Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKan ik iets doen om mijn bad trip te verwerken!

Kan ik iets doen om mijn bad trip te verwerken!

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
2
2eazyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heftig man. Geloof je dan ook dat er een waarheid in zit of denk je dat dit op een of andere manier allemaal bedacht is door jezelf?
Trips kunnen heel polariserend zijn, maar zo zit ons brein ook in elkaar natuurlijk. Ik dacht dus echt dat op dit moment er ook een strijd is tussen goed en kwaad is in de wereld. Zeg maar mensen die de globalisten helpen, die van plan zijn de hersenen van wereldbevolking te koppelen aan een groot netwerk waar je van afhankelijk bent en anderzijds de mensen die dit proberen tegen te houden. Misschien is dat ook weer te polariserend gedacht. Hoe dan ook leven we revolutionaire tijden.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#2
2eazy zei:
Heftig man. Geloof je dan ook dat er een waarheid in zit of denk je dat dit op een of andere manier allemaal bedacht is door jezelf?
Klik om te vergroten...
Maakt het wat uit?

Zijn wij het universum zelf? Is alles onze gedachten?
2
2eazyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Die uitroepteken in de titel had een vraagteken moeten zijn:wink:
2
2eazyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hallo beste mensen,

Ik heb na een heftige bad trip angst overgehouden. Het is gek. Eerst had ik altijd een goed en happy gevoel als ik sprak over truffels en psychedelia, maar nu zie ik het in een heel ander daglicht. Nu zie ik het als iets wat enorm gevaarlijk is en elke keer als ik er iets van lees of opzoek schiet ik in de stress. Onze ervaringen bepalen of we iets goed of slecht vinden.
Ik vroeg me af of ik nog iets kan doen om mijn ervaring te verwerken. Moet ik me meer verdiepen in wat psychedelia nu echt is en wat het met je doet. Moet ik het er met een expert over hebben. Kan ik die ervaring in iets positiefs veranderen. Diepte meditatie is niet mijn ding. EMDR heb ik ook 1 keer geprobeerd, maar is vindt het niks. Het is ook een vorm van hypnose.
Misschien hebben sommige van jullie een suggestie?
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vertel eens wat meer over wat je precies ervaren hebt.
2
2eazyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me er ook wel een beetje voor schaam. Het kwam er op neer dat ik dacht dat ik het lijden van anderen moest herbeleven. Voelde hierbij een hele donkere negatieve energie. Kwam echt in de onderwereld terecht.
Zit me gewoon soms af te vragen of ik er nog iets mee moet doen. Kan ik er een les uit leren of dergelijke, maar vind het lastig. Het enige wat ik weet nu is dat dualisme best wel ver kan gaan. Heb ook echte blissfulle ervaringen gehad.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#7
2eazy zei:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me er ook wel een beetje voor schaam. Het kwam er op neer dat ik dacht dat ik het lijden van anderen moest herbeleven. Voelde hierbij een hele donkere negatieve energie. Kwam echt in de onderwereld terecht.
Zit me gewoon soms af te vragen of ik er nog iets mee moet doen. Kan ik er een les uit leren of dergelijke, maar vind het lastig. Het enige wat ik weet nu is dat dualisme best wel ver kan gaan. Heb ook echte blissfulle ervaringen gehad.
Klik om te vergroten...
Had eerder een jaar geleden of een paar maanden ervoor een vreselijke P-LSD trip, waarin in de hele wereld een keer of vijf naar de Hel ging. Het was echt vreselijk. Het ging over de strijd tegen goed en kwaad die het kwade steeds won. Het was echt een machtige trip!

Later begonnen de thought loops en gruwelijke voorstelling bij een andere trip opnieuw. Een deel van de P-LSD gruweltrip was dat het hele universum bestuurd werd door Kali en dat het haar op ieder moment vrij stond om de hele Schepping in de Hel te donderen.

Deze keer vertelde ik Haar dat ik de les de vorige keer al begrepen had, en hielden de gruwelbeelden op en leerde ze me subtiele lessen over de natuur.

Of je door moet gaan met psychedelica of juist even moet stoppen, moet je zelf uitmaken, maar ik ben vast van plan verder te gaan.

Ik weet nog steeds niet wat ik van de trip heb geleerd. Maar wat als we met zijn alllen naar de Hel gaan? Hoeveel maakt dat uit?
Als je de onderwereld accepteert is de onderwereld dan nog de onderwereld?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."