Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"speeseend zei: Toch fijn om van iemand te horen dat SSRI's functioneel kunnen zijn. Ga zo door! Klik om te vergroten... Hiee wil ik ook wel ff op reargeren, ik persoonlijk heb een geen meet verleden maar een { meth}amfetamine+Valium en Alcohol. nu 17jr bijna, maar heb 2 personen die dicht bij staan die wel de hell van meet elke dag nog meemaken, vroeger wel bruin gebruikt voor een tijdje, Om voor mij de methcrash wat draagelijker te maken. in het begin altands. Later werd het juist anders om. Had ik weer meth nodig wat anders werd ik ziek. 2 keer langdurig in opname geweest. Mocht niet baten, Want in de kliniek kreeg ik mijn eerste Valium en bleek ik ook nog zwaar ADHD had 72mg Ritalin er bij. En seroquel. Had nog nooit zoveel verschillende drugs gebruikt als in de kliniek. Dus van het een kwam het ander dus stond weer buiten met een 2e zware versaving erbij, En geestelijk en gevoel dood zwaar depressief geworden weer gaan drinken en gebruiken. Tot ik op een gegeven moment van de psychiater Celexa{Citolapram} kreeg voorgeschreven. Een SSRI voor bipolaire stoornissen. want omdat ik door de Meth en door slaapgebrek psychotisch werd En waanbeelden en paniekaanvallen kreeg. en mij 2,5jr opgesloten heb in mijn huis. mensenschuw,paranoide,en bang voor alles. om niks stont werkelijk bij elke auto op die er voorbij reed. maar sinds ik goed ben in gesteld nu op de SSRI. want die van mij werkt pas na 6 weken. Maar voor mij was het een openbaring, gebruik ze nu 3,5jr ofzo. ik gebruikt nog steeds moet ik zggn. maar heb het nu redelijk in de hand puur omdat de SSRI de para -gedachten wegnam en ik weer naar buiten durfde,zonder overal onheil ziet en voelt. En ik voor het eerst in 12jr weer een eigen plekje krijg. een appartementje wel onder toezicht maar toch. als ik geen SSRI´s had gehad. zat ik nu nog onder de keukentafel ofzo. Dus SSRI´s helpen echt wel"
"klopt maa het word ook steeds gekker. Laatst kwam iemand naar mij toe en zij. Ik heb {METHYLAMPHETAMINEPHENIDATE}???????????!!!!!!!!! word daar ipv.TINA= meth Maar RITA genoemd. ik zei volgens mij wil dat helemaal niet als een stof Wel als je je ritalin gewoon door je pep heen gooit en plakt de namen beetje creatief. ja dan zou het wel es zo zijn. Ik heb er ng nooit vcan gehoord. iemand anders ????"
"ER is pep en coke in omloop met als versnijdingsmiddel ´LACTOSE´ in plaats van manitol,sacharose,fructose,!!!!!!!!!!???????? dus voor de ´lactoos-intolerante´ gebruiker onder ons!!!!!???????? Heb het ook nog maar net ontdekt. lijkt misschien inciedientieel. had de dealer ff geen mannitol,caffeine, meer. Dan maar met lactose kan geen kwaad toch??????? dextrose,fructose,lactose. maar iemand die intolerant is. kan het dodelijk zijn!!!!!!!!!!!!!!!! weet niet of al iemand opgevallen is maar. wil het toch ff kwijt> wil dat mensen genieten van het gevoel/ervaring. in plaats dood op de grond te schuimbekken. GRTZZ <19HD80>"
"Nou laat ik je dit vertellen!!! je hoofdpijn mag dnn wel weg zijn maar ik kreeg longontsteking door ritalin. omdat methylfenidaat erg fijn van structuur was stoof de helft bij het snuiven mijn longen in!!!!! nee ik was direct genezen"
"totaal mee een als iemand niet weet waar die over praat. want MPS= heel wat anders dan schizofrenie. En daar heb je ook weer sub-categorieën van. Heb zelf { PTMPS} ja ik weet het hoeze aan al die namen komen. maar =PostTraumatischMeervoudigPersoonlijksheidsSyndroom. ik switch wel. Maar ben absoluut geen schizofreen. En zo heb je nog veel mee. Als je het echt wilt weten wat wat is. Moet je de Medische DSM. databank ff op googlen. Daar staat precies wat wat is."
"iemand ooit gehoord van RITA {METHYLAMFETAMINEPHENIDATE}. Als een stof. ik niet. TINA=in USA meth R=ritalin IPV TINA hebbn ze nu RITA. volgen mij wil het aleen als je je ritalin door je pep mixt en een beetje crearief bent met woorden en letters. Heb je zo iets leuks. Maar ik zeg eerlijk het klinkt wel lkkr als je het uitspreekt {klinkt als een Drugs} of het zo is???????????????????????? ik betwijfel het. Dus als iemand er ook al iets van gehoort hbbn hoor ik het wel. van mijn mede psychonauten op het forum. grzzz me."
"heb 1 keer de daturatrip gehad? nou?????????????????????????????????? het was meer een duistere soort trip. ben dr goed van in de war geweest als je niet om gaat met de datura. is het dodelijk,en zwaar psychedelisch, maar niet lkker. had het gevoel of ik blind werd.{tunnelvisie,met doofheid} geen hallucinaties,eerder waanbeelden+achtervolgingswaanzin} met een soort zwart/wit {negatiefachtige} trip nee niet mijn favouriet"
"Salvia vond ik de eerste keer heel apart!!!!!! hoorde alles in echo En had het gevoel of ik een kant werd opgeduwd door een ontzichtbare kracht. kamer kreeg hele rare vorm. En zag steeds mijn gordijn heen en weer bewegen{net alsof de raam er achter open was} dus heb 30keer mijn raam open en dicht gedaan {ik zag duidelijk mijn gordijn bewegen} maar ja stond nooit een raam open. heel vaag"
"DROOG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! daar is de hoeveelheid psylocibine in verhouding tot NAT veel meer. dus alle stoffen die je niet wilt, zijn opgedroogd. En hou je de werkzame stoffen over.!!"
"vroeger zo n 10/12 jaar geleden vond ik de ¨Snowball van die cilindervormig en wit en die schitterde als je het onder een lamp hield En die van de laatste tijd was de bruine vlinder small,ovaal,schotelvormig,lichtbruin,met breukstreep dat was eens knalle"