#1
Neem wel iets vaker dan 3 maanden een benzo. Maar zeker niet wekelijks en zeker ook niet twee wekelijks.Als je de 3 maanden regel in acht neemt dan lijkt het me onmogelijk om tolerantie op te bouwen van die 1 keer per 3 maanden een benzootje
Eerder om de 3 weken, als ik dat al red. Soms langer. Ben sowieso een lastige slaper, dus als ik veel slechte nachten heb dan wil ik nog wel eens 1 nacht een benzo nemen voor 1 goede nacht. Rond MDMA gebruik is het 2 nachten achter elkaar en dan weer klaar.
Dank, ga ik dat maar eens proberen.Ja, flunitrazolam is eigenlijk beter om te slapen. Etizolam is gewoon bekender.