Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMasters of Hardcore 15

Masters of Hardcore 15

17 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Zijn er mensen die gaan naar MOH 15?
Ik heb waarschijnlijk een kaart over, en die wil ik verkopen!

***************
MASTERS OF HARDCORE - POLE POSITION

De meest superieure hardcore locatie is gevonden!
Een locatie waar meer dan 15.000 hardcore liefhebbers in één grote hal hun passie kunnen delen.

Een locatie die qua akoestiek gebouwd is om de hardste geluidsgolven te weerstaan en gevestigd is op het grondgebied waar Nederlands bekendste race circuit al jaren kabaal maakt met scheurende en gierende motoren. We hebben het hier natuurlijk over de TT-Hall in Assen…

Een unieke locatie vraagt om een uniek evenement en niet voor niks heeft Art of Dance dan ook besloten om een speciale editie van Masters of Hardcore te presenteren in het Noorden van het land.

De TT-Hall in Assen heeft de grootste indoor dancefloor in Nederland en biedt buiten een enorme mensen massa ruimte voor het allerbeste op gebied van licht, geluid en decoratie.

Voor deze ongekende editie van werelds meest beruchte hardcore evenement zullen
artiesten in alle expertise gebieden het geluid van hardcore in de meest brede zin van het woord aan de start brengen.

Dit wordt het gevecht om Pole Position!
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#2
beetje jammer dat er maar 1 zaal is...
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Mja,.. wat moet je voor je kaartje? ik ben ook van de partij..
S
Scooby-DooLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik ga ook :grin:
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#5
ben zeker van de partij :xtc:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#6
mss ga ik ook wel, met de peptrein
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#7
Is te zien, heb echt geen idee wat ik die dag ga doen.


gNuxx zei:
mss ga ik ook wel, met de peptrein
Klik om te vergroten...
Ik wil mee!
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#8
aanwezig =)!
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Moet nog een kaartje halen, maar het plan is er om te gaan :) En dan lekker lopend naar het huis van mn ouders er na :grin: Handig zo'n TT baan, bijna in de achtertuin hahaha.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Nog meer mensen uit stadskanaal?:grin:
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Word knallen gaan er nog mensen aan de trip midelen :grin:
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#12
eh nee maar ik heb wel de cd van MOH16 en die is mooi :) :) :)
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#13
ik en bob zijn ook aanwezig :rockband:
word onze eerste keer mdma met nog een andere jongen.
heb er echt zin in joh :) line up was erg bekend maar ik hoop niet dat ze extreem mainstream gaan draaien gezien je dat toch verwacht in 1 zaal..
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#14
aanwezig alleen nog kaartje halen
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#15
tuurlijk gaan ze mainstream draaien...
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#16
standaard wil ik ook:grin: ff geld fixeren en ik kom!!.. moet nog ff kijken of ik kaartje goedkoper kan fixen,, iemand?? PM me maar :hearteyes:
J
JaNeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Morgen mensen:grin: :rock: :grin:
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Mooi feestje, alleen een drugshond :xtc: ben gelukkig niet besnuffeld, maar heb zeker 3 mensen gesproken die met de billen bloot moesten, terwijl ze niks op zak hadden.!
Controle was streng deze keer!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."