Your welcom, kzou ook wel willen gaan maar dit weekend zit ik vol. Ik ben er nog nooit geweest maar het lijkt me wel kick. Mss volgend jaar. Ik ga t weekend van 22juli naar ruigoord. (reggeafestival)
#11
Holy shit wat een uber line-up, Miss Kittin, The Dandy Warhols, Within Temptation, Derrick May, Eek-A-Mouse, Infadels, Opgezwolle en tientalle andere bekende en minder bekende artiesten ... Jullie gaan daar zeker uit je plaat in België :P
#12
met per 1000 inwoners een verschillend merk bier kan je niet anders dan een feestvolk worden, de events zijn er dan ook naar
#13
DOUR WAS DE SHIT!
godverdomme wat vet
ketamine+minimal techno is vet, net als eek-a-mouse onder de lsd!
#14
Islands en 65daysofstatic!! Daar zou ik persoonlijk sowieso heen gaan en verder: Animal Collective, Battles, Dosh, Mono.
Het lijkt me een leuk festival maar dit jaar wordt het 'm niet.
#15
hellfish !!!!!!
reden genoeg om te gaan!
jammergenoeg laat mijn budget dit ook niet toe.
#16
dour was idd heel vet
jammer dat ik maa 2 dagen kon blijven
#17
vettttttttttt
#18
Wat voor muziek is dat dan?
#19
ragga,reggea,punk,metal,hardcore,techno,eclectic,, drum and bass. eigenlijk alles buiten pop
#20
dour was zalig.
vier dagen trips zijn zalig
explosion+ghb was zalig
hellfish was tha bomb
mensen die hydrocutiedood sterven en zodoende onze verfrissing ontzeggen zijn niet zalig
partytenten die wegwaaien ook niet
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.