Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Jouw trip report ga ik vooralsnog niet lezen, heb geen behoefte om meer helse beelden in me laten opnemen. Mijn laatste bad trip was 4.5 maand geleden, sindsdien ook niet weer gebruikt. De trip even heel kort samengevat moest ik kiezen tussen de wereld laten lijden of mezelf op te offeren en vrijwillig helse pijn gaan ervaren, in ieder geval voor een hele lange tijd. Entiteiten legden me dit voor en op dat moment dacht ik dat ik die keuze hoe dan ook moest maken(uiteindelijk niet gedaan). Nu begin ik toch te geloven dat het geen externe entiteiten waren, maar stemmen in mijn onderbewustzijn die tot leven kwamen. Sindsdien ben ik meer bang en bewust geworden voor de dood, maar merk in de laatste weken dat die angst weer langzaam afneemt. Die staat van 'niets' zijn is enorm lastig om te bereiken. Met truffels kan ik het bereiken, maar op het moment dat je realiseert dat je het bereikt hebt is de ego gelijk teruggekeerd."
"Mindless zei: Toen ik een tijd veel teveel tripte (op psilocybine voornamelijk) werden mijn trips op een gegeven moment zeer demonisch. Gezichten werden vaak duivels, donker werd echt 'duister' en dan het gevoel alsof er overal kwaadaardige ogen naar me keken, temperatuur die in een keer keldert, ranzige smaak in de mond, gevoel omringt te zijn door een oer kwaad. En dat waren nog niet eens de echte 'bad trips'. Ik begrijp de allure niet zo. Aan de ene kant is het wel fascinerend maar nee, liever niet... Zou er ook erg mee oppassen als ik jou was. Ik denk dat je jezelf voor de gek houdt als je denkt dat je het allemaal wel onder controle houdt als je je veel met het occulte bezighoudt. Dit zijn zeer manipulatieve energieën. Klik om te vergroten... Hoe ga jij met deze ervaringen om? Ik heb ook 2 keer een bad trip gehad en heb wel moeite om er goed mee om te gaan. De ervaring zelf laat je doen geloven dat alles ' echt' is wat je meemaakt en dan ga je aan de meest bizarre dingen denken. Ben denk ik enigszins bang dat deze kwade krachten iets met mij gaan of willen doen na mijn dood. Überhaupt de mogelijke bestaan van kwaad alleen al vind ik moeilijk te verkroppen. Bij mensen die vreselijke dingen doen zou je nog kunnen stellen dat ze het doen vanuit een soort onbewustheid( zoals Tolle Eckhart het uitlegt). Maar weet niet hoe het zit met andere entiteiten, mochten die daadwerkelijk bestaan dan."
"Hallo beste mensen, Ik heb na een heftige bad trip angst overgehouden. Het is gek. Eerst had ik altijd een goed en happy gevoel als ik sprak over truffels en psychedelia, maar nu zie ik het in een heel ander daglicht. Nu zie ik het als iets wat enorm gevaarlijk is en elke keer als ik er iets van lees of opzoek schiet ik in de stress. Onze ervaringen bepalen of we iets goed of slecht vinden. Ik vroeg me af of ik nog iets kan doen om mijn ervaring te verwerken. Moet ik me meer verdiepen in wat psychedelia nu echt is en wat het met je doet. Moet ik het er met een expert over hebben. Kan ik die ervaring in iets positiefs veranderen. Diepte meditatie is niet mijn ding. EMDR heb ik ook 1 keer geprobeerd, maar is vindt het niks. Het is ook een vorm van hypnose. Misschien hebben sommige van jullie een suggestie?"
"Ik moet eerlijk zeggen dat ik me er ook wel een beetje voor schaam. Het kwam er op neer dat ik dacht dat ik het lijden van anderen moest herbeleven. Voelde hierbij een hele donkere negatieve energie. Kwam echt in de onderwereld terecht. Zit me gewoon soms af te vragen of ik er nog iets mee moet doen. Kan ik er een les uit leren of dergelijke, maar vind het lastig. Het enige wat ik weet nu is dat dualisme best wel ver kan gaan. Heb ook echte blissfulle ervaringen gehad."
"Heftig man. Geloof je dan ook dat er een waarheid in zit of denk je dat dit op een of andere manier allemaal bedacht is door jezelf? Trips kunnen heel polariserend zijn, maar zo zit ons brein ook in elkaar natuurlijk. Ik dacht dus echt dat op dit moment er ook een strijd is tussen goed en kwaad is in de wereld. Zeg maar mensen die de globalisten helpen, die van plan zijn de hersenen van wereldbevolking te koppelen aan een groot netwerk waar je van afhankelijk bent en anderzijds de mensen die dit proberen tegen te houden. Misschien is dat ook weer te polariserend gedacht. Hoe dan ook leven we revolutionaire tijden."
"Ja, misschien ben ik iets te kieskeurig. Ik heb tot nu toe 4 verschillende soorten gehad en moet zeggen dat er wel kleine verschillen tussen zitten. ' Nirvana' springt er echt bovenuit, dat is echt een hardcore truffel."
"XTC is de enige drug die ik nog een keer ervaren willen hebben. Twijfel alleen of ik het wel moet doen aangezien men zegt dat er kans is op hersenschade. Ik neem het liefst geen onnodig risico. Wat denken jullie, is dit gevaar legitiem?"
"Dit is puur een verslag van mijn tripsessie van gisteravond. Wat in mijn ogen mijn meest bizare ervaring in mijn leven was. Een entiteit of het universum heeft contact met me gemaakt(met mijn bewustzijn). Het liet me met gevoelens, beelden en geluid zien waarom ik hetgeen heb meegemaakt wat ik had meegemaakt. Het leven lijkt een groot toneelspel creëert om lol te hebben. Het is alsof de entiteit(en) mij als vriend wilden accepteren. Alsof ze zeiden dat het leven nooit heel slecht gaat worden, omdat zij me gaan leiden. Het lijkt erop dat ik niet mijn eigen lichaam kan sturen, maar dat die gestuurd word. Echter mijn bewustzijn lijkt wel een vrije wil te hebben. Mijn vader kwam binnen in de kamer omdat ik enorm hard lachte en het was alsof ze me probeerden te testen, mijn angsten tegenover hem te laten overwinnen. Het leek een simulatie te zijn, alsof hij niet echt bestond. Achteraf bleek dat het allemaal echt is gebeurd. Hij dacht dat ik compleet gek geworden was. “ Ze” lieten me de grappige dingen van het leven zien, wat ik op het moment hilarisch vond. De entiteit(en) liet ook zien dat ze in staat zijn natuurkunde wetten te breken. Ik sloeg met mijn tanden op een stuk ijzer, terwijl dat niet kon. Ik zag bepaalde voorwerpen in mijn kamer liggen die er achteraf niet bleken te zijn. Ben ik uitverkorenen? Waarom lijk ik de enige te zijn op de wereld die dit overkomen is? Ben altijd onzeker geweest over mijn grote babyface, maar het leek erop dat ik die had omdat het “ grappig” was. Mijn theorie is dat alles 1 groot geheel is en dat het universum toneelstukjes met zichzelf opvoert om zichzelf te vermaken. Of misschien zijn er extreem veel entiteiten die allemaal lol met elkaar hebben en om elkaar passen. Hoe dan ook, dit is een ervaring om niet te vergeten."
"Ik heb 30 gram Nirvana truffles genomen."
"@Mindless Wat je zegt klinkt eigenlijk best logisch en is ook nog eens een positief perspectief. Probleem met ons mensen is dat we een ego nodig hebben om niet alleen te overleven maar ook om progressie te maken. Zonder ego had de mens nooit zover gekomen als die nu is. Zeker wanneer je jong bent is het vaak goed om die ego te hebben zodat je prestaties kan leveren en vaak daarmee ook geld kan verdienen. Ik heb toevallig net een video gezien van een persoon die uitlegt waarom het belangrijk kan zijn om een balans tussen spiritualiteit en presteren te hebben. Hij heeft paar interessante inzichten m.b.t. spiritualiteit, zet het filmpje wel ff hieronder. Tijdens de eerste trips heb ik mijn verkregen inzichten opgeschreven. Deze inzichten zijn logisch tijdens de trip, maar slaan niet aan wanneer je weer nuchter bent. Zoals je al aangaf weten is niet hetzelfde als begrijpen. Het is alleen zo lastig in deze wereld om dat gevoel vast te houden. Tegelijkertijd zou ik er veel aan hebben. De reden dat ik überhaupt hiermee begonnen ben is om opzoek te gaan naar zelfacceptatie. Door mijn lage zelfbeeld is het voor mij ook lastig iets positiefs te doen voor anderen. De dagen na zo'n trip heb ik hier een stuk minder last van, maar dat gevoel kan ik gewoon niet lang vast houden. In ieder geval heb ik wel een doel in het leven gekregen, althans voor de komende jaren. Dat is naar mijn mening een belangrijk iets om te hebben wanneer je jong bent."