#1
I don't like. ![:openmouth:]()
minn zei:Gaan hier nog mensen naartoe? 26 of 27 ?
Graansilo, Rotterdam.
Oguamy zei:minn zei:Gaan hier nog mensen naartoe? 26 of 27 ?
Graansilo, Rotterdam.
Ik ga ookTOT DAAR!
baarsjesbewoner zei:nee, ben wel 2 avonden aanwezig met het 10 jarig jubileum in de
WESTERGASFABRIEK![]()
Ellesdee zei:
baarsjesbewoner zei:nee, ben wel 2 avonden aanwezig met het 10 jarig jubileum in de
WESTERGASFABRIEK![]()

minn zei:baarsjesbewoner zei:nee, ben wel 2 avonden aanwezig met het 10 jarig jubileum in de
WESTERGASFABRIEK![]()
Yeaaaaah, ik ook
6 of 7 maart![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."