Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIn Qontrol 25 April '09

In Qontrol 25 April '09

34 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#1
I'm there :sunglasses: Kaartjes heb ik al. Het er sin an..
H
HardstylrLid
01-01-2024, 00:00
#2
Aanwazig :grin:
k
king-joostLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik ben aanwezig :grin:
m
mikkelkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb zelf ook al kaartjes.
Hoe zijn ze daar trouwens met leeftijdscontrole? aangezien ik nog net aan geen 18 ben bij IQ.
Heb wel beschikking tot een ander identiteitsbewijs, dat wel.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
mikkelk zei:
Heb zelf ook al kaartjes.
Hoe zijn ze daar trouwens met leeftijdscontrole? aangezien ik nog net aan geen 18 ben bij IQ.
Heb wel beschikking tot een ander identiteitsbewijs, dat wel.
Klik om te vergroten...

neem dat bewijs voor de zekerheid mee...1 uit de 100 dat ze jou voor ID vragen...gebeurt echt nooit...
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#6
Idd :P Ik ben ook nog geen 18 maar neem voor de zekerheid altijd mn rijbewijsje mee :grin:
Heb er nou wel zin in, duurt niet zo lang meer :xtc:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
TrippyShit zei:
Idd :P Ik ben ook nog geen 18 maar neem voor de zekerheid altijd mn rijbewijsje mee :grin:
Heb er nou wel zin in, duurt niet zo lang meer :xtc:
Klik om te vergroten...

je bent geen 18 maar je hebt een rijbewijs...lol :tearsofjoy:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hij is niet van mij :P Keer gevonden en dacht als ik nou gewoon niet eerlijk ben en em zelf hou, kan ik em heel goed gebruiken :smoke:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wie zijn er eigenlijk van plan om wat te gebruiken? En wat?

Ik ga zelf voor de fijne pilletjes. Heb roze vlindertjes van 140mg gevonden via een vriend. Ben ik heel erg blij mee in deze tijden :openmouth:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#10
TrippyShit zei:
Ik ga zelf voor de fijne pilletjes. Heb roze vlindertjes van 140mg gevonden via een vriend. Ben ik heel erg blij mee in deze tijden :openmouth:
Klik om te vergroten...

gast ik ben jaloers :angry: :P als ik wat goeie pillen kan vinden dan gebruik ik wel wat ja...zoiezo wat pep mee :)
m
mikkelkLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik neem wel wat dexamfeta mee.. 2 lijntjes voordat k naar binnen ga en kijken wat ik daar nog neem. Heb voor die avond 1 gram (meer dan voldoende)
Ook heb ik nog 3 pillen 117 mg getest weten te bemachtigen, dus ik bewaar die tot dan.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#12
iedereen heeft goeie pillen hier :(
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#13
Blijven zoeken via via via via :P Of geluk hebben! :grin: Je hebt nog tijd :wink:
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik ben aanwazig
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#15
12 dagen :rock: en toch goeie pillen kunnen krijgen...knetter hard spacen :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."