Voor mij doet de line up er niet eens zo veel toe eigenlijk.
#4
ziet er redelijk uit
De la soul is geniale oldschool hiphop!
DJ kentaro is geniale turntablism
Mr Vegas is ook wel goed
maar helaas geen tijd...
#5
Ik ga, kaartje al binnen.
#6
ik kijk er ook enorm naar uit!
Vandaag al gaan shoppen, drank, eten en dergelijke aangekocht om 6 dagen complete madness aan te kunnen :P
DOUR here i come!
#7
Ik maak wel ff een lijst in de beginpost van degenen die gaan, gewoon omdat het kan
#8
kaartje binnen, plekje in dourbus ook!
helemaal gek worde daar
als we met zn allen aankomen daar, en die organisatie van dourbussen fixen partytent en alles, staan we dan met allemaal nederlanders op de camping bij elkaar? lijkt me vett gezellig hehe :P
#9
Ik heb een e-mailtje gekregen dat m'n plek op de Dourbus zeker is en geen idee hoe dat gaat, maar dat zou inderdaad echt sick zijn :P
#10
Ik ga lekker met de eigen auto.
#11
dus wat is iedereen van plan op DOUR?
-speed( met mate)
-candyflippen ( wel halve zegel, wil niet para worden)
-jonkol
-veul bier
-iets nieuws(2c-b bijv.)
-DOUREEEUH schreeuwen
-geile bats
#12
ik neem sowieso veel pep mee en 2 trays halve liters ofzo, verder zie ik wel wat er op mn pad komt
#13
Zit te denken aan Bromo Dragonfly, lekker heel festival lang trippen. Lichte basis voor alle andere dope. Nice. Pep gaat ook wel mee, misschien emma. Keta sowieso, gegarandeerd. Beetje wiet, beetje hasj, beetje drank.
Misschien dat ik een 2c en wat alice mee neem. Maar we zien wel, heb nog even.
#14
DOUREUHHH wordt ge gek!
Lachgas, mdma, pep, lsd, BERG WIET! Jaja dat word een pretje
Ik kom met een hoop bekend volk
Beanhead is dus hoogstwaarschijnlijk aanwazig
#15
Ben ook aanwezig voor mijn dourontmaagding!
#16
Voor mij is het bijna zo ver zometeen tas inpakken, dan alvast naar Den Haag om daar vanavond te slapen en dan morgen om 12:00 met de bus naar Dour!
#17
Tas is gepakt, nu nog even chillen en dan morgen om half 9 weg rijden. Vrienden uit R'dam oppikken en dan meteen door naar Dour. Heb er zin in.
#18
Net terug, tering wat een gekken huis. Heel gaaf festival. Heb alleen wel iets te veel gebruikt. Ben nu ook totaal naar de klote. Morgen lekker werken. Yes!