Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vrouwen worden ook mooier op alcohol, dus waarom niet?"
"Ik heb deze geproefd en vind hem heerlijk! Gelijk effe een flesje gehaald."
"Rabbithole zei: Dreuge zei: Rabbithole zei: Volgens de whiskykenner die onze Islay whiskyproeverij hield hoorde het ook zo te smaken, hij vond m'n omschrijving redelijk accuraat. Klik om te vergroten... Dit bevestigt het beeld dat ik van jou heb zo hard Klik om te vergroten... Triest teringjong, vanaf nu sta jij in mijn vijandenlijst. Ik word schijtziek van jouw hufterige hypocriete gedrag, beetje andere mensen dingen verwijten die je zelf ook doet. Ga wat nuttigers doen met je tijd i.p.v. op elke slak zout te leggen. Klik om te vergroten... Ik snap deze niet, hoe is die opmerking van dreuge beledigend? De op elke slak zout leggen opmerking vind ik trouwens wel grappig"
"Ik heb me van het weekend voor het eerst gewaagd aan een wat meer rokerige whisky, Talisker. Ik was niet ontevreden, ik vind de smaak eigenlijk best aangenaam"
"Petrovic zei: Aalpoepert zei: Laatst had ik dus de Talisker die ik heerlijk vond. Iemand een advies voor een zelfde soort rokerige whisky in dezelfde prijscategorie? Klik om te vergroten... Coal ila 12, bowmore 12. De coal ila vind ik er zelf het meeste van de twee op lijken. Klik om te vergroten... Ik zat zelf idd al aan een bowmore 12 te denken"
"Nu heeft onze slijter niet zo'n supergroot assortiment, heb ik me laten adviseren door de slijter. Een flesje Laphroaig laten aansmeren. Flesje jodium noemde hij het ook. Gatverdamme wat lekker zeg! Jeetje das echt een smerige smaak die mij heel erg bevalt!"
"Sorry, de Laphroaig 10 dus"
"Flesje talisker gekocht en gelijktijdig me afvragend waarom ik geen goordere (rokerigere) whisky heb gekocht..."
"Exceptional Insight zei: Aalpoepert zei: Flesje talisker gekocht en gelijktijdig me afvragend waarom ik geen goordere (rokerigere) whisky heb gekocht... Klik om te vergroten... Force of habit? Nu al? Klik om te vergroten... EI ik had een laphoaig moeten kopen. Die smaak.. Fuck.. Heerlijk!"
"Waarom vinden je vrienden het vervelend dat je niet mee drinkt? Dat is iets wat ik nooit zal begrijpen. Dan hebben zij toch meer!"