Hello Druggies!
Hier weer een berichtje van mij, wat mij lievelingsmuziek is, mijn guru dat is the one and only : Madonna, zij is een wijf met kloten aan haar lijf, als sinds men negende kijk ik op naar haar, da's al zo'n 22 jaar dus, neig wijf!
Maar voor de rest hoor ik alle muziek graag, ik ga graag uit op Electronica, techno en goa.
Ik ben verleden week vrijdag nog naar een goafeestje in Wuustwezel (B) geweest, was in een cowboydorpje te doen 'El Paso' genaamd, was reuze leuk, we zijn er om 22h gearriveerd, en om 10h30 zijn we er smorgens vertrokken, dus was zo even een feestje van 12.5 uur. Bonne geamuseerd gehad, we hadden lekker wat MDMA gedipt, en we hebben lekker heel de nacht gefeest - is iemand nog op de hoogte van goafesstjes, zo niet dan zou ik maar eens snel op verkenning gaan, want dat zijn de leukste feestjes die er bestaan0
MerryMeet & BlessedBe
Bubblepunk
