Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKomende weken @ Time Out

Komende weken @ Time Out

40 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#1
zaterdag Showtek :(
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#2
hmm jammer van je avond zeg.
ja heel erge drukte is op zo'n moment nooit fijn.
Wel jammer zeg en dan heb ik alleen showtek gemist niet de gezelligheid, misschien ooit dat ik er nog een keer heen ga.. naar showktek.
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#3
23ste .. kan ik wel proberen te komen .. :P
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#4
hardstyle de bom :) maar kut geluid daaro... zijn betere feesten te vinden :)
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#5
Misschien dat ik met mn vrienden meega. Eventjes kijken nog :)
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ikzelf zal de komende weken in Gemert te vinden zijn bij de welbekende Time-Out. De reden hiervoor is dat deze maand mijn favoriete hardstyle DJ's komen draaien, namelijk:

9-6 Tatanka
16-6 Zany
23-6 Luna
30- Showtek

Vier zaterdagen, veel stampwerk en harde pillen :) Tref ik hier nog mede-DF 'ers?
F
FreudLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ben er wel eens geweest, mooie tent maar kwaliteit van geluid daar wat minder, wel altijd iedereen mooi van de kaart :beer:

Moet ook maar weer eens een leuke datum uitkiezen
E
EverioLid
01-01-2024, 00:00
#8
DreamWeaver zei:
Ikzelf zal de komende weken in Gemert te vinden zijn bij de welbekende Time-Out. De reden hiervoor is dat deze maand mijn favoriete hardstyle DJ's komen draaien, namelijk:

9-6 Tatanka
16-6 Zany
23-6 Luna
30- Showtek

Vier zaterdagen, veel stampwerk en harde pillen :) Tref ik hier nog mede-DF 'ers?
Klik om te vergroten...

toevallig dat ik de 23ste ook daar ben :grin: dit is 90% zeker :)

hoe herken ik je? :P
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zou wel naar Showtek willen, maar zit dan net de 1e dag in Renesse :hearteyes:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#10
Serenity zei:
Ik zou wel naar Showtek willen, maar zit dan net de 1e dag in Renesse :hearteyes:
Klik om te vergroten...


ik wil ook naar showtek!! jij met je stomme renesse :(
p
pornokoningLid
01-01-2024, 00:00
#11
zo weer vertrekken :beer:
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#12
TAAAAAAAAAAAAAAAATANKAAAAAA!

E
EverioLid
01-01-2024, 00:00
#13
lot zei:
Serenity zei:
Ik zou wel naar Showtek willen, maar zit dan net de 1e dag in Renesse :hearteyes:
Klik om te vergroten...


ik wil ook naar showtek!! jij met je stomme renesse :(
Klik om te vergroten...

dus kan je 23ste wel komen :wink:

dus KOMEN

:P
p
pornokoningLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik ook 23e! :mrgreen:

ben herkenbaar aan: sta naast everio :beer:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik zal voor de herkenbaarheid uitgerust zijn met gigantische pupillen :wink: Als je denkt me gespot te hebben check dan m'n arm, daar staat DF op.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#16
beetje jammer van die hardstyle
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hehe de 23e heb ik 't té druk.
Verjaardag, laatste schoolfeest, Goudvishal, de Stad.

:( Time Out past er niet meer tussen
E
EverioLid
01-01-2024, 00:00
#18
Serenity zei:
Hehe de 23e heb ik 't té druk.
Verjaardag, laatste schoolfeest, Goudvishal, de Stad.

:( Time Out past er niet meer tussen
Klik om te vergroten...

jammer :( was gezellig geweest :)


@ Dreamwaver, ik zal ook beestige pupillen hebben :P

ben je grotendeels @ main zaal of niet?

maja daar zijn er altijd zoveel erop :wink:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#19
Everio zei:
Serenity zei:
Hehe de 23e heb ik 't té druk.
Verjaardag, laatste schoolfeest, Goudvishal, de Stad.

:( Time Out past er niet meer tussen
Klik om te vergroten...

jammer :( was gezellig geweest :)


@ Dreamwaver, ik zal ook beestige pupillen hebben :P

ben je grotendeels @ main zaal of niet?

maja daar zijn er altijd zoveel erop :wink:
Klik om te vergroten...

Ik hang in de Sub ja, waar Zany draait. Mijn pupillen zijn helaas normaal, heb vandaag de complete stash verpatst (wel eentje voor mezelf gehouden, maar daar space ik m niet hard genoeg op). Heb een wit shirt aan met 'The Crowd' erop. Waar herken ik jullie eigenlijk aan? :P
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#20
Niemand tegengekomen :( Gelukkig wel nog wat pep gehad van 'n maat van me :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."