#1
Bijna bijna! ![:grin:]()
Supervlieg zei:Commercieel kutfeest, doe ik niet aan mee..
nou ik ben niet geweest hoor, mij te duur dit feestLauu zei:Supervlieg zei:Commercieel kutfeest, doe ik niet aan mee..
kansloze reactie...ga er is heen voordat je vooroordelen maakt, de liefhebbers gaan er heen voor de muziek zoals ik en Qocaine...niet om stoer te doen dat je naar Defqon bent geweest...
zelfs Oscar ging/gaat erheen voor de muziek...niet om hoe commercieel het wel niet is
Supervlieg zei:Commercieel kutfeest, doe ik niet aan mee..
Paddo100 zei:Supervlieg zei:Commercieel kutfeest, doe ik niet aan mee..
wat lul je met je commercieel kutfeest?
Heb je ooit reclame op tv/radio/internet gezien voor defqon? ik niet.
Q-Dance is een commerciele organisatie, zoals bijna elk bedrijf dat niet voor de overheid werkt is.
Winst maken is dus een prioriteit, maar da's logisch...
En de kaartjes kosten maar 47eu, Al maken ze het 75eu koopt iedereen het alsnog dus zo kut is het nou ook weer niet. Alles is perfect geregeld en veel goede DJ's en gezellige mensen altijd.
Als je niet van de muziek houd oke, ik vind het een van de beste harddance festivallen in Nederland!
Serenity zei:Paddo100 zei:Supervlieg zei:Commercieel kutfeest, doe ik niet aan mee..
wat lul je met je commercieel kutfeest?
Heb je ooit reclame op tv/radio/internet gezien voor defqon? ik niet.
Q-Dance is een commerciele organisatie, zoals bijna elk bedrijf dat niet voor de overheid werkt is.
Winst maken is dus een prioriteit, maar da's logisch...
En de kaartjes kosten maar 47eu, Al maken ze het 75eu koopt iedereen het alsnog dus zo kut is het nou ook weer niet. Alles is perfect geregeld en veel goede DJ's en gezellige mensen altijd.
Als je niet van de muziek houd oke, ik vind het een van de beste harddance festivallen in Nederland!
Het feest is binnen één uur uitverkocht, wat is de lol daaraan? Kaartjes kosten iets meer dan 60 euro, geen 47 euro, ook erg veel geld dus. Het volk wat er voor de meerderheid op af komt is vaak hersenloos, en de sfeer die er hangt is '' als een schaap over de dam springt, springen ze allemaal'.
Snap dus heel goed dat supervlieg het een commercieel kutfeest noemt, ik deel die mening ook voor de volle 100%.
Lauu zei:commericeel zal het altijd zijn...en blijven...voor mij was het heel gezellig met vrienden en de muziek waar ik van hou(early hardcore, jump en Industrial) al die areas waren geweldig en met een goeie line up...het extreme commerciele mainstage ben ik amper geweest...grotendeels op Qocaine te zoeken die ik niet heb kunnen vinden helaas...
er zijn veel betere grote feesten dat zoiezo...maarja dit zal een neverending discussie zijn of het nou commercieel is of niet...het is wat je zelf wil geloven
Qocaïne zei:Lauu zei:commericeel zal het altijd zijn...en blijven...voor mij was het heel gezellig met vrienden en de muziek waar ik van hou(early hardcore, jump en Industrial) al die areas waren geweldig en met een goeie line up...het extreme commerciele mainstage ben ik amper geweest...grotendeels op Qocaine te zoeken die ik niet heb kunnen vinden helaas...
er zijn veel betere grote feesten dat zoiezo...maarja dit zal een neverending discussie zijn of het nou commercieel is of niet...het is wat je zelf wil geloven
Tja, wat een gezeik zeg!
Ik heb daar 10 minuten op iemand nek gezeten en gezwaaid met een witte hoed! :P
Erger kan toch niet :P
Lauu zei:Qocaïne zei:Lauu zei:commericeel zal het altijd zijn...en blijven...voor mij was het heel gezellig met vrienden en de muziek waar ik van hou(early hardcore, jump en Industrial) al die areas waren geweldig en met een goeie line up...het extreme commerciele mainstage ben ik amper geweest...grotendeels op Qocaine te zoeken die ik niet heb kunnen vinden helaas...
er zijn veel betere grote feesten dat zoiezo...maarja dit zal een neverending discussie zijn of het nou commercieel is of niet...het is wat je zelf wil geloven
Tja, wat een gezeik zeg!
Ik heb daar 10 minuten op iemand nek gezeten en gezwaaid met een witte hoed! :P
Erger kan toch niet :P
haha :P jij weet niet hoe hard ik em spacede :P maarja het feit dat ik je niet zag toen jij op iemands schouders zat zwaaiend met een hoed zegt eigenlijk al genoeg :P
ik stond veel bij dat Heineken ding sinds ik daar gratis drank kon krijgen :P hadden we daar beter kunnen afspreken en eerder :P

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."