#1
The fray :P

Deranged zei:
Cradle of Filth? Dat is nou niet bepaald goed.Goanaut zei:The doors, Shpongle, Infected Mushroom, Queen, Cradle of filtH.. van allerhande.

BillyBilo zei:
BillyBilo zei:Babyshambles.
Maar buiten dat, hebben ze wel smaak ja.
Brandon zei:Ophidian , geniaal vooral onder de hoede van Dj Ruffneck.
Aphex Twin, Meester in Complexe maar ook juist Makkelijke muziek !
Pendulum, Tarantula wat een meesterlijke cd![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."