Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscandyflipping op eerste keer

candyflipping op eerste keer

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb je ooit al eens op iets anders getript?

Zo niet, dan wordt het in ieder geval een indrukwekkende ervaring en heb je waarschijnlijk niets erbij nodig.
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#2
heey,

zoals ik al een tijdje loop te verkondigen ga ik binnenkort voor het eerst LSD gebruiken (spijt me maar ik kijk er zo hard naar uit :grin: )

heb mezelf ingelezen en ben ook "candyflipping" tegen gekomen en sinds dat lachgas me werdt afgeraden op mijn eerste trip (omdat ik dit ook nog niet had gedaan) is dit dan mischien wel goed?

ik wil het niet noodzakkelijk intenser maken maar ik heb gwn hier nog een shitload aan XTC liggen die wel weg gewerkt mag worden en wil mijn eerste ervaring met LSD onvergetelijk maken want bij mijn eerste keer XTC had ik de fout gemaakt dat ik gewoon niet genoeg had genomen (wat was ik toch verantwoordelijk :grin: ) en vindt het toch best jammer dat ik mijn eerste ervaring me niet herinner

setting: bij iemand thuis, met zen 2 het heele huis voor ons , ik nog geen ervaring hij heeft het al een aantal keer gedaan

een aan- of afrader?
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
DDeeJay zei:
ik heb gwn hier nog een shitload aan XTC liggen die wel weg gewerkt mag worden
Klik om te vergroten...

Dat is pas een goede reden. :rolleyes:
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sublimo zei:
DDeeJay zei:
ik heb gwn hier nog een shitload aan XTC liggen die wel weg gewerkt mag worden
Klik om te vergroten...

Dat is pas een goede reden. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
:sunglasses:

Het kan wel en is minder intens dan lachgas+LSD, maar waarom zou je het willen op je eerste keer LSD?

Omdat we blijkbaar allemaal van oneliners houden deze pseudo-scherp geformuleerde spreuk van eigen hand:
Einstein zei:
Het gaat er niet om dat je zo veel mogelijk drugs naar binnen werkt, maar dat je een zo leuk mogelijke avond hebt :sunglasses:
Klik om te vergroten...
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ligt helemaal aan jezelf. Ik heb tijdens mijn eerste keer LSD ook na een tijdje XTC genomen. Ik had een zegeltje van 50 mics op, ik voelde me goed, en ik was al bekend met de effecten van MDMA. Ik vond het een hele toffe ervaring. Als jij je goed voelt tijdens de trip, je niet het gevoel hebt alsof het soms een beetje te veel is, je veel hebt gelezen over de effecten en dosering van candyflipping en je zin hebt om het te doen, dan zou ik het gewoon doen. Ik zou wel goed op de dosering MDMA letten. Te veel en je krijgt te veel conflict tussen de twee drugs, te weinig en je voelt er praktisch niks van.
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#6
[Omdat we blijkbaar allemaal van oneliners houden deze pseudo-scherp geformuleerde spreuk van eigen hand:
Einstein zei:
Het gaat er niet om dat je zo veel mogelijk drugs naar binnen werkt, maar dat je een zo leuk mogelijke avond hebt :sunglasses:
Klik om te vergroten...
[/quote]


daarom dus net dat ik de M zouw meenemen omdat ik met andere drugs de eerste ervaringen TE voorzichtig was of zouw ik dan eerder een halve zegel bijdoen ofzo?
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Precies dat wat lolnoob zegt. Té voorzichtig kan bovendien haast niet met spul zoals LSD.
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#8
kga het gwn zo laten denk ik ...

houw ik de M wel voor oud op nieuw :grin:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ga met nieuwjaar ook normaal voor het eerst candyflippen en heb nog geen ervaring met MDMA.

Dosering van de LSD weet ik niet door de enorme spreiding van de zegels. Ik hoop rond de 70 µg de zitten. MDMA zal ook een lage dosis worden. Kijk er al naar uit :hearteyes: moet echt GEWELDIG zijn met lachgas :grin:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#10
Haha het is een wereld die voor je open gaat :hearteyes: Niet iedereen vindt het even prettig, ik ben gewoon een enorme fan van lachgas :grin:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#11
spacelord zei:
Ik ga met nieuwjaar ook normaal voor het eerst candyflippen en heb nog geen ervaring met MDMA.

Dosering van de LSD weet ik niet door de enorme spreiding van de zegels. Ik hoop rond de 70 µg de zitten. MDMA zal ook een lage dosis worden. Kijk er al naar uit :hearteyes: moet echt GEWELDIG zijn met lachgas :grin:
Klik om te vergroten...

Schijnt inderdaad super te zijn, lachgas moet ik er nog bij doen eens, zal het volgende keer doen ook nu eens eindelijk :wink:
5
5HTaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het is beter een drug eerst op zichzelf te proberen, en onderschat een candyflip niet! Het is heel erg intens kan je dus zeker overwelmen, als er een goeie synergie is tussen de 2 voelt het ook alsof het een ander stofje is.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#13
5HTa zei:
Het is beter een drug eerst op zichzelf te proberen, en onderschat een candyflip niet! Het is heel erg intens kan je dus zeker overwelmen, als er een goeie synergie is tussen de 2 voelt het ook alsof het een ander stofje is.
Klik om te vergroten...

Op een niet al te hoge dosis zal dat wel goed gaan, ik ben wel wat gewoon :tongueout: LSD gaat tussen de 30-80µg zijn, met ketamine kan ik de trip intensifiëren als het nodig is. 100mg mdma lijkt me wel mooi :) We gaan om 7 uur de acid nemen en om 11 uur wss het eerste bommetje, zodat we keihard het nieuwe jaar invliegen :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."