Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKotsen 3MMC?

Kotsen 3MMC?

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als ik 3mmc op heb en ga roken krijg ik flinke kot neigingen en in rook erg veel in mijn normale dag
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi allemaal. Misschien een dom vraagje maar gebruik al een tijdje een ongeveer een grammetje 3MMC om de week als vervanger voor speed. Weet niet of dit een heel goed idee is sinds 3MMC net zo hard toeslaat op serotonine zoals bij MDMA, alhoewel ik het wel fijner vind sinds ik minder lang high ben en het de volgende dag nog steeds hetzelfde effect heeft in tegenstelling tot speed waar ik bij dezelfde dosis in slaap val.

Deze avond was ik dus lekker aan het werk met een nicotinezakje in mijn snavel, toen ik opeens keihard moest kotsen. Alles in mijn maag kwam binnen seconden naar buiten. Dit was nogal een shock sinds ik dacht de laatste persoon te zijn die over zou geven door van drugs. Heeft iemand dezelfde ervaring ondervonden? Alvast bedankt.
K
KaalkoppieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Uit mijn ervaring zijn nicotine en 3mmc geen beste vrienden. Misschien dat het de combinatie is geweest?
G
Guus FrisLid
01-01-2024, 00:00
#4
T overkomt mij ook wel eens dat mijn maag protesteert. Ik ga dan staan, gefocust naar boven kijken, diep ademhalen... Dan hou ik het wel onder controle...
Als het eenmaal weg is dan blijft het ook weg en met bijnemen is het daarna geen probleem meer...
Maar in die eerste 20 minuten kan het gevoel wel eens opkomen; niet eens altijd....
L
LeoFlaLid
01-01-2024, 00:00
#5
JanDeBrandweerman zei:
Hoi allemaal. Misschien een dom vraagje maar gebruik al een tijdje een ongeveer een grammetje 3MMC om de week als vervanger voor speed. Weet niet of dit een heel goed idee is sinds 3MMC net zo hard toeslaat op serotonine zoals bij MDMA, alhoewel ik het wel fijner vind sinds ik minder lang high ben en het de volgende dag nog steeds hetzelfde effect heeft in tegenstelling tot speed waar ik bij dezelfde dosis in slaap val.

Deze avond was ik dus lekker aan het werk met een nicotinezakje in mijn snavel, toen ik opeens keihard moest kotsen. Alles in mijn maag kwam binnen seconden naar buiten. Dit was nogal een shock sinds ik dacht de laatste persoon te zijn die over zou geven door van drugs. Heeft iemand dezelfde ervaring ondervonden? Alvast bedankt.
Klik om te vergroten...
Nicotine kan je sws misselijk maken. Als ik me voorstel dat ik aan de mmc zit snap ik wel vanwaar misselijkheid kan komen
A
AFCA21Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zou het zoiezo afraden om een nicotinezakje / snus te gebruiken. Echt killing voor je tandvlees, ik ken mensen met longbloedingen door vapen/snus. Zelf nooit last gehad van de combi 3mmc en roken. Vaak draai ik een joint of shaggie en doe ik er de hele nacht mee, zin om te roken wordt minder dan normaal. Ook een droge mond tijdens 3mmc is niet fijn om mee te roken. Maar kotsen heb ik nog nooit gehoord

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."