"25tolife zei:
Ben niet meer daar maar wou dit toch posten..
Een onmogelijke ervaring op papier zetten kan dat?!
De tijd klopt er niet voor daar
Ik wou een reportje maken maar ik post het maar hier want echt een report is het niet vind ik persoonlijk
Het onmogelijke..........
Dosis : genoeg
Denk je eens in dat je zoveel patronen vierkanten driehoeken ziet en ze draaien allemaal veranderen van kleurziet dat je nog geen meter voor je kan kijken als de lsd aan het werken is.. Als je maar hard lang genoeg je staande houd kom ik in een andere tijd terecht... Waar veel mensen nog zijn maar enkel met moeite adem kunnen halen; aangezien het drama, realiteit, euforie, schoonheid, vele kanten op kan rollen en vallen of breken. Terwijl dit echt hele belangrijke mensen zijn Er is na een bepaalde grens inderdaad verder uhm niets of iets wat uit te leggen valt, zou me dagen/weken kostten om dat neer te zetten op papier als dat al zou lukken wat denk ik niet mogelijk is voor mij nu. Want het is al geschreven dus kan er niets aan doen, misschien snapt iemand dat?
Er is zoveel meer dan de meeste mensen denken, en dat is niet slecht,goed,mooi,naar, het is wat het is, en daar moet je van genieten. Ik zal even de tijd nodig hebben om me weer op dezelfde pagina voel als ik nu op schrijf. Hoeveel ik heb genomen zou het eerlijk waar niet weten. Enkel weet ik dat ik nu een unieke,speciale trip was die vele eerder overtrof. Dit heeft me de andere kant laten zien , zover ik dat mocht , kan snappen of jullie begrijpen. Het is daar niets als hier Het is daar op een ander level van bewustzijn, wat erg gecompliceerd, en beter is om niet uit te leggen dat is iets wat je zelf misschien eens ervaart als je dat geluk zou hebben! Maar sta er echt sterk in je schoentjes voor met een helm op, en ga ervan uit dat je ego losbarst als een ei en je bent los van jezelf en raakt de echte werkelijkheid, hoe zit het nou precies in elkaar? Heb wat dingen gezien , gevoeld, gehoord, maar het is helaas niet uit te drukken misschien , I love the way you lie... Kan er niet meer tegen teveel mensen die niet weten wie ze zijn, nog moeten groeien tot bloemen! Begrijp me niet verkeerd gelukkig zijn velen in mijn opinie echt al daar maar ik ga nu weer te wazig praten volgens mij. … heeft zoveel in zich dat het er ontelbaar andere trips zullen worden gepost denk ik voor een hele lang tijd ,ik denk de grens gezien te hebben maar ik ben ook maar een mens dus fouten maak ik ook,. Maar het leek onbeschreven stuk papier waar ik op liep kan het niet anders uitleggen dat. Waar ik zelf alles kan bepalen aangezien er niemand is soms dan. Het is een duister pad wat niemands schuld is behalve de mijne die ik bewust gekozen heb., en beslist niemand die ik verzinnen kan het kwalijk neem, en er echt helemaal mezelf kan zijn zonder enig gezeur. En het meer dan logica/fictie/non-fictie worden kan, dan het is. Ik voel me daar echt thuis alsof ik daar al jaren of misschien 1 seconde of andere jaren zat zonder dat ik het wist, en nu er nu pas bewust van ben. Het gaat alle logica te boven. Hier gaan mijn woorden me verstand te boven kan het niet beter uitleggen. Ik ben wie ik ben en ben mezelf tegengekomen zonder ego/andere dingen neutraal fictie achtig en als je daarin in stapt gaat er nog een wereld open.. Verder kan ik nog niet met de woorden nu
Sorry let niet op mij ben maar een verstrooide idioot nu!! En sorry voor de taalfouten alvast dacht er een reportje van te maken maar meer zal er niet uit komen heb ik het gevoel..
Ik ben weer weg!
Klik om te vergroten..."
In: Ben je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?
1-1-2024