Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOntmoeting!

Ontmoeting!

35 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Aking zei:
istie ook... ik zag m n keer over t station strompelen :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Mja helemaal van de wereld zeker.. Als hij die heroine en datura nou eens liet liggen...
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
1 keer mischien 2 minuten iemand gezien gesproken van hier...

voor de rest niks.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik ken wel een paar mensen op df maar nog niemand ontmoet behalve me eige stiefbroer dan he hehe hij heet panjawanja op df
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb er 2 of 3 bewust ontmoet op feestjes en een paar mensen hebben mij geloof ik nog gezien maar nooit iets gezegd; aankomende zomer komt er misschien wel weer wat volk naar ruigoord ofzo, en gezien ik er toch vlakbij zit ik ook wel; en dan ontmoet ik wel nog wat mensen.
Mensen ontmoeten is wel leuk, wanneer komt er een volgende meet ofzo?
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#5
vogel zou graag eens andere mensen leren kennen als nuchtere mensen
mag ik ook komen op de meeting? :wave:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nuchter tussen de druggies zitten is ook wazig. Wazig word je ook van drugs dus ik denk dat het wel kan :mrgreen:
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#7
nog nooit iemand gemeet van df :)
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#8
vogel zei:
vogel zou graag eens andere mensen leren kennen als nuchtere mensen
mag ik ook komen op de meeting? :wave:
Klik om te vergroten...
ik heb begrepen dat jij bij mij uit de buurt moet komen :rolleyes:
B
BramLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb wel eens iemand ontmoet ja, aardige kerel :)
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Aking, Safire, Lake, Ketamol... stuk voor stuk allemaal lieve mensen :hearteyes:

Binnenkort een keer -spaceman- en lektroluv :)
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#11
:openmouth: vergeet ik gewoon
Ellessdee, Pannekoekentrut en Vode :flushed:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heb zin om in de lente met het eerste goede weer een leuke veluwe trip ontmoeting te doen! :grin:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nick de Neger zei:
:openmouth: vergeet ik gewoon
Ellessdee, Pannekoekentrut en Vode :flushed:
Klik om te vergroten...

ik wilde net boos gaan worden XD
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mijn probleem is toch niet jou probleem

Stil dan.
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik dacht te menen dat er ergens een meetingtopic is met lijstjes van mensen die mensen al gemeet hebben :P
K
KimmerdLid
01-01-2024, 00:00
#16
Net troebadoer ontmoet:)
Wou ik ff meedelen , heele aangename jongen enzo..
Gezellig filmpje gekeken,
jointje gerookt :stoned:

Zeker voor herhaling vatbaar :mrgreen:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#17
ja hoor en er staan er nog veel meer op de planning :)

:hearteyes:
J
JuliaLencoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik ken Lhasa van hier (alleen die heeft maar 1 keer een dag gepost haha), die ken ik via een ander forum maar we hebben elkaar dit weekend voor het eerst ontmoet. :)
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Aking zei:
ik dacht te menen dat er ergens een meetingtopic is met lijstjes van mensen die mensen al gemeet hebben :P
Klik om te vergroten...
Klopt in general chat of onzin (Wie zou je graag willen meeten) is de topic naam als ik me goed herrinner :beer:
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#20
:openmouth: jat is niet mn kwoot! daar heb ik patent op :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."