#1
Hahaa als je ons zoekt: Mijn vriendin is degene met een gigantische My Little Pony onder haar arm :P
Psycho_Chrono zei:Hahaa als je ons zoekt: Mijn vriendin is degene met een gigantische My Little Pony onder haar arm :P

!Psycho_Chrono zei:Hahaa als je ons zoekt: Mijn vriendin is degene met een gigantische My Little Pony onder haar arm :P
essiej666 zei:***Star_System*** zei:Ik ga naar Pinkpop en mss krijgen mn vriend en ik VIP kaarten voor de zaterdag (backstage bij Marilyn Manson in zn string =de hemel)
en we gaan ook nog de Maandag dat staat al 100% vast, en dan gaan we idd ook nog naar GMM!!!
Was het maar al zomer!
waaahhh bij marilyn manson backstage
dat is zoo geweldig![]()
![]()
![]()
![]()
voor mij hoogstens lowlands dit jaar
ik wou wel naar pinkpop maar ag weinig vrienden van mij gaan daar heen
de rest gaat allemaal naar lowlands![]()
![]()
***Star_System*** zei:Ik ga naar Pinkpop en mss krijgen mn vriend en ik VIP kaarten voor de zaterdag (backstage bij Marilyn Manson in zn string =de hemel)
en we gaan ook nog de Maandag dat staat al 100% vast, en dan gaan we idd ook nog naar GMM!!!
Was het maar al zomer!

***Star_System*** zei:essiej666 zei:***Star_System*** zei:Ik ga naar Pinkpop en mss krijgen mn vriend en ik VIP kaarten voor de zaterdag (backstage bij Marilyn Manson in zn string =de hemel)
en we gaan ook nog de Maandag dat staat al 100% vast, en dan gaan we idd ook nog naar GMM!!!
Was het maar al zomer!
waaahhh bij marilyn manson backstage
dat is zoo geweldig![]()
![]()
![]()
![]()
voor mij hoogstens lowlands dit jaar
ik wou wel naar pinkpop maar ag weinig vrienden van mij gaan daar heen
de rest gaat allemaal naar lowlands![]()
![]()
^^ jaaa ik weet het ik kijk er echt naar uit, ik ga foto's maken maar dat is logisch haha Lowlands is toch ook super vet, als ik geld genoeg had zou ik daar ook nog naar toe willen, jammer dat je niet naar Pinkpop gaat![]()
maar goed volgend jaar pinkpop ook als mijn portomonnee het toelaat en als het een beetje oke line up is

***Star_System*** zei:Jaaa ^^ die line up is idd niet altijd zo geweldig maar ik vind hem dit jaar dus wel vet! Is trouwens alweer een tijd geleden dat ik naar o'n soort fistivals ga want eerst had ik alleen maar intresse in Summer Darkness en Mera Luna
essiej666 zei:***Star_System*** zei:Jaaa ^^ die line up is idd niet altijd zo geweldig maar ik vind hem dit jaar dus wel vet! Is trouwens alweer een tijd geleden dat ik naar o'n soort fistivals ga want eerst had ik alleen maar intresse in Summer Darkness en Mera Luna
oke dan nee ik ken die festivals niet![]()
wat voor muziek is het?
en wat voor muziek luister je?

essiej666 zei:dat is echt vette muziekik luister vnv nation ook wel (alleen ze beginnen wel een beetje mainstream te worden) maar noise dat luister ik niet echt er moet wel een melodie inzitten enzo
![]()
:P essiej666 zei:ja mijn limewire is al bezig:P
sero.overdose is mijn lievelingsband
vooral met het nmmr she

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."