Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNieuwe CD's

Nieuwe CD's

22 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Welke nieuwe CD's heb je onlangs aangeschaft?

Ik deze:

en deze

Beide ijzersterke klassiekers natuurlijk.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb in mijn hele leven alleen Califonication en By The Way van RHCP gekocht als kind van mijn zakgeld toen die cd's net uit waren. Allebei 20 euro per stuk, 2 maanden zakgeld. :P

Nu haal ik al mijn muziek van internet, en leen de cd's van De Pixies, Bob Dylan, Giant Sand en Eels van mijn vader als ik daar zin in heb. Ik luister enorm veel naar muziek die niemand kent en waar geen cd's van zijn dus die moet ik haast wel van internet plukken. Heb bovendien mijn geld best wel nodig en wil het niet besteden aan iets wat ook gratis kan.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#3


Gewonnen met een prijsvraag een weekje terug. :grin:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zelf ben ik een verzamelaar van de meest geniale kunstwerken ooit gemaakt.

The search continues.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Deranged zei:
Zelf ben ik een verzamelaar van de meest geniale kunstwerken ooit gemaakt.

The search continues.
Klik om te vergroten...

Zijn we dat niet allemaal?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
En ik wacht ook nog steeds op deze die eigenlijk al binnen had moeten zijn.

Toen ik dit zag bij een documentaire over Leonard Cohen was ik gelijk verkocht.
Wat een vrouw, en wat een stem.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Immo zei:
Deranged zei:
Zelf ben ik een verzamelaar van de meest geniale kunstwerken ooit gemaakt.

The search continues.
Klik om te vergroten...

Zijn we dat niet allemaal?
Klik om te vergroten...
Blijkbaar niet.
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#8
Deranged zei:
Welke nieuwe CD's heb je onlangs aangeschaft?

Ik deze:

en deze

Beide ijzersterke klassiekers natuurlijk.
Klik om te vergroten...


goede platen!!!

tijd geleden dat ik diamond dogs geluisterd heb, weer eens doen :)
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Omdat ik deze toch origineel wilde hebben:
Winne zonder strijd ( van winne)
Tussen licht en lucht ( Typhoon )
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Stukje naar onder stond deze:

viewtopic.php?f=24&t=21425

:wink:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja, maar deze is leuker.
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Inderdaad, goed argument. :tearsofjoy:

Laatst gekocht:

Electric Wizard - Dopethrone CD
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#13
De nieuwe limited edition van Ten van Pearl Jam met MTV Unplugged dvd. Moet hem vandaag binnenkrijgen.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gemini zei:
De nieuwe limited edition van Ten van Pearl Jam met MTV Unplugged dvd. Moet hem vandaag binnenkrijgen.
Klik om te vergroten...
Awesome!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gemini zei:
De nieuwe limited edition van Ten van Pearl Jam met MTV Unplugged dvd. Moet hem vandaag binnenkrijgen.
Klik om te vergroten...
:hearteyes:
L
LeninLid
01-01-2024, 00:00
#16
Net *weer* een paar cd's besteld :)


SITD (coded msg lmtd edition)

TAMTRUM - "Fuck You I'm Drunk / Stronger Than Cats" 2CD

IMPLANT - "Implantology" 2CD

LEAETHER STRIP - "Haervaerk" Digital album

ESSENCE OF MIND - "Watch out"

KOMOR KOMMANDO - "das EP"
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Laatst nog een plaat van Tomita gekocht, heerlijk zo'n lp voor 't eerst op de platenspeler leggen en de naald horen krassen...

LP beat mp3 keihard met een stalen hamer diep in de kont van mp3.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#18
De laatste paar albums:

Dälek - Abandoned Language
Dying Fetus - War of Attrition
Bohren & der Club of Gore - Sunset Mission
Bohren & der Club of Gore - Black Earth
John Coltrane - A Love Supreme (vinyl)

Olle
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Sensation black belgium ( deze vond ik sterker als de nederlandse )
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#20
Oom Klaas zei:
LP beat mp3 keihard met een stalen hamer diep in de kont van mp3.
Klik om te vergroten...



QFT!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."