Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHardcore (metal)

Hardcore (metal)

65 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
nice :beer:
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#2
zijn er hier nog andere mensen die van Hardcore houden?
zo ja wat zijn je favo bands?
het is (nog) niet echt groot in Nederland maar wel in de US of A, en ook al flink groot in Duitsland.

Vette bands:
Parkway Drive, Unearth, Despised Icon, The Agony Scene, Whitechapel, Carnifex, Enter shikari, It Dies Today, For The Fallen Dreams, Chiodos, Mychildren Mybride, The Devil Wears Prada, The Black Dahlia Murder, Evergreen Terrace, As Blood Runs Black, As I Lay Dying, (Soilwork), Protest The Hero, Poison The Well.

en zo kan ik uren door blijven gaan.
nu jullie :grin:
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sick of it all, Agnostic Front, No Means No,...

was ik tijdens men puberjaartjes erg fan van :)
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#4
Terror
en Soilwork, is dat niet "gothenburg death-metal"? het interesseert me eigenlijk niet zoveel, zolang het maar lekker klinkt :rock:
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#5
Black dahlia murder in februarieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee in enschede! :rock: :rock:

Maar ik vind bdm opzich minder hardcore, agnostic front is voor mij inderdaad meer hardcore, maargoed, 't blijft vet :wink:.
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik zie regelmatig hardcore optredens in mijn favoriete kroeg,en soms headbang ik mee :rock: ,maar namen ken ik helaas niet...jullie noemen agnostic front,heb ik nog lp's van gehad vroeger in de jaren 80,bestaan die nog steeds?nu schiet er een groepke binnen cro mags(of zoiets) in mijn geheugen maar of dat hardcore is weet ik niet :rolleyes: :rockband:
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik houd zelf niet echt van hardcore maar Cro-mags en Agnostic front luisterde ik tijdje geleden nog wel eens naar.

vast nog wel een paar maar niet veel inieder geval
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
hardcore <3
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
haha the berzeker is dan ook wel echt pleurisherrie :grin:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ellesdee zei:
Klik om te vergroten...
gaan we samen headbangen ellesdee? :rock: ,ik zou best wel meer hardcore willen beluisteren,maar dan zonder het enorme onverstaanbaar geschreeuw van de zanger,of bestaat dit niet? :rolleyes: :rockband:
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#13
Sands of time slip away, see us hurting
Slowly see decline this time, increase the burden
Pending bloodshed, endless lies, there seems no end
Moving up into our lives, humanity seems to be in love...

Rise up to the misery that’s coming down
Face up to the enemy
Life will be devoured
Rise up to misery coming down
Must learn from the past
We’re the ones in power

World in flames, no escape, it’s here and now
Ripped up civilization, humanity seems to be in love...

Seek the truth
Live the lie
Swim or drown
Rise or die
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
KNIFTIGEKARELTJE zei:
Ow hell yeah +10 voor EllesDee !! Dan post je ff Born From Pain- Rise or Die !! Helden van bij mij uit de omgeving, jongens die binnen de hardcore veel bereikt hebben !!! Zwaar respect !
Klik om te vergroten...
Nice :grin:
heb ze al een paar keer gezien @ baroeg.

ze doen t idd goed :wink:
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ellesdee zei:
KNIFTIGEKARELTJE zei:
Ow hell yeah +10 voor EllesDee !! Dan post je ff Born From Pain- Rise or Die !! Helden van bij mij uit de omgeving, jongens die binnen de hardcore veel bereikt hebben !!! Zwaar respect !
Klik om te vergroten...
Nice :grin:
heb ze al een paar keer gezien @ baroeg.

ze doen t idd goed :wink:
Klik om te vergroten...

heb ze ook al enkele keren gezien over de jaren heen , en onlangs nog hier in de buurt.. hun nieuwe cd is een pareltje ! :hearteyes:
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dry Kill Logic, ook een toppertje imo. :rock:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#17
Schizma - hardcore enemy's

All Shall Perish- Wage Slaves

Terror - spit my rage

Drain Life - Tradition of Ignorance

Een paar goede hardcore nummers

En dirtbag kennen wij elkaar misschien ik las uit een andere post dat je weleens in de wurft komt :P Dus misschien kennen wij elkaar wel :grin:
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#18
wow katwijk, cool
ja mss kenne we elkaar wel XD haha zou droog zijn:P
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Drain life :grin: lol

Gitarist die nu in dit bandje zit, zat eerst in drain life
www.myspace.com/defeatliesahead
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Klinkt wel lekker!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."