#1
nice 



,maar namen ken ik helaas niet...jullie noemen agnostic front,heb ik nog lp's van gehad vroeger in de jaren 80,bestaan die nog steeds?nu schiet er een groepke binnen cro mags(of zoiets) in mijn geheugen maar of dat hardcore is weet ik niet

gaan we samen headbangen ellesdee?Ellesdee zei:
,ik zou best wel meer hardcore willen beluisteren,maar dan zonder het enorme onverstaanbaar geschreeuw van de zanger,of bestaat dit niet?

NiceKNIFTIGEKARELTJE zei:Ow hell yeah +10 voor EllesDee !! Dan post je ff Born From Pain- Rise or Die !! Helden van bij mij uit de omgeving, jongens die binnen de hardcore veel bereikt hebben !!! Zwaar respect !
Ellesdee zei:NiceKNIFTIGEKARELTJE zei:Ow hell yeah +10 voor EllesDee !! Dan post je ff Born From Pain- Rise or Die !! Helden van bij mij uit de omgeving, jongens die binnen de hardcore veel bereikt hebben !!! Zwaar respect !
heb ze al een paar keer gezien @ baroeg.
ze doen t idd goed![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."