Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heerlijk goedje, alleen de trip is vaak heel dood, vooral zonder muziek vind ik, en je word er lichamelijk erg van de kaart van, vooral als je probeerd te lopen, net of dat je op de maan bent"
"beste kan je coke niet versnijden, dan hou je meer klanten natuurlijk, maar please mensen als je het versnijd doe het dan met edelweiss kost 3euro in duitsland voor 500mg en is niet schadelijk smaak loos geur loos en geen verstopte neus meer"
"Geen goede combi voormij, het hield toen mijn cocaine verslaving in takt, eerst buisje ghb dan een lijntje coke zodat ik niet opgefokt werd en mijn angststoornis die ik door mijn cocaine misbruik heb gekregen op de achtergrond bleven. Verder vind ik het een heerlijke combi, je voelt de cocaine nog beter door eerst een flinke dosis ghb te nemen, maar dit is apsoluut onverstandig, niet doen dus."
"ja idd vooral die warmte vlagen, maar het leek ook dat mijn adamsappel 10 zo groot was wahahah heb DXM 2 keer gebruikt, eerste keer 2 strips Daro dxm ect voor baby ja waarom die zijn niet retarted en die hoest drank werkt niet zo goed van Daron, dus slikken die hap, vond het een leuke ervaring tot dat ik er wat g en jointje erbij ging roken de lantarenpalen waren ver te zoeken, maar wel lekker ram vind ketamine persoonlijk wat rustiger tripy na mijn ervaring is 150mg dxm chill, pure dan, heb ook eens puur gekocht, maar die Daro tabletten zijn per twee strips ook erg trippie:P conclusie leuk voor een keer maar vind het niet de chillste legale drugs die er is. Taste Ether or NOX then you will be happy but olso crack, mag ik nog zn balon"
"interesant rapport, thnx"
"is heerlijk als je op de piek van de mdma zit om 5ml tenemen, vind zelf persoonlijk ook dat het Mdma effect lijkt te zijn versterkt, maar voel toch de ghb effect er ook nog beetje bij."
"SSRI's geven idd, vaak niet meteen resultaat, soms pas na twee a drie weken en heb zelf tijdje prozac geslikt, en vond het niks waardoor ik met 6 weken ben gestopt en verder op de oxazepam ben terug gegaan, ik werd ook wel heel erg gevoelloos door prozac en was gewoon niet mij zelf waar ik me dus heel erg aan ergerde, alles leek onwerkelijk, maar nu moet ik wel weer gaan afbouwen met de oxazepam maar ik heb wel direct effect, mijn hersenen hadden gewoon twee maanden nodig om weer stabiel te worden en dat is me met benzodiazepinen prima gelukt, en de huisarts heeft erg Code B2 opgezet zodat ik ze nog vergoed krijg ook via de zorgverzekeraar."
"heerlijk zn redbull met rodewodka!"
"thnx, ik wist niet dat de negatieve bijwerkeingen van 4 MTA zo erg konden zijn in verhouding met het gewenste effect, daarom dat het niet zo gewild en dus niet veel in omloop is."
"Vanavond ga ik het een keer proberen, neem een capsule van 150mg, ik houd wel van experimenteren maar volgens mij moet ik er niet al te veel van verwachten, zoals ik van andere hoor. ik neem aan als je gewone amfetamine hebt gebruikt en de volgende dag aan de 4-FMP gaat dat je wel te maken hebt met tollerantie of niet? thnx"