#1
Mijn probleem is toch niet jou probleem
Stil dan.
Stil dan.

Klopt in general chat of onzin (Wie zou je graag willen meeten) is de topic naam als ik me goed herrinnerAking zei:ik dacht te menen dat er ergens een meetingtopic is met lijstjes van mensen die mensen al gemeet hebben :P


Aking zei:ik heb btw al meerdere mensen van df gemeet![]()
Safire zei:Ik heb nog nooit iemand gemeet, vind het nogal eng![]()
hmm oke.. eigenlijk ben ik één van de ergste meetingsletten die df rijk is..
-spaceman- zei:Laatst Lektroluv en Stonie...
En gister Play_Bunny, Trip Unit en Telefoon gemeet op thunderdome!![]()
Lake zei:Waarom zou ik iemand van DF willen meeten..
Zoals die andere al zei :Lake zei:Waarom zou ik iemand van DF willen meeten..

Safire zei:
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."