Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als je goed voor jezelf zorgt, mentaal in orde bent en af en toe iets gebruikt omdat je het fijn/lekker vind, dan lijkt mij dat helemaal prima. Over de vraag 'kan ik gelukkig zijn zonder drugs' kan ik kort zijn: ja natuurlijk kan dat. Kijk maar eens naar vroeger toen je nog klein was, je kon zonder drugs toen ook gelukkig zijn. Geluk zit 'm (voor mij dan) in de simpele dingen zoals lekker eten, goeie muziek, een leuke video op youtube die me laat lachen. Ook sporten kan helpen om fysieke geluksstofjes los te maken. Drugs kan een leuke aanvulling zijn, maar het zou niet je leven/geluk moeten beheersen. Tip: verdiep je eens in het beloningssysteem van je brein en dopamine/serotonine."
"Saaiedrugslozezak zei: bedankt voor je reactie. Ik weet ongeveer hoe het werkt, maar eigenlijk wordt ik daardoor alleen somber. Qua serotonine afgeving moet de dag met xtc wel mijn vriends gelukkigste dag van zijn leven zijn. Wat ik ook probeer, ik kan hem nooit zo gelukkig maken als drugs die ene keer. Merken jullie dat ook? Dat drugs gelukkiger maakt dan een menselijk gebaar? Klik om te vergroten... Dit stond op https://www.drugsinfo.nl/vraag/wat-zijn-serotonine-en-dopamine 'Drugs kunnen erg lijken op dopamine en serotonine. Daardoor kunnen drugs de neurotransmitters gaan nadoen of ze kunnen ervoor zorgen dat de hersencellen zelf meer of minder boodschappen gaan versturen. Drugs veranderen dus hoe de hersencellen met elkaar praten. MDMA, de werkzame stof in XTC, is een drug die de boodschappers in de hersenen verandert. De drug verandert vooral de boodschappen van serotonine. De hersenen denken dat er meer serotonine is, maar eigenlijk komt dat door de XTC. Hierdoor krijgt de gebruiker (vaak) een blije stemming, minder eetlust, heeft meer moeite met geheugen opslaan, wordt niet slaperig en de lichaamstemperatuur gaat omhoog. De XTC heeft de normale effecten van serotonine verstoord.' Dit is een simpele versie van wat er gebeurt met XTC qua stofjes."
"Mensen laten we toch eens wat chiller zijn tegenover elkaar. Als we het over gelukkig zijn hebben, helpt het niet om op een forum vervelende dingen te roepen over elkaar"
"Het kan te maken hebben met het soort kristal. En je hebt qua soort naaldjes en suiker volgensmij. Ik had hetzelfde met 2-fcdk ketamine dat bleef grof"
"Manu76 zei: Ik geef je helemaal gelijk, maar deze lieve jongen doet echt zijn best om miserie naar zich toe te trekken. En frustratie als ik het niet mis heb. Heb je zijn problematiek een beetje doorgenomen? Maar ik ga voor de afwisseling de negeer knop gebruiken en wens zelfs @Saaiedrugslozezak een fijne toekomst toe. Take care! Klik om te vergroten... Ik heb een groot gedeelte gelezen, maar veel tekst is het en veel over hetzelfde. Hij zou een troll kunnen zijn, of serieus zijn over wat 'ie zegt. Laten we het gewoon positief houden we weten, zeker op zo'n forum als dit, nooit zeker met welke bedoelingen mensen berichten plaatsen. Al helemaal als er drugs bij betrokken is"
"Bavaria Strong Blond 7,9%, mijn favoriete biertje omdat het een ideale middenweg is tussen normaal en sterk bier. En het smaakt natuurlijk ook erg goed 👌"
"Ik heb goede ervaringen met temazepam 20mg, maar 10 of 5 kan ook. Werkt na een half uur en je ontspant heerlijk. Pas natuurlijk wel altijd op met gebruik van dit soort middelen"
"Ik vind het vreemd dat het fenomeen 'research chemicals' zo lang zijn gang heeft kunnen gaan in Nederland. Kan me nog herinneren dat ik op de middelbare school (meer dan 12 jaar geleden) al in aanraking kwam met 4-fmp. Was toen nog volledig legaal te koop en te verhandelen/gebruiken. Tegenwoordig is het een kat en muisspel om het ene middel te verbieden en de samenstelling wordt weer minimaal aangepast en het mag weer volgens de regels. Er zijn complete webshops met honderden producten die een goeie business draaien hiermee. Vraag me af wat een totaalverbod op stofgroepen voor effect zou hebben op de markt, waarschijnlijk gaat het allemaal de illegale handel in. Burgemeester van Amsterdam pleit ondertussen voor legalisering van Coke en XTC, whut haha. En de NOS plaatste laatst een video op youtube over de grootschalige handel in drugs op openbare telegramgroepen. Ik ben gaan kijken en het is echt heel makkelijk om aanbod te vinden op telegram. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren."
"Ik zou het zoiezo afraden om een nicotinezakje / snus te gebruiken. Echt killing voor je tandvlees, ik ken mensen met longbloedingen door vapen/snus. Zelf nooit last gehad van de combi 3mmc en roken. Vaak draai ik een joint of shaggie en doe ik er de hele nacht mee, zin om te roken wordt minder dan normaal. Ook een droge mond tijdens 3mmc is niet fijn om mee te roken. Maar kotsen heb ik nog nooit gehoord"
"Ik speel graag Call of Duty Mobile als ik aan de 3-MMC of andere upper zit Ben dan altijd super scherp en win heel veel potjes. Ook speel ik soms Fortnite op m'n telefoon (ik heb geen console) en mijn 2e potje ooit was een victory royale dus ja gamen aan de drugs werkt zeker goed vind ik. Valt echt op hoe ik veel vaker potjes win dan als ik nuchter speel :P"