#1
kaartje net gehaald ![:grin:]()

El_V zei:dan zou ik je kaartje voor angefist gewoon verkopen.. dat is toch maar een kutfeest :P
SperSIZEboon zei:kaartje net gehaald![]()

[SF] Safiertje zei:Wat een gruwelijk feest!!!![]()
Maikelk zei:Doe het normaal gesproken bijna nooit, maar ben nu nog steeds aan het knallen op me eigen kamer![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."