Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"TheGhost zei: rooie/roze ponden, getest 135 mg was ook de eerste keer van me goudvis en hij heeft het volgends mij nog niet vaker gedaan ik heb nog niet veel mensen over gabbertonnetjes gehoort.... misschien iemand die veel van pillen afweet van deze 600 mg beesten Klik om te vergroten... Jongen er zijn geen pillen van 600 mg , waarom geloof je deze fabels..."
"Maart 2007"
"En als je gewoon de zooi in je onderbroek stopt... Niemand die weet dat je het bij hebt als je bijvoorbeeld naar een bestemming binnen de EU gaat zoals Londen!"
"Het beste is juist om drankjes zoals Gatorade te drinken! Heb ik nooit last van een droge bek de volgende dag! En zwemmen staat ook nog steeds op mijn lijstje om een keer te doen! dan vind ik het al reuze vet omdat je gewichtloos bent, iets wat ik ook zo kan waarderen als ik door een feestzaal loop en meer boven de grond zweef als erover heen loop! Beetje offtopic reactie maar hoe voeg ik een avatar toe haha"
"caatje zei: De dag NA gebruik krijg ik meestal echte (en dan bedoel ik ook ECHTE) buikpijn en ben ik blij als ik gepoept heb en het kwijt ben. Het is echt heel pijnlijk. Klik om te vergroten... Ja heel raar is dat! Ik heb ook altijd verschrikkelijke buikpijn NA gebruik dus de zondag zeg maar."
"Als je sterke pillen hebt en je wilt lekker 'waus' zijn gewoon een hele pakken, anders per halve en lekker rustig maar goed laten opkomen door om het uur een halfje bij te pakken. Bij mij ligt het er maar net aan hoe ik van de kaart wil zijn! Wil ik meteen ram van de kaart zijn pak ik een hele en wacht ik , anders rustig opbouwen."
"Ik slik altijd vitamine c pillen + hydrotofraan ofzo iets na het gebruik van Xtc en heb eigenlijk nooit last van een kater!"
"Creme kleurig APtjes (wit/geel achtig) met breuklijn! nog nooit zulke klappers gehad"
"Pff driehoeken, dingen waar je een uurtje van de kaart mee bent om vervolgens bijna niks meer te voelen! Nee geef mij maar witte vissen of wappertjes! Vind het zelf wel grappig die pupillen altijd"
"Speed remt alleen maar het 'love' gevoel van de MDMA, waarom zou je dat willen?"