#1
ah bedankt voor de tip. ga ik eens op letten volgende keer
ExceptionalInsight zei:Als de zon tussen je gordijnen door naar binnen schijnt en je dus zo'n waas van licht in de kamer krijgt. Moet je daar eens rook in uitblazen. Beetje hetzelfde principe, maar zo veel beter![]()

pipoxyz zei:yup
![]()
en de maak is ongeveer zo:
men pakke een laserpen
men pakke een klein motortje
men pakke een spiegeltje
men plakke het spiegeltje op het motortje
men richt de laserpen op het spiegeltje
men doet het motortje aan
men blaze de rook
wooei
*of je koopt er gewoon 1: http://www.redferret.net/?p=8513![]()
pipoxyz zei:denk dat dit dan ook wel gewaardeerd zal worden
valt wel te krijgen bij die zweverige winkeltjes.![]()
en natuurlijk de olie projector (ook al voor paar tientjes te krijgen)
![]()
trouwens, als je bij die lasertunnel 1 extra motortje plaatst met spiegeltje, dan heb je een laser spirograaf
![]()
jcutter123 zei:Tijdens een acid tripje mag ik graag s'nachts buiten lopen terwijl de volle man op mijn kop schijnt. Muziek op en je ziet alles om je heen lekker rustig mee bewegen. I love acid!![]()
azgaza zei:jcutter123 zei:Tijdens een acid tripje mag ik graag s'nachts buiten lopen terwijl de volle man op mijn kop schijnt. Muziek op en je ziet alles om je heen lekker rustig mee bewegen. I love acid!![]()
Doe ik ook graag ja, nachtelijkse LSD wandelingen.

lucifer in the sky zei:ik ga binnenkort zo een wandeling doen op de lsd. iemand tips waar je op voorbereid zijn?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."