Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"6APB met iets van een lysergamide als LSD25, 1-p-lsd, AL-LAD, ALD-52, ETH-LAD, allemaal goed."
"Ja, eigenlijk is intravaneus Ketamine of 2-FDCK het lekkerste en ook het goedkoopste. 400 mg is ongeveer een doodvonnis dan. Echt 20 mg is dan genoeg. Heb je een hele pure ervaring. Het is iets met snuiven en slikken dat de ervaring minder (lees kotsen) maakt. Pluggen is een goede 2e."
"Nou Flakka (apvp) is toch wel weer heel anders. Dat heeft toch ook wel een ''kom en ik breng je naar een betere en andere wereld" idee en daarna is alles eventjes 3 dagen naar de klote. 4clpvp is meer lang wakker en dat was het dan. Je blijft gewoon helder. Na 2 dagen mag je eens gaan slapen (en dat is als je heel weinig hebt genomen, 25 mg of zo). Dit is meer iets voor het leger die 3 dagen door moeten gaan of zo of gasten in de nachtploeg of gasten die prestaties willen. Ik drukte in ieder geval op eens 15 kilo meer (was nieuwsgierig naar het effect). Normaal doe ik 80 (1 setje van 6). Kon nu 1 setje van 95. Dus ik zie niet echt veel potentieel voor de recreatieve gebruiker. Het is ook wel een beetje veel te heftig als functionele stimulant. Daar vind ik 2-FMA dan weer geschikter voor. Dus echt superniche dit."
"Ja, spuiten is toch altijd wel pure shit. Ketamine slikken of spuiten, wereld van verschil en stuk goedkoper in gebruik. Je hebt 20 % nodig van wat je normaal slikt of snuift. Alleen klein beetje zout erbij? Beetje plannen mag wel."
"Joh, als je nu echt eens het RVIM rapport uit 2015 zou lezen, zie je dat het overgrote deel van de ongelukken aan doseringen vallen te wijten waarvan je echt steil achterover slaat (letterlijk en figuurlijk). Of combinatie. Echt je moet het met een lampje zoeken om een ongeluk te vinden met gewoon 1,5 mg per kilo lichaamsgewicht en geen combinatiegebruik, als je het al ergens in de literatuur kan vinden. Wat gewoon een feit is, is dat mensen 4FA gebruikten en hetzelfde gevoel als MDMA wilden. Nu 4FA is echt meer speed als XTC, dus dan kreeg je dus die enorme bloeddruk en toevallen en zo. Gewoon dom gedrag waardoor stoffen verboden worden. Dank u sukkels."
"Een waarschuwing was wel op zijn plaats, en het heeft ook wel gewerkt. Mensen hebben nu zoiets, oh nee,daar krijg je hersenbloedingen van. Slaat zo kort door de bocht ook weer nergens op, alleen beeldvorming is toch wel weer netjes gedaan."
"5-APB of 5-MAPB ga je voor zwaarder dan is bk-EBDP your cup of tea"
"Ja, flunitrazolam is eigenlijk beter om te slapen. Etizolam is gewoon bekender."
"Als je truffels leuk vindt, dan kun je ook eens 4-HO-MET proberen. Is eigenlijk precies hetzelfde zonder al het gedoe en vieze smaken."
"Ja, sinds ik 6-APB en 5-APB ontdekt (Hci rules!) is MDMA mij het niet meer waard. Korter, wel meer een flashy opkomst (wat heel lekker is) alleen 2,5 tot 3 uur echt plezier, en daarna voel je steeds meer verrot. Je weet bijpakken helpt niet, en je voelt je daarna ook nog eens verrot tot woensdag. Is me het allemaal niet waard meer. Benzofury duren langer, en je voelt je niet zo verrot de dagen daarna. Wat plezieriger. Ik durf te stellen, dat als iedereen een keer benzofury zou nemen en een keer MDMA dan toch zeker 80 % toch voor benzofury zou gaan."