Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drank is dit (onduidelijke foto)

Welke drank is dit (onduidelijke foto)

12 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
B
BB4MLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi iedereen,

Kan iemand me vertellen van welk soort drank dit flesje is?



Het is een onduidelijke foto ik weet het, maar deze is in het donker genomen, en het is weggegooid door een familielid waarvan we denken dat ze stiekem drinkt en dan het flesje weggooit zonder dat we het weten.

Ik heb ze enkele weken geleden betrapt met dit flesje weg te gooien en heb er snel een foto van genomen.

Alvast bedankt
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou ook een vage foto nemen van de achterkant van het flesje op de grond in plaats van even het label lezen op de voorkant...
B
BB4MLid
01-01-2024, 00:00
#3
Adrenochroom zei:
Ik zou ook een vage foto nemen van de achterkant van het flesje op de grond in plaats van even het label lezen op de voorkant...
Klik om te vergroten...


Dit flesje was in het water (schelde) gegooid en onmogelijk om erbij te komen tenzij ik er zelf achter zou gesprongen zijn bij 5C°

Ik heb wat opzoekwerk gedaan en ik heb een vermoeden dat het van Smirnoff is en 500ml ofzo.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dit klinkt misschien stom hoor, maar.. Wat staat erop?
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#5
Doet mij denken aan Roskoff vodka uit de Spar....

Die kleine flesjes uit plastic... Vind er niet meteen een foto van op google.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vraag het gewoon aan haar.
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sublimo zei:
Vraag het gewoon aan haar.
Klik om te vergroten...

Ze drinkt stiekem, dus ik denk niet dat ze het zometeen zal zeggen...

Draait daar niet dit hele topic om? :beer:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lavalamp zei:
Sublimo zei:
Vraag het gewoon aan haar.
Klik om te vergroten...

Ze drinkt stiekem, dus ik denk niet dat ze het zometeen zal zeggen...

Draait daar niet dit hele topic om? :beer:
Klik om te vergroten...

Ja, dat had ik gelezen.

Ik vindt het gewoon beter als je zoiets rechtuit vraagt aan iemand. Eerlijkheid. Zij is niet eerlijk door stiekem te drinken, de andere zijn niet eerlijk omdat ze achter haar rug om op zoek gaan naar de waarheid. De waarheid is te vinden bij haar, nergens anders. Als je iemand respecteert, dan vraag je zoiets.

Dat is mijn mening.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kleine flesjes, wijzen meestal op alcoholdrankjes met hoge percentages. Heeft idd wat weg van wodka (ruik je ook niet, dus wordt veel door alcoholisten stiekem genuttigd).
Maar als je denkt dat iemand stiekem drinkt ...... praten/vragen, voor het te laat is
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#10
BB4M zei:
Hoi iedereen,

Kan iemand me vertellen van welk soort drank dit flesje is?



Het is een onduidelijke foto ik weet het, maar deze is in het donker genomen, en het is weggegooid door een familielid waarvan we denken dat ze stiekem drinkt en dan het flesje weggooit zonder dat we het weten.

Ik heb ze enkele weken geleden betrapt met dit flesje weg te gooien en heb er snel een foto van genomen.

Alvast bedankt
Klik om te vergroten...
:confused: :confused: :confused:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#11
BB4M zei:
betrapt
Klik om te vergroten...
s
supernaturalLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lijkt op getreal energy shot
R
RuskiLid
01-01-2024, 00:00
#13


zelfde grootte, zelfde kleur, als je kijkt naar de label achterop dit flesje dan zie je dat het overeen komt met de label op jou foto. Ik herken het uit duizenden omdat ik het vroeger zelf heel vaak gedronken heb. Kost meestal tussen 9 en 12,50 euro in verschillende winkels, zit 40% in. 20cl en een normale drinker is hier ongeveer een volledige dag zoet mee. Een alcoholist mss een paar uurtjes, hangt ervanaf hoeveel je aan kan.

Veel plezier met haar te betrappen.

Ruski~

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."