Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1p-lsd

1p-lsd

14 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
LSD (en zeer waarschijnlijk dus ook 1P-LSD) is extreem gevoelig voor warmte, licht, lucht en vocht. Als het met een van deze dingen in aanraking komt kan de kwaliteit snel achteruit gaan ja.
D
De rust van speedLid
01-01-2024, 00:00
#2
De eerste was super! Dik 6/8 uur op muziek en kleuren genoten. Had er nog 9..... en toen zei mn lichaam nope done. Of op de rest zat niets... voelde me wel licht in mn kop, maar zoals die eerste.....

Kan dat uitdrogen, vervliegen??

Groetjoessssss
A
ALLAD52Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Kan ook een tolerantiedingetje zijn, aangezien je echt zeker 2 weken moet wachten op hetzelfde effect.
D
De rust van speedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Damn dat had ik niet verwacht.

Mensen praten over lsd alsof je dat elke dag kan gebruiken en dan doe ik iets wat gelijk staat aan paddo's of truffels'?

Hmmm het gevoel was wel heel anders dan die beide.

Bedankt voor de info!
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#5
LSD is zeker niet iets om elke dag te gebruiken. :wink:

Ik probeer er minimaal 2 maanden tussen te laten, anders heb ik al gauw het gevoel dat mijn trips minder diep gaan.
D
De rust van speedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat heb ik dus nooit gehad, alles is zo oppervlakkig.

Heet dat tollerantie?

En komt dat door mn pa? (Echt oud hippie) lol

Thanx!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#7
Huh? Ik snap echt niks van dit topic. :sweatsmile:

Wat is je vraag precies? Wat was je dosis per keer? Hoe heb je het bewaard? Hoeveel tijd zat er tussen je gebruik? En wat heeft je pa ermee te maken?
D
De rust van speedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mijn vraag is nog steeds het zelfde als mijn eerste vraag, waarom is het zo snel gaar. Of "op" terwijl je 10 blotters koopt en alleen bij de eerste wat voelt.

De dosis is 1 blotter en een week later 3, en voelde niets als alleen wat kriebels in mn buik.

Ik heb het bewaard in het zipbaggie waarin het kwam, en in het donker alleen niet een koelle omgeving, en kwa mn vader, hij had een fles lsd vroeger waar ik nooit gebruik van mocht maken.

Exuuses als ik wat fout doe.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het is niet snel "gaar". Maar je lichaam bouwt tolerantie op zodat je tenminste 2 weken moet wachten totdat je weer een volwaardige trip kunt hebben. Heeft ook niets te maken met dat je pa vroeger veel heeft getript. Het is simpelweg de tolerantie. Je kunt niet elke dag trippen (en dat is een goed iets).

Vrijwel direct na inname treedt tolerantie op, waardoor het een verkwisting van je zegels is als je even later weer neemt.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nee je doet niets fout hoor, ik snapte het alleen effe niet, ligt misschien aan mij. :wink:

Wat is de dosering van je zegels? Ik heb zelf geen ervaring met 1p-LSD enkel met LSD en ALD-52, maar wat ik ervan weet, zou het vooral enigszins moeten verschillen van LSD qua duur en niet zozeer qua intensiteit van effecten. Had je de eerste keer wel full effect of bleef het toen ook redelijk oppervlakkig? De werking zou na een week niet zodanig afgenomen kunnen zijn door externe factoren (licht, temperatuur) dat je alleen nog maar kriebels voelt, lijkt me, zeker niet bij juiste bewaring. Waarschijnlijk toch tolerantie? Een week is kort. Kan ook zijn dat je er gevoelig voor bent. Ik ben benieuwd wat er gebeurt als je een paar weken tussen je gebruik laat.

* Edit: Mindless was me al voor zie ik. :tongueout:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ben nou ook wel benieuwd hoeveel tijd TS tussen innames heeft gelaten.
D
De rust van speedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tijd was +- 7 dagen maar ondertussen ook 4-FMP. Mischien dat het daarom zo snel ging.....
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#13
7 dagen is gewoon te kort.

Er werd al gezegd, MINIMAAL 2 weken maar liefst nog langer. Anders voel je inderdaad vrij weinig tot nika.
D
De rust van speedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ook als het je eerste keer is dus.... damn waste of money!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja maar nu weet je het. Pluspunt van psychedelica is dan weer dat de ervaring niet per keer (mits de tolerantie weg is) minder wordt zoals bij vele andere drugs.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."