Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIn Qontrol 25 April '09

In Qontrol 25 April '09

34 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
m
mikkelkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wie gaat er bij zijn?
I know i will be :hearteyes:
'T gaat ook me eerste grote feest worden dus ik ben erg benieuwd!

Trailer:
http://nl.youtube.com/watch?v=SAKuKBY8mcY
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik ga opzekers met de mdma capsules :grin:

early hardcore area :rock:
>
>[tripper]<Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ik twijfel nog, in Qontrol is een super feest.
maar het word of in Qontrol of Defqon 1
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#4
als je kaartjes kan krijgen voor Defqon
>
>[tripper]<Lid
01-01-2024, 00:00
#5
De kaartverkoop van defQon start meestal op de dag van inQontrol, dus mocht het niet lukken, kan ik toch altijd nog een kaartje voor inQontrol kopen. En anders is er Qlimax, dat zeker!
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik vind de Rai echt een bout locatie voor een feest..
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Wil echt heeeeeeeel graag, maar moet wel ff zien die 60 euro op te hoesten, vind ik toch relatief veel voor een feest.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#8
SperSIZEboon zei:
ik vind de Rai echt een bout locatie voor een feest..
Klik om te vergroten...

Geldredome is nog erger...

Finesse* zei:
Wil echt heeeeeeeel graag, maar moet wel ff zien die 60 euro op te hoesten, vind ik toch relatief veel voor een feest.
Klik om te vergroten...

tja het zal er niet goedkoper op worden...
>
>[tripper]<Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Tja, het is en blijft qommercieel hé
m
mikkelkLid
01-01-2024, 00:00
#10
48,50 euro hiero bij de free record shop.
N
NeyezzLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jazeker ga ik! :grin: Kheb kaarten voor 45,00 =)
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ben er ook zeker. Ik bijf feesten till i DIE

28februari is reng deng deng,
7 maart PARTY ANIMALS :rock:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#13
I'm there :sunglasses: Kaartjes heb ik al. Het er sin an..
H
HardstylrLid
01-01-2024, 00:00
#14
Aanwazig :grin:
k
king-joostLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik ben aanwezig :grin:
m
mikkelkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heb zelf ook al kaartjes.
Hoe zijn ze daar trouwens met leeftijdscontrole? aangezien ik nog net aan geen 18 ben bij IQ.
Heb wel beschikking tot een ander identiteitsbewijs, dat wel.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#17
mikkelk zei:
Heb zelf ook al kaartjes.
Hoe zijn ze daar trouwens met leeftijdscontrole? aangezien ik nog net aan geen 18 ben bij IQ.
Heb wel beschikking tot een ander identiteitsbewijs, dat wel.
Klik om te vergroten...

neem dat bewijs voor de zekerheid mee...1 uit de 100 dat ze jou voor ID vragen...gebeurt echt nooit...
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#18
Idd :P Ik ben ook nog geen 18 maar neem voor de zekerheid altijd mn rijbewijsje mee :grin:
Heb er nou wel zin in, duurt niet zo lang meer :xtc:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#19
TrippyShit zei:
Idd :P Ik ben ook nog geen 18 maar neem voor de zekerheid altijd mn rijbewijsje mee :grin:
Heb er nou wel zin in, duurt niet zo lang meer :xtc:
Klik om te vergroten...

je bent geen 18 maar je hebt een rijbewijs...lol :tearsofjoy:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hij is niet van mij :P Keer gevonden en dacht als ik nou gewoon niet eerlijk ben en em zelf hou, kan ik em heel goed gebruiken :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."