Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDour 2010

Dour 2010

20 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Foto's ????? :grin:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wie gaat er dit jaar naar Dour? Ik ben sowieso aanwezig :grin: Ga dit jaar hopelijk ook met de dourbus, maar sta op de reservelijst.

http://www.dourfestival.be/nl/

DF-leden die gaan:

- DrippTone
- Dreuge
- MrBlondeboi
- Beanhead
-Aap313
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Voor mij doet de line up er niet eens zo veel toe eigenlijk.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#4
ziet er redelijk uit :)

De la soul is geniale oldschool hiphop!
DJ kentaro is geniale turntablism
Mr Vegas is ook wel goed

:rock:

maar helaas geen tijd...
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ga, kaartje al binnen. :grin:
A
ArchibaldLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik kijk er ook enorm naar uit!
Vandaag al gaan shoppen, drank, eten en dergelijke aangekocht om 6 dagen complete madness aan te kunnen :P

DOUR here i come!
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik maak wel ff een lijst in de beginpost van degenen die gaan, gewoon omdat het kan :)
M
MrBlondeboiLid
01-01-2024, 00:00
#8
kaartje binnen, plekje in dourbus ook!
helemaal gek worde daar

als we met zn allen aankomen daar, en die organisatie van dourbussen fixen partytent en alles, staan we dan met allemaal nederlanders op de camping bij elkaar? lijkt me vett gezellig hehe :P
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb een e-mailtje gekregen dat m'n plek op de Dourbus zeker is :grin: en geen idee hoe dat gaat, maar dat zou inderdaad echt sick zijn :P
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ga lekker met de eigen auto. :)
M
MrBlondeboiLid
01-01-2024, 00:00
#11
dus wat is iedereen van plan op DOUR?

-speed( met mate)
-candyflippen ( wel halve zegel, wil niet para worden)
-jonkol
-veul bier
-iets nieuws(2c-b bijv.)
-DOUREEEUH schreeuwen
-geile bats
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik neem sowieso veel pep mee en 2 trays halve liters ofzo, verder zie ik wel wat er op mn pad komt :grin:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zit te denken aan Bromo Dragonfly, lekker heel festival lang trippen. Lichte basis voor alle andere dope. Nice. Pep gaat ook wel mee, misschien emma. Keta sowieso, gegarandeerd. Beetje wiet, beetje hasj, beetje drank.

Misschien dat ik een 2c en wat alice mee neem. Maar we zien wel, heb nog even.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#14
DOUREUHHH wordt ge gek!

Lachgas, mdma, pep, lsd, BERG WIET! Jaja dat word een pretje

Ik kom met een hoop bekend volk

Beanhead is dus hoogstwaarschijnlijk aanwazig :hearteyes:
A
Aap313Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ben ook aanwezig voor mijn dourontmaagding! :stoned:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Voor mij is het bijna zo ver :grin: zometeen tas inpakken, dan alvast naar Den Haag om daar vanavond te slapen en dan morgen om 12:00 met de bus naar Dour!
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Tas is gepakt, nu nog even chillen en dan morgen om half 9 weg rijden. Vrienden uit R'dam oppikken en dan meteen door naar Dour. Heb er zin in. :grin:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Net terug, tering wat een gekken huis. Heel gaaf festival. Heb alleen wel iets te veel gebruikt. Ben nu ook totaal naar de klote. Morgen lekker werken. Yes!
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Was echt sick :grin: foto's volgen mischien nog
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Flameon zei:
Foto's ????? :grin:
Klik om te vergroten...

Een maat van mij heeft wel een bizar vette foto van mij gemaakt op de MDMA, hopelijk stuurt ie die morgen met de mail en dan zal ik em wel posten. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."