#1
Ik denk wel dat dit per persoon verschillend kan uitpakken, maar tof dat je er zo'n fijne ervaring mee hebt.Ja, sinds ik 6-APB en 5-APB ontdekt (Hci rules!) is MDMA mij het niet meer waard. Korter, wel meer een flashy opkomst (wat heel lekker is) alleen 2,5 tot 3 uur echt plezier, en daarna voel je steeds meer verrot. Je weet bijpakken helpt niet, en je voelt je daarna ook nog eens verrot tot woensdag. Is me het allemaal niet waard meer. Benzofury duren langer, en je voelt je niet zo verrot de dagen daarna. Wat plezieriger. Ik durf te stellen, dat als iedereen een keer benzofury zou nemen en een keer MDMA dan toch zeker 80 % toch voor benzofury zou gaan.
Wat waren voor jou de verschillen tussen de stoffen 6-apb en 5-apb?