Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Haha, ja, eindelijk"
"Whaaa, ik wil trippen!! :] Wou dat ik m'n eigen plekkie had. Al die Alice in t bezit, krijg er alleen maar zin van!"
"Net paar minuutjes tweede zegeltje onder m'n tong. Hello Shiva!"
"Alles verschuifd al lekker ;P Typen wordt wel erg moeilijk nu =P"
"azgaza zei: Wat moet ik daar nou weer mee. Klik om te vergroten... In de vriezer en de volgende keer erbij pakken? Henkfloyd zei: Haha, enjoy man Klik om te vergroten... Hehe thanks man, zeker gedaan Best leipe middag verder - net geopereerde poes bijna ontsnapt + raam stukgegaan tijdens storm. Dus ik mocht nog even het dak op om het raam wind/water/storm dicht te maken."
"Henkfloyd zei: Haha, report please Klik om te vergroten... Haha Klinkt misschien als entertainment maar het was eigenlijk heel saai hoor :P"
"Ik vind Shpongle geweldig nuchter - laat staan tripping, dan ga ik bijna kwijlen van genot. =P Vanavond/vannacht heerlijk trippen op Shpongle. *note to self: pleur nou eens shpongle op je telefoon!! gruh"
"AJ zei: *note to self: pleur nou eens shpongle op je telefoon!! gruh Klik om te vergroten... Gelijk maar even gedaan. Drie albumpjes, hoppa! Heb ik dat iig ook al bij me voor vanavond"
"lichtendonker zei: Ik heb de DVD besteld, lijkt me geweldig op de beamer! Klik om te vergroten... Hehe, awesome. Let me know!"
"Ik heb geen idee hoe het verder zit met de sterkte enz; maar ik vind het inderdaad ook superchill te blowen tijdens het trippen. Heeerlijk =)."