Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOvergeven na gebruik XTC

Overgeven na gebruik XTC

67 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
1
1337Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik had een keer McDonalds op voor de XTC en nog een 6-pack bier

daardoor kwam er flink wat kots uit ja!

zorg dat je een goeie bodem hebt
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
paar vriende van mij hebben dt ook gehad..maar daarna gingen ze wel hard..dus avondje ws erniet echt op verpest.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Volgens mij spant alles zich juist aan...
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Drink je wel genoeg? Voor, tijdens en na de inname?

Dat kan veel helpen!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Topic verplaatst. Post a.u.b. in het juiste subforum.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#6
1337 zei:
Ik had een keer McDonalds op voor de XTC en nog een 6-pack bier

daardoor kwam er flink wat kots uit ja!

zorg dat je een goeie bodem hebt
Klik om te vergroten...

als ik 'een goede bodem' heb, voel ik de pil met moeite...
1
1337Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ivoos zei:
1337 zei:
Ik had een keer McDonalds op voor de XTC en nog een 6-pack bier

daardoor kwam er flink wat kots uit ja!

zorg dat je een goeie bodem hebt
Klik om te vergroten...

als ik 'een goede bodem' heb, voel ik de pil met moeite...
Klik om te vergroten...

Als je gewoon na het avondeten niks eet voel je hem toch wel?
a
appelflapLid
01-01-2024, 00:00
#8
linnie3 zei:
Hallo!
Ik heb nu al een redelijk aantal x xtc gebruikt. De eerste paar x verliep prima. Daarna moest ik opeens een x overgeven nadat ik had geslikt. En nu moet ik elke x minstens 1x overgeven als ik heb geslikt. Heeft iemand een idee hoe dit kan en hoe ik dit kan voorkomen? Het verpest behoorlijk wat namelijk.
Alvast bedankt!
xxx
Klik om te vergroten...

lol had ik ook mn eerste keer :P heel de avond ging het perfect en pas toen het uitgewerkt was... alles ondergekotst. ik had die avond patat en kipfilet en sla op :P. er kwam echt gewoon wel 20 hele stukken sla dingen uit mn kots... en was bij een vriend en moest het nog zelf opruime ook :(
S
Special_KLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb ik ook eens gehad. Voelde me heel goed, maar had wel net gegeten. Ik neem de kristallen in (ik doe geen pillen). Geen probleem. 45min blijven zitten. En dan beginnen kotsen. Het effect had ik al. Snel overgegeven alsof er niets aan de hand was (het was nog nooit zo vlot gegaan :))en dan de hele nacht gefeest en geen last meer van gehad. Vreemd. Hoop dat het morgen niet opnieuw gebeurt.
b
ballie15Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Wen er maar aan

Ik denk dat je eraan moet wennen.
Ik heb het iedere keer, met allerlei pillen.
Ik weet nu dat het gaat gebeuren, dus ik zorg dat ik weinig in mijn maag heb zitten, komt er ook niks uit.

In cafe d'anvers ook weer zes keer over mijn nek, zonder schade verder.
Het is gewoon even mijn kotsmoment en dan ga ik weer verder.
Het boeit me ook niet meer zo omdat de pil wel werkt gelukkig.
Het zorgt er ook voor dat ik ineens veel meer ruimte heb om te dansen...

Tis een beetje jammer, maar ik heb verder geen manier gevonden om t te stoppen.
B
BelgonXLid
01-01-2024, 00:00
#11
Plugge die pille :P . Wel zorge dat ze zuiver zijn anders krijg je behoorlijk wat troep rechtstreeks in je bloed. (Plugge is btw rectaal de pil nemen :stoned: )
B
BelgonXLid
01-01-2024, 00:00
#12
1337 zei:
Ivoos zei:
1337 zei:
Ik had een keer McDonalds op voor de XTC en nog een 6-pack bier

daardoor kwam er flink wat kots uit ja!

zorg dat je een goeie bodem hebt
Klik om te vergroten...

als ik 'een goede bodem' heb, voel ik de pil met moeite...
Klik om te vergroten...

Als je gewoon na het avondeten niks eet voel je hem toch wel?
Klik om te vergroten...

Ik eet altijd stevig en veel voor mijn XTC gebruik. Kan al die extra vitamientjes wel gebruike voor de XTC aanslag op mijn lichaam. Dat je niets voelt betekent dat je a) troep regelt of b)te weinig neemt.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik moet ook altijd kotsen van pillen, was voor mij een van de verschillende redenen om het tegenwoordig maar links te laten liggen.
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#14
kan ook zijn dat je een chronisch slechte pillenprobleem heb, misschien eens kristallen doen of andere pillsz?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
andere manier van inname zou ik zeggen, als is dat met een pil best moeilijk...

pluggen kan, snuiven heb ik eigenlijk nog nooit van gehoord, maar zal ook wel kunnen. eerst maar eens kristallen regelen zou ik zeggen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Een kennis van me kotst echt altijd als ie pillen slikt. Hij heeft het een paar keer geprobeerd maar zelfs van een halfje gaat hij over z'n nek, dus laat het nu voortaan maar links liggen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Johannes de Tripper zei:
kan ook zijn dat je een chronisch slechte pillenprobleem heb, misschien eens kristallen doen of andere pillsz?
Klik om te vergroten...

Hoeft niet perse, ik ga van kristallen ook altijd over mijn nek...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sommige mensen zijn er idd gevoelig voor. Ik ben eigenlijk een van de weinigen onder mijn maten, die nog nooit gekotst heeft van pillen.. Misschien is mijn maagwand van staal ofzo.

Maar in het begin moest bijna iedereen kotsten van pillen, behalve ik, ik dronk heel veel. Toen gingen de anderen dat ook doen, en toen ging was het probleem bij de meesten verholpen.

Ook zorg ik idd voor een goede bodem.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heb dit de laatste tijd ook vaak bij het gebruik van mdmakristallen, nooit moeten kotsen, maar mijn maag voelt wel vaak 'zwaar' aan...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik hoefde in het begin ook nooit te kotsen en daarna ineens elke keer.. alleen het boeide me nooit, want ik voelde me daarna alleen maar beter.. Nu is het vaak alleen kokhalzen..
Als je het echt vervelend vind, moet je misschien gewoon beginnen met een kwartje.. en dan steeds een beetje bijnemen.. dan kickt ie niet zo hard in..
Ik vind het zelf ook veel prettiger als ie langzaam opgebouwd wordt, in plaats van in 1 keer *POEF*!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."