Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLage dosis

Lage dosis

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey, ik vroeg me af, heeft iemand hier wel ns getript op een lage dosis? zegmaar ~50ug? hoe was dat? waren dr visuals etc?

thanks!
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jep, ik vond het een zeer leuke trip. Je hebt echt alles nog onder controle, ik had behoorlijk wat visuals en lachkicks.

Heel euforisch, energiek, kortom alleen maar positieve dingen. In je hoofd ben je vooral heel gefocust en vrij helder moet ik zeggen. :hearteyes:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sadpanda zei:
Oh ok vet, ik had namelijk nog 1 zegel van zo'n ~120ug over en een vriend was ook wel geïnteresseerd, dus ga ik dat dit weekend doen denk ik. :)

Bedankt koxbox! ;D
Klik om te vergroten...
Noow probleemoow.

Je zal er zeker geen spijt van krijgen, het is lekker genieten zonder duistere kantjes ofzo.
b
bertenLid
01-01-2024, 00:00
#4
zalig trippen op 50ug hoor! enorme lachkicks, euforie, energie, geen bodyload en lichte golvingen (zoals koxbox dus zei)

was van zo'n dansend beertje, echt zalige zegels :d
5
5HTaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Een lage dosering vind ik echt perfect voor op een feestje, een goeie mood booster, alles lijkt nieuw en interessant en ik voel me heel helder, dan heb ik over zo'n 70ug.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heel veel energie, superhelder, praterig, euforisch... Beetje speed met lichte visuals idee. Ja, zo beleefde ik het echt.
c
cherylshiLid
01-01-2024, 00:00
#7
hollister wholesale

wholesale Hollister bottoms, Hollister wholesale accessories,discount hollister clothing.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Angramar Temenos zei:
Heel veel energie, superhelder, praterig, euforisch... Beetje speed met lichte visuals idee. Ja, zo beleefde ik het echt.
Klik om te vergroten...
Ja zo kan je het inderdaad beschrijven. :grin:
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oh ok vet, ik had namelijk nog 1 zegel van zo'n ~120ug over en een vriend was ook wel geïnteresseerd, dus ga ik dat dit weekend doen denk ik. :)

Bedankt koxbox! ;D

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."