Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsQ-base 2006

Q-base 2006

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
F
Florian01Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Q-base zit er weer aan te komen, nu is de vraag,
Hoe word daar op drugs gecontroleert? het is tog in duitsland...
zijn er mensen die vorig jaar shit hebben megenomen? hoe ging dat?

En wie gaan er nogmeer naar Q-base? :P
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#2
Florian01 zei:
Q-base zit er weer aan te komen, nu is de vraag,
Hoe word daar op drugs gecontroleert? het is tog in duitsland...
zijn er mensen die vorig jaar shit hebben megenomen? hoe ging dat?

En wie gaan er nogmeer naar Q-base? :P
Klik om te vergroten...
als ze u daar pakken met drugs moet je het afgeven en een boete betalen en dan mag je door gaan.
kan je uw boete niet betalen dan weet ik niet wat er met jouw gebeurd.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#3
die hoef je tocgh niet aan de deur te betalen? :confused:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#4
JewCookie zei:
die hoef je tocgh niet aan de deur te betalen? :confused:
Klik om te vergroten...
je moet uiteraard eerst meegaan met de politie he :wink:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Duitsland

Zoek je een vakantieland met lekker weer en veel koud bier, dan kun je naar één van onze naaste buren: Duitsland.
Ook in Duitsland is sprake van een bijzondere wetgeving op het gebied van drugs. Dat heet daar "Betäubungsmittelgesetz", in het goed Nederlands "Wetgeving met betrekking tot verdovende middelen." In paragraaf 3, artikel I van deze wetgeving staat onder andere vermeld dat er een gevangenisstraf van 4 jaar staat voor het handelen, invoeren, uitvoeren, afgeven en zelfs kopen van drugs. In de meeste Duitse deelstaten - vooral in het zuiden - maakt men nauwelijks onderscheid tussen hard- en softdrugs.
Klik om te vergroten...

bron
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nou ik ben dus 2 jaar geleden naar Q-base geweest met 15 pillen en een paar gram speed bij me en de controle was niet zo streng..
Geen honden en een oppervlakkige fouillering..

Ben dit jaar wel van plan om te gaan en wat mee te nemen..

Maar het is een risico...
Ken veel mensen die gaan/zijn geweest en niemand ooit betrapt ofzo..

Tja het is jouw keuze he...
s
snatsyLid
01-01-2024, 00:00
#7
kan echt niet wachten tot het zo ver is lekker 16 uur lang knallen :openmouth: :openmouth:
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja man heb dr ram zin in :hearteyes:
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik ken iemand die een kaartje heeft gekregen omdat ie 6 uur lag de nieuwe website heeft getest,maar hij kan niet met zn eigen auto heen,want dan word ie bij de grens meteen gepakt;ze hebben laatst in duitsland zn auto onderzocht met honden en ook drugs gevonden..best lullig
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#10
De controle was dus vet heftig...

Grenscontroles heb ik niet gezien, we zijn uit voorzorg met de bus gegaan.

Deurcontrole ook geen probleem;

maar wat een security en politie overal tussen het publiek echt heel veel.
Ook waren er undercover agenten die "meefeesten" op zoek naar probleemveroorzakers en drugsgebruikers.

Ik waarschuwde iedereen nog, omdat ik zag dat er al een paar gepakt werden en meegenomen.

Tot ik helaas zelf, een pilletje op het toilet had gepakt, en daarna een slok water nam...die slok water was natuurlijk genoeg voor een security om me te pakken...k had hem echt niet gezien.
Fouilleren en samen met een vriend (die me t flesje water had gegeven) mee. Ik had teveel bij, verspreid over 2 zakjes.

Mijn geluk was dat de securityguard ook wel wat lustte blijkbaar, want het zakje met mdma capsules en wat halve pillen hield hij achter, en bij de politie ging het om het andere zakje, waar nog 5 pillen inzaten.

gegevens alles moeten achterlaten en verklaring en afstandverklaringen geven, en dan wordt je opgehaald om naar de uitgang geescorteerd te worden.
Gelukkig door flink op de agente (die me moest overdragen aan de escorteer-politie) in te praten liet ze ons verder gaan feesten!!! :hearteyes:

Gister de brief binnen gekregen, Duitse politie houd het bij een waarschuwing, bij herhaling val ik in de prijzen.

Pff goed afgelopen dus, maar voor mij geen Qbase meer.

Ik wist het risico van te voren, maar ik vond de controles erg streng en het sfeertje daardoor stiekem...niet echt relaxt.
Was wel nog een heel goed (wazig) feesje geworden :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."