Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgeen behoefte meer aan drank

geen behoefte meer aan drank

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
1
1percentLid
01-01-2024, 00:00
#1
nieuwe dranken proberen tot je iets vind wat je lekker vind ? :tongueout:
w
weuurdLid
01-01-2024, 00:00
#2
hee lui,

de laatste tijd heb ik echt geen behoefte meer aan drank, heel raar is dit omdat ik vroeger toch wel redelijk wat dronk.. het is echt irritant want al mijn vrienden drinken graag en vinden het vervelend dat ik niet mee drink!! hoe kan ik weer zin krijgen in drank??

groetjeess
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja ik zie niet echt het slechte in van niet meer willen drinken :P Ging het bij iedereen maar zo makkelijk.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#4
Waarom vinden je vrienden het vervelend dat je niet mee drinkt? Dat is iets wat ik nooit zal begrijpen. Dan hebben zij toch meer!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
weuurd zei:
hee lui,

de laatste tijd heb ik echt geen behoefte meer aan drank, heel raar is dit omdat ik vroeger toch wel redelijk wat dronk.. het is echt irritant want al mijn vrienden drinken graag en vinden het vervelend dat ik niet mee drink!! hoe kan ik weer zin krijgen in drank??

groetjeess
Klik om te vergroten...

Je vrienden laten vallen, paar klappen verkopen en nieuwe zoeken lijkt me een beter plan dan zorgen dat je weer zin krijgt in drank.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#6
klinkt alsof jij wil gaan drinken omdat je vrienden wel drinken.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb tegenwoordig ook weinig behoefte aan drank. Weet je wat ik doe? Niet drinken!
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Maakt toch niks uit .... ook zonder drank kan het gezellig zijn hoor. Jammer dat je vrienden je 'er op af rekenen' . Als jij geen zin hebt in drank, niet gaan zoeken hoe je weer lekker kan gaan pimpelen.

Ik heb behoefte aan een pilsje nu :wink: :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."