Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Snuiven ga ik nooit doen, ook tegen mijn principes Vind het geen leuk idee om iets door mijn neus te halen"
"halve liter amstel bier!"
"Radium"
"Pepnoize zei: eckies zei: Hoeveel is 1 zo'n portie ? Gram in 6en of meer verdelen als je niet veel tolerantie heb opgebouwd. Waar je rekening mee moet houden zijn de normale dingen waar mee je rekening meot houden bij xtc gebruik en bij hoge doseringen mdma kunnen halicinaties optreden. Klik om te vergroten... ik heb nu 2 porties in mijn bezit 1 van 0.129 gram en 1 van 0.119 gram en ik heb nog niet zoveel ervaring dus zou ik hier mee toekomen ? goeie mate van mij da elk weekend md gebruike (veel ervaring dus) zegge mij da ik zeker nie meer nodig heb eckies zei: Zeg het alleen maar hoor .Zijn eerste keer mdma kristallen dus denk behoed hem er even voor dat het kan gebeuren Klik om te vergroten... en bedankt daarvoor maar had ik al gehoord van vrienden. grtz! pepnoize Klik om te vergroten... Die 2 porties zijn genoeg man"
"mijn eerste keer was op een tekno feest zou het niet weten haha"
"Nick de Neger zei: Het eerste nummer wat ik hoorde op XTC was.... een hele goeie vraag! Ik kan me nog wel vaag de playlist herrinneren die ik toen had en dat was met: The prodigy, The azoic, Roni Size en voor de rest nog een heleboel losse nummers die ik goed vond Klik om te vergroten... The prodigy en Roni Size zijn vet"
"alcohol is chill , drink elke vrijdag mezelf wel de lazarus in en doe dit al zon 3 jaar, blijft chill"
"Telefoon zei: leuk maar newyears eve zit ik toch lekker in Chilburg Klik om te vergroten... Hetzelfde , Hall of Fame"
"nog nooit gekotst door alleen blowen"
"Ik zat een keer rustig op de bank en viel weg (5 minuten stil) Toen ineens riep ik keihard droom!!!!! En de pc stond uit en ik zei: Wat voor filmpje is er op?"