Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen entiteit heeft contact met mij gemaakt.

Een entiteit heeft contact met mij gemaakt.

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
2
2eazyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dit is puur een verslag van mijn tripsessie van gisteravond. Wat in mijn ogen mijn meest bizare ervaring in mijn leven was.

Een entiteit of het universum heeft contact met me gemaakt(met mijn bewustzijn). Het liet me met gevoelens, beelden en geluid zien waarom ik hetgeen heb meegemaakt wat ik had meegemaakt. Het leven lijkt een groot toneelspel creëert om lol te hebben. Het is alsof de entiteit(en) mij als vriend wilden accepteren. Alsof ze zeiden dat het leven nooit heel slecht gaat worden, omdat zij me gaan leiden. Het lijkt erop dat ik niet mijn eigen lichaam kan sturen, maar dat die gestuurd word. Echter mijn bewustzijn lijkt wel een vrije wil te hebben. Mijn vader kwam binnen in de kamer omdat ik enorm hard lachte en het was alsof ze me probeerden te testen, mijn angsten tegenover hem te laten overwinnen. Het leek een simulatie te zijn, alsof hij niet echt bestond. Achteraf bleek dat het allemaal echt is gebeurd. Hij dacht dat ik compleet gek geworden was. “ Ze” lieten me de grappige dingen van het leven zien, wat ik op het moment hilarisch vond.


De entiteit(en) liet ook zien dat ze in staat zijn natuurkunde wetten te breken. Ik sloeg met mijn tanden op een stuk ijzer, terwijl dat niet kon. Ik zag bepaalde voorwerpen in mijn kamer liggen die er achteraf niet bleken te zijn.
Ben ik uitverkorenen? Waarom lijk ik de enige te zijn op de wereld die dit overkomen is?
Ben altijd onzeker geweest over mijn grote babyface, maar het leek erop dat ik die had omdat het “ grappig” was.

Mijn theorie is dat alles 1 groot geheel is en dat het universum toneelstukjes met zichzelf opvoert om zichzelf te vermaken. Of misschien zijn er extreem veel entiteiten die allemaal lol met elkaar hebben en om elkaar passen. Hoe dan ook, dit is een ervaring om niet te vergeten.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat had je genomen?

2eazy zei:
Ben ik uitverkorenen?
Klik om te vergroten...
Nee.

Probeer dat idee ook uit je hoofd te krijgen, want dit is je ego die je dit probeert wijs te maken. In plaats van slechts een trip wordt het dan een ego-trip.

2eazy zei:
Waarom lijk ik de enige te zijn op de wereld die dit overkomen is?
Klik om te vergroten...
Dat is een beetje de aard van een dergelijke ervaring. Het kan op truffels of paddo's gebeuren, DMT, LSD, etc.

2eazy zei:
Mijn theorie is dat alles 1 groot geheel is en dat het universum toneelstukjes met zichzelf opvoert om zichzelf te vermaken. Of misschien zijn er extreem veel entiteiten die allemaal lol met elkaar hebben en om elkaar passen. Hoe dan ook, dit is een ervaring om niet te vergeten.
Klik om te vergroten...
Daar zit een zekere waarheid in denk ik.
2
2eazyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb 30 gram Nirvana truffles genomen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
2eazy zei:
Ik heb 30 gram Nirvana truffles genomen.
Klik om te vergroten...
That does the trick. :)

Tenminste, er zijn veel mensen die gelijksoortige ervaringen hebben met dat middel, zeker op de hogere doseringen zoals dus 30 gram. Al die mensen zijn niet uitverkorenen, maar de omstandigheden (middel, set en setting) waren er juist voor.
t
therealburningmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
2eazy zei:
Dit is puur een verslag van mijn tripsessie van gisteravond. Wat in mijn ogen mijn meest bizare ervaring in mijn leven was.

Een entiteit of het universum heeft contact met me gemaakt(met mijn bewustzijn). Het liet me met gevoelens, beelden en geluid zien waarom ik hetgeen heb meegemaakt wat ik had meegemaakt. Het leven lijkt een groot toneelspel creëert om lol te hebben. Het is alsof de entiteit(en) mij als vriend wilden accepteren. Alsof ze zeiden dat het leven nooit heel slecht gaat worden, omdat zij me gaan leiden. Het lijkt erop dat ik niet mijn eigen lichaam kan sturen, maar dat die gestuurd word. Echter mijn bewustzijn lijkt wel een vrije wil te hebben. Mijn vader kwam binnen in de kamer omdat ik enorm hard lachte en het was alsof ze me probeerden te testen, mijn angsten tegenover hem te laten overwinnen. Het leek een simulatie te zijn, alsof hij niet echt bestond. Achteraf bleek dat het allemaal echt is gebeurd. Hij dacht dat ik compleet gek geworden was. “ Ze” lieten me de grappige dingen van het leven zien, wat ik op het moment hilarisch vond.


De entiteit(en) liet ook zien dat ze in staat zijn natuurkunde wetten te breken. Ik sloeg met mijn tanden op een stuk ijzer, terwijl dat niet kon. Ik zag bepaalde voorwerpen in mijn kamer liggen die er achteraf niet bleken te zijn.
Ben ik uitverkorenen? Waarom lijk ik de enige te zijn op de wereld die dit overkomen is?
Ben altijd onzeker geweest over mijn grote babyface, maar het leek erop dat ik die had omdat het “ grappig” was.

Mijn theorie is dat alles 1 groot geheel is en dat het universum toneelstukjes met zichzelf opvoert om zichzelf te vermaken. Of misschien zijn er extreem veel entiteiten die allemaal lol met elkaar hebben en om elkaar passen. Hoe dan ook, dit is een ervaring om niet te vergeten.
Klik om te vergroten...

Het concept "de uitverkorene" is een sterke. Kijk maar naar Jezus christus. Maar die entiteit heeft inderdaad jou uitgekozen. Alleen voor een simpele reden, je was op dat moment toegankelijk. Mooie ervaring! Heb ik meerdere keren meegemaakt en voor de volgende keer zou ik zeggen 'Blijf nuchter en probeer een goed gesprek te voeren'. Wie weet leer je wat moois.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."