Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDefqon 2009!! Wie gaat??

Defqon 2009!! Wie gaat??

34 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bijna bijna! :grin:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#2
Commercieel kutfeest, doe ik niet aan mee..
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#3
Supervlieg zei:
Commercieel kutfeest, doe ik niet aan mee..
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: kansloze reactie...ga er is heen voordat je vooroordelen maakt, de liefhebbers gaan er heen voor de muziek zoals ik en Qocaine...niet om stoer te doen dat je naar Defqon bent geweest...

zelfs Oscar ging/gaat erheen voor de muziek...niet om hoe commercieel het wel niet is
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoe was het? Ik ben helaas niet geweest i.v.m. geen kaartje. Uiteindelijk maar goed ook, heb het iets te druk met school...
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lauu zei:
Supervlieg zei:
Commercieel kutfeest, doe ik niet aan mee..
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: kansloze reactie...ga er is heen voordat je vooroordelen maakt, de liefhebbers gaan er heen voor de muziek zoals ik en Qocaine...niet om stoer te doen dat je naar Defqon bent geweest...

zelfs Oscar ging/gaat erheen voor de muziek...niet om hoe commercieel het wel niet is
Klik om te vergroten...
nou ik ben niet geweest hoor, mij te duur dit feest
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Supervlieg zei:
Commercieel kutfeest, doe ik niet aan mee..
Klik om te vergroten...


wat lul je met je commercieel kutfeest?

Heb je ooit reclame op tv/radio/internet gezien voor defqon? ik niet.
Q-Dance is een commerciele organisatie, zoals bijna elk bedrijf dat niet voor de overheid werkt is.
Winst maken is dus een prioriteit, maar da's logisch...
En de kaartjes kosten maar 47eu, Al maken ze het 75eu koopt iedereen het alsnog dus zo kut is het nou ook weer niet. Alles is perfect geregeld en veel goede DJ's en gezellige mensen altijd.

Als je niet van de muziek houd oke, ik vind het een van de beste harddance festivallen in Nederland!
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#7
Paddo100 zei:
Supervlieg zei:
Commercieel kutfeest, doe ik niet aan mee..
Klik om te vergroten...


wat lul je met je commercieel kutfeest?

Heb je ooit reclame op tv/radio/internet gezien voor defqon? ik niet.
Q-Dance is een commerciele organisatie, zoals bijna elk bedrijf dat niet voor de overheid werkt is.
Winst maken is dus een prioriteit, maar da's logisch...
En de kaartjes kosten maar 47eu, Al maken ze het 75eu koopt iedereen het alsnog dus zo kut is het nou ook weer niet. Alles is perfect geregeld en veel goede DJ's en gezellige mensen altijd.

Als je niet van de muziek houd oke, ik vind het een van de beste harddance festivallen in Nederland!
Klik om te vergroten...

Het feest is binnen één uur uitverkocht, wat is de lol daaraan? Kaartjes kosten iets meer dan 60 euro, geen 47 euro, ook erg veel geld dus. Het volk wat er voor de meerderheid op af komt is vaak hersenloos, en de sfeer die er hangt is '' als een schaap over de dam springt, springen ze allemaal'.
Snap dus heel goed dat supervlieg het een commercieel kutfeest noemt, ik deel die mening ook voor de volle 100%.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#8
Serenity zei:
Paddo100 zei:
Supervlieg zei:
Commercieel kutfeest, doe ik niet aan mee..
Klik om te vergroten...


wat lul je met je commercieel kutfeest?

Heb je ooit reclame op tv/radio/internet gezien voor defqon? ik niet.
Q-Dance is een commerciele organisatie, zoals bijna elk bedrijf dat niet voor de overheid werkt is.
Winst maken is dus een prioriteit, maar da's logisch...
En de kaartjes kosten maar 47eu, Al maken ze het 75eu koopt iedereen het alsnog dus zo kut is het nou ook weer niet. Alles is perfect geregeld en veel goede DJ's en gezellige mensen altijd.

Als je niet van de muziek houd oke, ik vind het een van de beste harddance festivallen in Nederland!
Klik om te vergroten...

Het feest is binnen één uur uitverkocht, wat is de lol daaraan? Kaartjes kosten iets meer dan 60 euro, geen 47 euro, ook erg veel geld dus. Het volk wat er voor de meerderheid op af komt is vaak hersenloos, en de sfeer die er hangt is '' als een schaap over de dam springt, springen ze allemaal'.
Snap dus heel goed dat supervlieg het een commercieel kutfeest noemt, ik deel die mening ook voor de volle 100%.
Klik om te vergroten...

commericeel zal het altijd zijn...en blijven...voor mij was het heel gezellig met vrienden en de muziek waar ik van hou(early hardcore, jump en Industrial) al die areas waren geweldig en met een goeie line up...het extreme commerciele mainstage ben ik amper geweest...grotendeels op Qocaine te zoeken die ik niet heb kunnen vinden helaas...

er zijn veel betere grote feesten dat zoiezo...maarja dit zal een neverending discussie zijn of het nou commercieel is of niet...het is wat je zelf wil geloven
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lauu zei:
commericeel zal het altijd zijn...en blijven...voor mij was het heel gezellig met vrienden en de muziek waar ik van hou(early hardcore, jump en Industrial) al die areas waren geweldig en met een goeie line up...het extreme commerciele mainstage ben ik amper geweest...grotendeels op Qocaine te zoeken die ik niet heb kunnen vinden helaas...

er zijn veel betere grote feesten dat zoiezo...maarja dit zal een neverending discussie zijn of het nou commercieel is of niet...het is wat je zelf wil geloven
Klik om te vergroten...

Tja, wat een gezeik zeg!
Ik heb daar 10 minuten op iemand nek gezeten en gezwaaid met een witte hoed! :P
Erger kan toch niet :P
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#10
Qocaïne zei:
Lauu zei:
commericeel zal het altijd zijn...en blijven...voor mij was het heel gezellig met vrienden en de muziek waar ik van hou(early hardcore, jump en Industrial) al die areas waren geweldig en met een goeie line up...het extreme commerciele mainstage ben ik amper geweest...grotendeels op Qocaine te zoeken die ik niet heb kunnen vinden helaas...

er zijn veel betere grote feesten dat zoiezo...maarja dit zal een neverending discussie zijn of het nou commercieel is of niet...het is wat je zelf wil geloven
Klik om te vergroten...

Tja, wat een gezeik zeg!
Ik heb daar 10 minuten op iemand nek gezeten en gezwaaid met een witte hoed! :P
Erger kan toch niet :P
Klik om te vergroten...

haha :P jij weet niet hoe hard ik em spacede :P maarja het feit dat ik je niet zag toen jij op iemands schouders zat zwaaiend met een hoed zegt eigenlijk al genoeg :P

ik stond veel bij dat Heineken ding sinds ik daar gratis drank kon krijgen :P hadden we daar beter kunnen afspreken en eerder :P
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lauu zei:
Qocaïne zei:
Lauu zei:
commericeel zal het altijd zijn...en blijven...voor mij was het heel gezellig met vrienden en de muziek waar ik van hou(early hardcore, jump en Industrial) al die areas waren geweldig en met een goeie line up...het extreme commerciele mainstage ben ik amper geweest...grotendeels op Qocaine te zoeken die ik niet heb kunnen vinden helaas...

er zijn veel betere grote feesten dat zoiezo...maarja dit zal een neverending discussie zijn of het nou commercieel is of niet...het is wat je zelf wil geloven
Klik om te vergroten...

Tja, wat een gezeik zeg!
Ik heb daar 10 minuten op iemand nek gezeten en gezwaaid met een witte hoed! :P
Erger kan toch niet :P
Klik om te vergroten...

haha :P jij weet niet hoe hard ik em spacede :P maarja het feit dat ik je niet zag toen jij op iemands schouders zat zwaaiend met een hoed zegt eigenlijk al genoeg :P

ik stond veel bij dat Heineken ding sinds ik daar gratis drank kon krijgen :P hadden we daar beter kunnen afspreken en eerder :P
Klik om te vergroten...

Ik zeg; volgende feestje! :grin:

Heb helaas naast de kaarten van Mysteryland gegrepen... zal daarom even moeten bedenken wat mijn volgende feestje wordt :(

Decibel, Q-Base of Qontinent!
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mijn vrienden hadden zich ook goed vermaakt..

ik vind het te duur en teveel "kijkmijikbenopDefqon!!" stil staand volk
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Beginnen we nu alweer? :wink:
Ik zou me eens druk maken om andere dingen! :beer:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik maak me niet druk hoor :)
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gelukkig!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."