Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLowlands, Pinkpop en Wacken 2007

Lowlands, Pinkpop en Wacken 2007

55 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hahaa als je ons zoekt: Mijn vriendin is degene met een gigantische My Little Pony onder haar arm :P
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Psycho_Chrono zei:
Hahaa als je ons zoekt: Mijn vriendin is degene met een gigantische My Little Pony onder haar arm :P
Klik om te vergroten...

xD
s
st anLid
01-01-2024, 00:00
#3
normaal zou ik wel naar werchter gaan, maar voor erm 160€ kunnen ze toch wel mn klote kussen, excuse my french
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja inderdaad, het is wel wat duur geworden.. maar ja.. je leeft maar 1 keer eh. :beer:
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ga in ieder geval dit jaar wel naar lowlands. :grin:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Dour Werchter Lowlands! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zekers Waldrock dit jaar, misschien Arrow Rock erbij.

En natuurlijk weer ons klemzuipen op wacken ey, metaalkonijn!t :beer:!
*
***Star_System***Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Psycho_Chrono zei:
Hahaa als je ons zoekt: Mijn vriendin is degene met een gigantische My Little Pony onder haar arm :P
Klik om te vergroten...

Whahahhahahhahahahahaahaha ZEG!
*
***Star_System***Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ga naar Pinkpop en mss krijgen mn vriend en ik VIP kaarten voor de zaterdag (backstage bij Marilyn Manson in zn string = :hearteyes: de hemel)

en we gaan ook nog de Maandag dat staat al 100% vast, en dan gaan we idd ook nog naar GMM!!!

Was het maar al zomer!
*
***Star_System***Lid
01-01-2024, 00:00
#10
essiej666 zei:
***Star_System*** zei:
Ik ga naar Pinkpop en mss krijgen mn vriend en ik VIP kaarten voor de zaterdag (backstage bij Marilyn Manson in zn string = :hearteyes: de hemel)

en we gaan ook nog de Maandag dat staat al 100% vast, en dan gaan we idd ook nog naar GMM!!!

Was het maar al zomer!
Klik om te vergroten...

:hearteyes: waaahhh bij marilyn manson backstage :grin:
dat is zoo geweldig :rock: :rockband: :rockband: :rockband:
voor mij hoogstens lowlands dit jaar
ik wou wel naar pinkpop maar ag weinig vrienden van mij gaan daar heen
de rest gaat allemaal naar lowlands :grin: :beer:
Klik om te vergroten...

^^ jaaa ik weet het ik kijk er echt naar uit, ik ga foto's maken maar dat is logisch haha Lowlands is toch ook super vet, als ik geld genoeg had zou ik daar ook nog naar toe willen, jammer dat je niet naar Pinkpop gaat :(
e
essiej666Lid
01-01-2024, 00:00
#11
***Star_System*** zei:
Ik ga naar Pinkpop en mss krijgen mn vriend en ik VIP kaarten voor de zaterdag (backstage bij Marilyn Manson in zn string = :hearteyes: de hemel)

en we gaan ook nog de Maandag dat staat al 100% vast, en dan gaan we idd ook nog naar GMM!!!

Was het maar al zomer!
Klik om te vergroten...

:hearteyes: waaahhh bij marilyn manson backstage :grin:
dat is zoo geweldig :rock: :rockband: :rockband: :rockband:
voor mij hoogstens lowlands dit jaar
ik wou wel naar pinkpop maar ag weinig vrienden van mij gaan daar heen
de rest gaat allemaal naar lowlands :grin: :beer:
e
essiej666Lid
01-01-2024, 00:00
#12
***Star_System*** zei:
essiej666 zei:
***Star_System*** zei:
Ik ga naar Pinkpop en mss krijgen mn vriend en ik VIP kaarten voor de zaterdag (backstage bij Marilyn Manson in zn string = :hearteyes: de hemel)

en we gaan ook nog de Maandag dat staat al 100% vast, en dan gaan we idd ook nog naar GMM!!!

Was het maar al zomer!
Klik om te vergroten...

:hearteyes: waaahhh bij marilyn manson backstage :grin:
dat is zoo geweldig :rock: :rockband: :rockband: :rockband:
voor mij hoogstens lowlands dit jaar
ik wou wel naar pinkpop maar ag weinig vrienden van mij gaan daar heen
de rest gaat allemaal naar lowlands :grin: :beer:
Klik om te vergroten...

^^ jaaa ik weet het ik kijk er echt naar uit, ik ga foto's maken maar dat is logisch haha Lowlands is toch ook super vet, als ik geld genoeg had zou ik daar ook nog naar toe willen, jammer dat je niet naar Pinkpop gaat :(
Klik om te vergroten...

nee ach ja :grin: t lag ook aan men geld hoor, k moest echt een keuze maken :beer: maar goed volgend jaar pinkpop ook als mijn portomonnee het toelaat en als het een beetje oke line up is :smoke: :wave:
*
***Star_System***Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Jaaa ^^ die line up is idd niet altijd zo geweldig maar ik vind hem dit jaar dus wel vet! Is trouwens alweer een tijd geleden dat ik naar o'n soort fistivals ga want eerst had ik alleen maar intresse in Summer Darkness en Mera Luna
e
essiej666Lid
01-01-2024, 00:00
#14
***Star_System*** zei:
Jaaa ^^ die line up is idd niet altijd zo geweldig maar ik vind hem dit jaar dus wel vet! Is trouwens alweer een tijd geleden dat ik naar o'n soort fistivals ga want eerst had ik alleen maar intresse in Summer Darkness en Mera Luna
Klik om te vergroten...

oke dan nee ik ken die festivals niet :rolleyes:
wat voor muziek is het?
en wat voor muziek luister je?
*
***Star_System***Lid
01-01-2024, 00:00
#15
essiej666 zei:
***Star_System*** zei:
Jaaa ^^ die line up is idd niet altijd zo geweldig maar ik vind hem dit jaar dus wel vet! Is trouwens alweer een tijd geleden dat ik naar o'n soort fistivals ga want eerst had ik alleen maar intresse in Summer Darkness en Mera Luna
Klik om te vergroten...

oke dan nee ik ken die festivals niet :rolleyes:
wat voor muziek is het?
en wat voor muziek luister je?
Klik om te vergroten...

Daar komen van die industrial bands zoals VNV Nation, en Combichrist enz is best vet, zijn van die Gothic festivals om het maar ff in een hokje te stoppen :P
IK luister vanalles, Industrial, noise, Darkwave, Metal, Hardcore

Iig geen R&B en Hiphop :P daar vind ik echt helemaal niks aan
e
essiej666Lid
01-01-2024, 00:00
#16
dat is echt vette muziek :hearteyes: ik luister vnv nation ook wel (alleen ze beginnen wel een beetje mainstream te worden) maar noise dat luister ik niet echt er moet wel een melodie inzitten enzo :beer:
*
***Star_System***Lid
01-01-2024, 00:00
#17
essiej666 zei:
dat is echt vette muziek :hearteyes: ik luister vnv nation ook wel (alleen ze beginnen wel een beetje mainstream te worden) maar noise dat luister ik niet echt er moet wel een melodie inzitten enzo :beer:
Klik om te vergroten...

VNV Nation is de commercieelste band in dat genre, is best jammer, de muziek blijft wel vet, je moet Neuroticfish en Colony 5 eens downloaden die zijn echt heel vet, die maken zo'n geweldige muziek he (met melodie :hearteyes: ) haha maar mn favoriete band is The Cruxshadows :hearteyes:
e
essiej666Lid
01-01-2024, 00:00
#18
ja mijn limewire is al bezig :stoned: :P
sero.overdose is mijn lievelingsband
vooral met het nmmr she
*
***Star_System***Lid
01-01-2024, 00:00
#19
essiej666 zei:
ja mijn limewire is al bezig :stoned: :P
sero.overdose is mijn lievelingsband
vooral met het nmmr she
Klik om te vergroten...

:hearteyes: Die band ken ik uiteraard jij hebt dan wel echt een geweldige muzieksmaak :hearteyes:

whaha dacht al dat niemand hier op het forum naar zulke muziek luisterde
weet je wat ook een vet nummer is: Wolfsheim - Heroin she said

Maar is wel echt heel rustig, ik vind het echt een mooi nummer
e
essiej666Lid
01-01-2024, 00:00
#20
thnxs :grin: :hearteyes:
jij hebt dus ook
een geweldige muziek smaak :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
mijn limewire is overuren aan draaien :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."