Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als je plakrand nog nat is als je hem binnenstebuiten draaid, kan je toch gewoon de vloei eraf branden? Weinig kans dat er een gat komt in je joint."
"Thanks voor jullie reacties! Nog even om het duidelijker te maken, ik vond het vroeger heel relaxed om gewoon een uurtje lekker te roken. Tussendoor even uit laten gaan en daarna weer een paar trekjes. Dit kan nu dus helaas niet meer, omdat ik zo snel stoned wordt. Goedkoop is het gelukkig wel! Wel een hele goede tip die CBD wiet, @mandragora."
"Ha mensen, tijdje geleden weer Zo'n 5 jaar geleden blowde ik dagelijks. Uiteindelijk gestopt, geen idee meer waarom. Ik heb toen het blowen vervangen door alcohol, dus in plaats van de hele dag blowen, enkel een paar biertjes in de avond. Hier ben ik vier maanden geleden volledig mee gestopt, omdat een paar biertjes uiteindelijk elke avond 8 biertjes werden. Is natuurlijk niet zo handig met werk/studie de volgende dag. Vier maanden geleden dus het drinken vervangen door blowen, ik weet het, ook zeker niet goed, maar daar gaat het nu niet over. Het 'probleem' is nu, ik word zo ongelooflijk snel stoned. Sinds die vier maanden heb ik elke avond geblowed, maar na 0,1g in een pijpje, heb ik al genoeg. Dit is natuurlijk hartstikke relaxed, lekker goedkoop, maar het lijkt me niet helemaal normaal toch? Iemand die toevallig hetzelfde heeft? Zo niet, hebben jullie tips dat ik wel gewoon lekker een 'grote' joint kan draaien en lekker kan genieten van de smaak, zonder dat ik na twee hijsjes al niks meer waard ben? Alvast bedankt!"
"Meestal op een bankje met uitzicht over de haven, is alleen wel redelijk koud nu met al die wind..."
"Als je buiten aan mensen papier vraagt om een tipje mee te draaien..."
"800mg? Je had de pillen wel getest of vertrouwde je je dealer?"
"Groene Volkswagen"
"Nicotine Caffeine Ritalin Dexamfetamine Wiet Hasj XTC Speed Crystal Meth"
"-DONE- zei: Nicotine Caffeine Ritalin Dexamfetamine Wiet Hasj XTC Speed Crystal Meth Klik om te vergroten... Ketamine Cocaïne Kanna MDMA"
"Respect voor de mensen die het doen, ik zou het niet kunnen. Althans, ik heb er geen goede reden voor om het wel te doen."