Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs en party

Drugs en party

10 antwoorden
948 weergaven
18-5-2026
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik ben niet zo een fan van uitgaan met drugs op, alleen met sos.
met de rest wil ik gewoon ergens chille zonder al dat volk om me heen.
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bijna elk weekend
10-15 pintjes bier + ghb

Enkele keren per jaar speed op een feestje
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
stemmen maar!
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#4
dan weer wel, dan weer niet...heb er niet altijd behoefte aan. overigens heb ik dat ook met alcohol, maar dat gebruik ik nog minder. overigens blow ik wel veel, dus vaak ook tijdens en voor het uitgaan.
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#5
Elk weekend ga ik uit, altijd core of goa.
Omdat je daarvoor nogal moet reizen ga ik meestal van feestje naar feestje. (In belgie is de sluitingstijd niet zo vroeg). Meestal blijf ik ergens slapen, laatste tijd (met de zomer) is er niet veel geslapen. En bleef ik meestal van vrijdagochtend tot zondagavond wakker, daarna voel je je een paar dagen echt naar.
Veel drugs pak ik niet. Ik rook niet, ik blow (meestal) niet, af en toe pak ik wat mdma of een tripke. Maar meestal is 't gewoon speed. Speed gebruik ik ook niet veel, zeg 5-7 lijnen op een weekend. (Ik kap erg fijn, dun en korte lijnen).
Eerst deed ik regelmatig een weekendje nuchter, nu gaat dat niet meer zo makkelijk :grin:. Maar er valt nog niet over een verslaving te spreken.

Maw. bewuste gebruiker, niet verslaafd. (da's mijn gedachte erover).
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Debris zei:
Elk weekend ga ik uit, altijd core of goa.
Omdat je daarvoor nogal moet reizen ga ik meestal van feestje naar feestje. (In belgie is de sluitingstijd niet zo vroeg). Meestal blijf ik ergens slapen, laatste tijd (met de zomer) is er niet veel geslapen. En bleef ik meestal van vrijdagochtend tot zondagavond wakker, daarna voel je je een paar dagen echt naar.
Veel drugs pak ik niet. Ik rook niet, ik blow (meestal) niet, af en toe pak ik wat mdma of een tripke. Maar meestal is 't gewoon speed. Speed gebruik ik ook niet veel, zeg 5-7 lijnen op een weekend. (Ik kap erg fijn, dun en korte lijnen).
Eerst deed ik regelmatig een weekendje nuchter, nu gaat dat niet meer zo makkelijk :grin:. Maar er valt nog niet over een verslaving te spreken.

Maw. bewuste gebruiker, niet verslaafd. (da's mijn gedachte erover).
Klik om te vergroten...

tja niet verslaafd... probeer maar is een weekendje niet...

ik ken het, ik ben een weekendaddict...
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben wel eens nuchter (nouja, stoned) op een feestje geweest maar dat is ruim anderhalf jaar geleden, op feestjes neem ik eigenlijk altijd LSD en ik ga maar naar een paar feestjes per jaar, niet eens elke maand, maar ik vind de sfeer op dergelijke feesten gewoon perfect voor een trip, dus vandaar.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Meestal wel ja. Soms ga ik naar een feest met de intentie om niet te gebruiken, maar als ik dan eenmaal m'n vrienden helemaal uit hun stekker zie gaan...
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#9
moet trouwens wel zeggen dat ik nooit met een bepaalde intentie naar een feest ga...dus zo van; ik ga nu geen of wel drugs gebruiken. ik zie het wel als ik er ben...als ik zin heb in drugs neem ik drugs, en zo niet dan niet.
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Hm confronterend. Biertjes zijn drugs, en die zijn er élk weekend.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Alcohol niet meegerekend gebruik ik de laatste tijd weinig drugs als ik uitga. Is anders geweest, maar als ik er vanuit ga in welke situatie ik nu zit, amper.
Als ik alcohol wel meereken, gebruik ik elk weekend drugs.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."