Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGOA GAYA

GOA GAYA

14 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ah, ik zal je muziek ens beluisteren.

Zelf loop ik ook vaak genoeg nuchter rond (nouja, alleen wiet dan) omdat ik simpelweg mijn xtc gebruik wil beperken zodat het leuk blijft.
B
BUBBLEPUNKLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hello Druggies!

Hier weer een berichtje van mij, wat mij lievelingsmuziek is, mijn guru dat is the one and only : Madonna, zij is een wijf met kloten aan haar lijf, als sinds men negende kijk ik op naar haar, da's al zo'n 22 jaar dus, neig wijf!
Maar voor de rest hoor ik alle muziek graag, ik ga graag uit op Electronica, techno en goa.

Ik ben verleden week vrijdag nog naar een goafeestje in Wuustwezel (B) geweest, was in een cowboydorpje te doen 'El Paso' genaamd, was reuze leuk, we zijn er om 22h gearriveerd, en om 10h30 zijn we er smorgens vertrokken, dus was zo even een feestje van 12.5 uur. Bonne geamuseerd gehad, we hadden lekker wat MDMA gedipt, en we hebben lekker heel de nacht gefeest - is iemand nog op de hoogte van goafesstjes, zo niet dan zou ik maar eens snel op verkenning gaan, want dat zijn de leukste feestjes die er bestaan0

MerryMeet & BlessedBe
Bubblepunk :beer:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik ken het en ik ben voor hihi
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik bezoek er minstens 1 per maand, maximaal 4 per maand :)

Morgen is er hier eentje waar ik bij zal zijn:
http://www.antwerpen.be/eCache/BTH/253. ... wNTA5.html

Ik vind overigens niet dat iedereen er heen moet gaan hoor.
De feestjes moeten wel relaxed blijven, dus als je een hekel hebt aan hippies, liever coke gebruikt dan MDMA en graag jezelf associaal gedraagt onder invloed van veel alcohol, ga dan gewoon naar de commerciele feesten he :wink:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
hier in belgië wordt er anders ook wel redelijk wa gezopen op goafeestjes hoor.. waarom denk je dat er absynth bars zijn :wink:

maar natuurlijk wordt er ook veel speed, lsd, mdma en paddo's gebruikt... coke ook wel maar minder

ma toch vind ik goa nie echt drugfeestjes, er loopt daar ook nog veel nuchter volk rond, die echt wel gaan voor de muziek

Ik maak trouwens zelf ook goa en speel mijn muziek soms op feestjes
http://www.electrobel.be/profile/2311
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben niet zo weg van goa trance muziek, maar ik vind goa feesten echt geweldig, ik was afgelopen zaterdag en zondag (ik bleef er tot 11 uur 's ochtens en kwam aan om 10 uur de vorige avond) nog op een goa feest aan het strand van shut up and dance, best geweldig. Ook op ruigoord hebben ze leuke feestjes; queensdaynight feest, alhoewel kort was ook fantastisch.
En ik heb nog 2 feestjes deze maand in de planning staan. De sfeer en de visuals en de mensen zijn gewoon echt te fantasitsch.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#7
vond je kindzadza niet goed dan in ruigoord?
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jeller zei:
vond je kindzadza niet goed dan in ruigoord?
Klik om te vergroten...

:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: lol ik heb drie uur staan hakken als een ontsnapte raver uit de beginnende housetijd :stoned:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jeller zei:
vond je kindzadza niet goed dan in ruigoord?
Klik om te vergroten...


Kindzadza was geweldig; daar heb ik voor het eerst in mijn leven op gedanst :hearteyes:
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#10
i'm discovering the music... en wil zeker wel binnenkort n keer naar n goafeestje toe :grin:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#11
azgaza zei:
Jeller zei:
vond je kindzadza niet goed dan in ruigoord?
Klik om te vergroten...


Kindzadza was geweldig; daar heb ik voor het eerst in mijn leven op gedanst :hearteyes:
Klik om te vergroten...
kindzadza is dan ook heer en meester :tongueout: ik zou er nie op kunnen stilstaan (de laatste keer heeft dat dan ook een enorme kramp in mijn been veroorzaakt waardoor ik de volgende dagen moeilijk kon lopen)

ma ik heb zo de indruk dat er nogal veel full on feesten in nederland worden gegeven en die goa is over het algemeen niet goed..

das niet psychedelisch meer en trekt eigenlijk gewoon op Eurotrance met een iets andere sound..

Er is genoeg goa in de stijl van kindzadza die je dan wss ook goed zou vinden hoor :wink:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#12
In Keulen is dit weekend ook een leuk goa feestje, Pit Stop Party. Net over de grens, ideaal zolang je geen problemen met Duitsers hebt :wink:
D
De jongenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hmmm veel Full on in nederland?

Vind bij ons nogal heel veel dark. Kindzadza dingen enzo. Maar dat is een beetje een mentale afwijking van goa vind ik. Ale licht afwihjkend van de goaspirit.

Maar goede full on is toch extreem fel. Of lichtjes en kruisuing tussen full on en dark. Zalig toch.

Maar inderdaad de feestjes zijn iets apparts. een tripje van de wereld af :grin:

Ik zweer het als je heel de avond hebt staan shaken op dark en er dan in de morgen met de opkomende zon opeens Oldskool word gedraaid. Dan ziet ge mij toch compleet it men dak gaan :hearteyes:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#14
old school is ook heel goed idd, liefst van die acid-achtige..

en suomi das ook dikwijls echt super
D
De jongenLid
01-01-2024, 00:00
#15
@Jeller: Nice music :wave:
-Twist the knobs klinkt wel nice man.
Zal ze eens rustig verkennen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."