#1
The Berzeker is gewoon te vet
dirtbag zei:deeds of flesh
vind hun nieuwe cd wel fucking vet, heb ze deze zomer nogmaals een mogen zienkotssmurf zei:Vroeger luisterde ik vaak naar hardcore en de enige groep die me echt is bijgebleven is madball.
Niemand die ze kent?
kotssmurf zei:Vroeger luisterde ik vaak naar hardcore en de enige groep die me echt is bijgebleven is madball.
Niemand die ze kent?

Ellesdee zei:[youtube]LFvoS9V-7ys[/youtube]
<3
enjoydirtbag zei:yay, weer wat muzik om te checken![]()

MCHZK zei:enjoydirtbag zei:yay, weer wat muzik om te checken![]()
als je goede sites wilt om deathcore en dergelijke te downen , just say so
![]()
dirtbag zei:MCHZK zei:enjoydirtbag zei:yay, weer wat muzik om te checken![]()
als je goede sites wilt om deathcore en dergelijke te downen , just say so
![]()
kom maar op![]()
Twilight zei:Ik vind het soms ook maar vaag wat mensen nu hardcore (metal), hardcore punk en grindcore noemen. :P
Verder mis ik nog Converge in dit topic, toch wel een grote dacht ik.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."