#1
Hey, ik vroeg me af, heeft iemand hier wel ns getript op een lage dosis? zegmaar ~50ug? hoe was dat? waren dr visuals etc?
thanks!
thanks!
Noow probleemoow.Sadpanda zei:Oh ok vet, ik had namelijk nog 1 zegel van zo'n ~120ug over en een vriend was ook wel geïnteresseerd, dus ga ik dat dit weekend doen denk ik.![]()
Bedankt koxbox! ;D
Ja zo kan je het inderdaad beschrijven.Angramar Temenos zei:Heel veel energie, superhelder, praterig, euforisch... Beetje speed met lichte visuals idee. Ja, zo beleefde ik het echt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."