#1
Ik denk dat het 50-50 is of het fout gaat of goed gaat. Mijn eerste truffel trip was in hartje Nijmegen op een drukke middag. Heel de trip goed gegaan tot het laatste moment toen we naar het station liepen, toen sloeg het meteen om en werd het een donkere duistere na trip.
Het zou dus kunnen wat jullie gaan doen, maar wel onverstandig! Niet dat het thuis nooit fout zou kunnen gaan. Maar een vertrouwde omgeving is altijd wel aan te raden.
Het zou dus kunnen wat jullie gaan doen, maar wel onverstandig! Niet dat het thuis nooit fout zou kunnen gaan. Maar een vertrouwde omgeving is altijd wel aan te raden.
