Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSTEEN !!!

STEEN !!!

53 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Vreemde gast. Rapt wel nice!
http://www.youtube.com/watch?v=bPVbXhDK ... re=related
A
AllobrogezLid
01-01-2024, 00:00
#2
hij was net weer op tv bij Urbnn :beer:
N
Nick_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#3
geef mij maar Neger R de Vries.

check t uit http://www.0118hiphop.nl
:grin:
P
PetricovLid
01-01-2024, 00:00
#4
Doppuh shit :grin:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#5
De'áller áller grootste kneus die ik ooit gezien heb Ik word er serieus verdrietig van dat er dit soort mensen op aarde rondlopen.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#6
Meesterlijk! :mrgreen:
S
StylusLid
01-01-2024, 00:00
#7
-
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#8
het woord kanker gebruik je ook door hem? vraag me af hoe vaak hij het zegt per dag...en dan krijg je opeens kanker
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#9
Stylus zei:
ik hoop héél erg dat je hem niet serieus neemt, ik ken em via via, het is puur een typetje wat hij neerzet, moet wel ergens duidelijk worden na het gedeelte waarin hij 'bewijst' dat de sculpturen van tegenwoordig een beetje uit de openbare ruimpte moeten opkankeren.

of dat ie 'mijn kat is weg'- posters verzamelt. XD
Klik om te vergroten...

Uiteraard is het een typetje. Maar dan nog vind ik het ongelofelijk triest dat ie zo doet. Ik moet gewoon niks hebben van dit soort mensen of typetjes; laten de samenleving vervlakken, kleine kinderen die gaan schelden en meer van dat soort onzin.
Als ik een pistool had ...
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#10
het woord kanker gebruik je ook door hem? vraag me af hoe vaak hij het zegt per dag...en dan krijg je opeens kanker
Klik om te vergroten...
Dude weer een zeikerdje over het woord kanker, Ik weet hoe erg de ziekte is, De vader van een goede vriend van me is gestorven aan kanker.
Maar ik kan niet tegen mensen die zeuren van oh je zegt kanker, Soms floept het bij mij er uit als die vriend waarover ik sprak in de buurt is dat vind ik dan wel lullig maar hem boeit het zelfs niet, meestal zijn het de mensen die er het hardste over zeiken die geen fuck te maken hebben ermee.
Zowieso sterft op vandaag bijna niemand meer gewoon aan ouderdom. Maar sterft bijna iedereen aan ziektes. Is het geen kanker dan wel aids of een of andere andere kankerziekte.
Op alles kan je wel gaan zeuren dat je er andere mensen mee kwetst. Als ik tegen een vriend van me heey ouwe lul zeg , kan het door een opa die in de buurt staat ook maybe fout worden opgevat.
Iedereen mag van mij zeggen wat ie wil doe maar gewoon lekker waar je zin in hebt .
En Steen blijft BAAS
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#11
Serenity zei:
Uiteraard is het een typetje. Maar dan nog vind ik het ongelofelijk triest dat ie zo doet. Ik moet gewoon niks hebben van dit soort mensen of typetjes; laten de samenleving vervlakken, kleine kinderen die gaan schelden en meer van dat soort onzin.
Als ik een pistool had ...
Klik om te vergroten...
daar spreek je jezelf een beetje tegen ja..

ik vind het een held
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#12
KNIFTIGEKARELTJE zei:
Is een kankerharde baas !!! Hier een interview !!

http://www.youtube.com/watch?v=TOWsfoj2X5k

Tjek zen kadaverrap shit samen met Spinal en tjek ook Zen eigen shit Vokking Steenwaren ouwe !!!
Klik om te vergroten...

Kanker is idd hard ja, dat filmpje niet.
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#13
Maar toch blijft Steen een Baas en jijgewoon een Kangeroe !
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Okay ik neem mn opmerking over Steen terug.

Heb namelijk net zn diss tegen Bangbang gehoord en ik lig helemaal dubbel hier. Wat een baas. :mrgreen:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#15
El_V zei:
Serenity zei:
Uiteraard is het een typetje. Maar dan nog vind ik het ongelofelijk triest dat ie zo doet. Ik moet gewoon niks hebben van dit soort mensen of typetjes; laten de samenleving vervlakken, kleine kinderen die gaan schelden en meer van dat soort onzin.
Als ik een pistool had ...
Klik om te vergroten...
daar spreek je jezelf een beetje tegen ja..

ik vind het een held
Klik om te vergroten...

Een held??
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#16
Fake!
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#17
Serenity zei:
El_V zei:
Serenity zei:
Uiteraard is het een typetje. Maar dan nog vind ik het ongelofelijk triest dat ie zo doet. Ik moet gewoon niks hebben van dit soort mensen of typetjes; laten de samenleving vervlakken, kleine kinderen die gaan schelden en meer van dat soort onzin.
Als ik een pistool had ...
Klik om te vergroten...
daar spreek je jezelf een beetje tegen ja..

ik vind het een held
Klik om te vergroten...

Een held??
Klik om te vergroten...

held/baas/vet grappige gozer allemaal hetzelfde
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik vind hem zielig en daardoor is hij best grappig.
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#19
Ow ja net ook die kwibus en tumtum track getjekt meesterlijk !!!!
n
nummer4Lid
01-01-2024, 00:00
#20
kheb gister vocking steenwaren gedownload dopé shit man :tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."