uiteindelijk niks is geworden, misschien nog tips zoals erbij blowen ofso? Misschien wel meer eten? Hoe worden de visuals het ergste?
h
hashLid
01-01-2024, 00:00
#15
ja in de vakantie doordeweeks valt het reuze mee met de drukte. En vooral jongeren die er zijn(laatste keer dat ik er was) dus daar maak ik me niet druk om. We kunnen ook op een bankje gaan zitten als e lichamelijke ongemakken krijgen.

Ik wil meer informatie over de visuals
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#16
Is dit je eerste keer?

Je kan met zijn allen ook eerst iets meer dan een halve portie eten, en na een uur de rest bijpakken als het tegen valt.

Better safe then sorry.
h
hashLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik ben juist bang dat het te weinig is, want ik heb als enige van de groep al truffels gedaan.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het komt op mij inderdaad ook over alsof het de eerste keer is. Weet je wel zeker dat je het dan meteen op zo'n drukke plek wilt doen? Niet iedereen voelt zich daar even gemakkelijk bij.

Edit: Niet de eerste keer dus. Maar voor de rest van de groep wel.
h
hashLid
01-01-2024, 00:00
#19
het word zeker een memorabele dag ja, ultimate trippin

meer mensen die een nederlands tripreport willen?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
hash zei:
ja in de vakantie doordeweeks valt het reuze mee met de drukte. En vooral jongeren die er zijn(laatste keer dat ik er was) dus daar maak ik me niet druk om. We kunnen ook op een bankje gaan zitten als e lichamelijke ongemakken krijgen.
Klik om te vergroten...
Dat vind jij, maar is de rest van de groep het daar mee eens? Het zou best een benauwend gevoel kunnen geven dat je "vast" zit in dat park. En het hoeft niet extreem druk te zijn, ik word na superveel trips op verschillende middelen nog steeds zenuwachtig als er vreemde mensen in de buurt komen.

hash zei:
Ik wil meer informatie over de visuals
Klik om te vergroten...
Dat kun je niet zo zwart wit stellen. Bij een half portie heb je minder harde visuals dan bij een heel portie.. maar wat wil je eigenlijk precies weten?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."